4 Ay Sonra.
" Hayır bunu giyecegim." Cansu olumsuz bir şekilde başını salladı.
" Çok sade bence bunu giymelisin bebek." Elinde tuttuğu elbiseyi bana dogru salladı. Elbiseyi incelemeye başladım.
Siyah mini bir elbiseydi. Arkası yuvarlak biçimde açıktı. Önü ise ' v ' yakaydı. Gülümseyerek Cansu'nun elindeki elbiseyi kaptım.
Üstümdeki klasik depresyon geceliklerimi çıkartıp beni olgun gösteren elbiseyi giydim. Ayakkabı olarakta rugan topuklu bir ayakkabı seçtim.
Kızıl saçlarımı hafif dalgalandırıp kırmızı rujumu sürdüm. Cansu'ya döndüğümde baştan aşağıya beni süzdü ve göz kırptı.
" Göz kamaştırıcısın." Kahkaha attım.
" Teşekkürler bebek hadi geç kalmak istemiyorum."
" Çok eğlenceli olacak." Ellerini birbirine çarpıp peşimden koştu
❆
Parti alanına geldiğimizde müziği kapatıp arabadan çıkış yaptım. Okul'un bir partisine gelmistik. Çok Eğlenceli olacağı barizdi.
Bu arada Doruk'a gelirsek.. 6 ay oldu.. Koskocaman 6 ay.. Ses seda yok. En son 2 ay önce telefon numarasını değiştirmişti.
Ve o günden sonra hiç bir ses seda yok.Psikologum bana antidepresan ilaçları arttırdı. Artık daha iyiyim. Doruk'a olan sevgim ise.. Lanet olsun ki her geçen gün sevgim azalacağını daha çok aşık oluyordum
" Hadi." Cansu'nun sesiyle kendime geldim. Başımı sallayıp parti alanına giriş yaptık.
Müzik sesi her yeri kaplamış insanlar coşuyordu. Cansu beni çekiştirip Melis'in yanına götürmeye başladı. Gözlerimi devirip peşinden gitmeye başladım.
" Selam!" Cansu heyecanla şakıdı.
" Selam kızlar." Elini sallayıp selam verdi.
" Öncelikle partime geldiğiniz için ikinize de çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız." Tebessüm ettim.
" Her zaman." dedim.
Ben yavaşça oradan ayrılıp içki bölümüne doğru ilerlemeye başladım. Doruk'tan sonra içki ve sigara iki kat daha çok artmıştı.
İçki alıp bizim Doruk'la her zaman gittiğimiz uçuruma gidiyordum. Belki bir ihtimal.. Ama bu imkansızdı.
Daha önce hiç içmediğim içkiyi kafama diktim. Sıvı boğazımdan mideme inmeye başladı. Ve acı boğazimi yakıp kavurdu. Burnumu çekip bir yudum daha aldım.
" Arya.!"
" Aa Kaan sende mi buradaydın?"
Kaan bu sene bizim okula gelmişti. Ve beni seviyordu. Açık bir dilde beni sevdigini söylemesede haraketlerinden apaçık belli oluyordu." Evet. Gelmeyeceğini sanıyordum."
" Ama buradayım." Kahkaha attı.
" Evet buradasın." Dudaklarını birbirine bastırdı.
" Dans etmek ister mısın?" Yüzümü buruşturdum.
" Ah, hayır sağ ol." Başını salladı.
" Bu kadar içki içmene rağmen sarhoş olmuyorsun. Dayanıklı bir kızsın."
Başımı sallayıp güldüm.
" İçkiyi seviyorum." Bardağımı kaldırıp gülümsedim şirince. Tebessüm etti." Çökmüşsün ama.." gözlerimi kapattım. " İçkiden mi?"
" Hayır." Başımı olumsuz bir sekilde salladım.
" Neden peki?" Sinirle nefes aldım.
" Kapatsan konuyu?!" Sinirle hafif sesimi yükselttim. Suratı düştü.
" Ben şey özür dilerim." kaşlarımı çatıp önüme döndüm.
'' Asıl ben özür dilerim sadece bağırdım boş yere.''
'' Asıl ben özür dilerim galiba sana hatırlatmam bir şeyi hatırlattım.'' dudaklarımı büzdüm.
'' Aslında öyle oldu. '' dudaklarını büzdü. içkimi havaya kaldırıp oradan ayrıldım.
❆
Saat gece yarısını geçmişti ve ben cidden aşırı sarhoş olmuştum. Ayağa kalkıp lavaboya doğru gitmeye başladım. Kendimi içeri atıp midemdeki bütün her şeyi klozete boşalttım. Yerden kalkıp elimi yüzümü soğuk suyla yıkadım. Kendime gelebilmiştim nihayet.
Hafif sedelenerek lavabodan çıktım ve parti alanına yürümeye başladım. Birisine çarptığımda sedelendim ve duvara tutundum parfüm kokusu burnuma dolduğunda birden gözlerimi kapattım. B-bu koku fazlasıyla tanıdıktı. Adama döndüğümde hızla koridorda kayboldu..
'' Doruk..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZILIMSI
ChickLit" Herkesten ve bencillikten nefret ediyorum.Hiç bir bok yaşamadan bütün gün ağlayan ınsanlardan tiksiniyorum. Psikoloğumun sürekli bana verip durduğu antidepresanlardan nefret ediyorum.Beni dıştan görenler mutsuzlugumu anlamıyorlar. Her şeye sahip o...