" Teşekkür ederim." Arabamı park edip Doruk'a baktım.
" Önemli değil geveze. Okulda görüşürüz." Arabasına atlayıp gözden kayboldu.
" Görüşürüz." Diye mırıldanıp eve doğru ilerledim. Uzun zamandır annemi aramadıgım için telefonumu çıkartıp annem yazısına tikladim.
" Annem."
" Bebeğim? Birşey mi oldu?"
" Ah hayır anne sadece sizi merak ettim ve aradım."
" Ah bebeğim benim saat 06.35 erken kalkmışsın." Aklımdan yalan uydurmaya başladım.
" Ah evet anne uyuyamadim. Sen beni boşver ne zaman geleceksiniz." Annem sıkıntıyla nefes aldığını duydum.
" Bir aksilik çıkmazsa iki hafta sonra geleceğiz bebeğim.."
" Peki anne benim kapatmam lazım."
" Kendini iyi bak bebeğim."
" Sende anne."
Telefonu kapatıp koltuğa fırlattım. Yavaş adimalarla merdivenlerden çıkıp odama girdim. Üstümdekileri çıkartıp banyoya girdim.
Ilık suyu ayarlayıp küvettin dolmasını bekledim. Akşam orda sarmaş dolaş uyumustuk. Sonra güneş doğmadan kalkmış güneşin doğuşunu izlemiştik.
Sonra ise arabamizla eve gelmiştik. Saçımdaki lastiği lavabonun üstüne koyup küvettin içine girdim. Doruk'a bağlanmamalıydım. Zaten o kendi ağızıyla söylemisti.
" Sakın bana aşık olma arya.. Canın yanar."
Olmayacaktım. Olsam bile ondan soğuyacak ve vazgeçecektim. Başımı arkaya atıp vücudumun rahatlamasını hissettmeye çalıştım.
Her tarafımı güzelce yikadiktan sonra havluyu vücuduma sarıp odama ilerledim. Altıma iç çamaşırlarımı geciridim. Kısa şort ve yarım t-shirt giydim.
Telefondan mesaj gelince açıp okumaya başladım.
Gönderen; Bay Ukala
10 dakikaya ordayım.
. Bekletmeden asagiya insen iyi olurGözlerimi devirip saçlarımı taramaya başladım. Yatağın üstündeki saç kurutma makinesini alıp fişe taktım. Yavaş yavaş saçlarımı kurutmaya başladım.
İbnelik değil mi? Beklesin ışte.
Saçlarımı kuruttuktan sonra saç kurutma makinesini fişten çıkarıp yatağa koydum. Saçlarımı mısır örgüsü yapıp ucundan bağladım. Havluyu ve sac kurutma makinesini alıp banyoya koydum.
Çantamı alıp defter tıkıştırdım. Siyah yarım botlarımıda giyip merdivenlerden indim. Koltuktan telefonumu alıp evden çıktım.
Arabasına yaşlanmış sigara için Doruk'a baktım. Şirin bir kıza bürünüp yanına ilerledim.
" Merhaba" diye mırıldandım. Sakince bana döndü. Bu sessizlik hayrı alamet değildi. " On beş dakika oldu."
" Üzgünüm." Gözlerini devirdi. " Gec arabaya." Bu sefer ben gözlerimi devirip arabaya bindim.
" Bana gözlerini devirme." Alayla ona baktım." Allah allah." Sinirle kafamı cama çevirip okula gitmeyi bekledim.
❆
Okula geldigimizde arabadan inip yavaş adımlarla ilerlemeye başladım. Doruk'ta bana yetişip kolunu omzuma attı ve beni kendine cekti.
" Uslu bir kız ol ve derslerini dinle." Gözlerimi devirdim. " Tamam annecim."
" Bana gözlerini devirme."
" Hı-hı" diye geçistirdim. Sınıfın önüne geldigimizde doruk beni kendinden ayırdı. Ama hiç vakit kaybetmeden beni kendine çekip öptü.
" Dediğim gibi uslu ol" usanmış bir sekilde başımı sallayıp sınıfa girdim. Hiç kimsenin bakışlarını umursamadan sıraya oturdum. Ders matematikti.
O çarpık bacaklı ögretmenden nefret ettiğimi söylemiş miydim?
❆
Oflaya puflaya sınıftan çıktım. Bütün ders hoca benimle uğraşmış bende ona laf sokmuştum. Bir rahat vermemişti anlayacağınız. Kafeterya'ya ilerleyip içeri girdim.
Gözüm hemen önümdeki kız ve Doruk çarptı. Doruk kolunu kızın omzuna atmış gülerek birşey konuşuyorlardı. Sinirle kafeteryadan çıkıp koridorda hızlı hızlı yürümuye başladım. Ta ki birisine çarpana kadar.
" Önüne baksana be!" diye cırladım. " Ne bağrıyorsun kızım be?" Diye o da bağırdı.
" önüne baksana aptal!"
" Vay asi kız." Sinirle ona bakamaya başladım." Kapa çeneni." Dışlerimin arasından tısladım.
" Ne oluyor burada?" Doruk'un sesini duyunca daha da sinirlendim." Vay Doruk'ta buradaymış."
" Kapa çeneni " diye tısladı. Benide kolumdan tutup boş bir sınıfa soktu.
" Senin derdin ne?" Diye bağırdı. Bende onun üstüne gidip bağırdım. " Asıl senin derdin ne sarmaş dolas kızlarla geziyorsun."
" Bu seni ilgilendirmez."
" O zaman benim hayatımda seni ilgilendirmez."
" Seninle olan her şey beni ilgilendirir." Diye tısladı. "O cocukla birdaha konusmayacaksin."
Alayla ona bakıp kollarımı önümde bağladım. " Allah Allah Sanane?" Gevşek gevşek konuştum.
" Tam bir sürtük gibi davranıyorsun!" İgrenerek bana baktı. Gözlerimin doldugunu hissettim. Sonra yüzüme bakınca o igrenme duygusu gitmiş yerine pişmanlık gelmişti.
" Arya b-ben öz-"
" Anlaşma falan bitti.Bu kadar bir daha karsıma çıkma sen yoluna ben yoluma.."
Arkamı dönüp hızlı adımlarla sınıfı terk ettim.
Ondan nefret ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZILIMSI
ChickLit" Herkesten ve bencillikten nefret ediyorum.Hiç bir bok yaşamadan bütün gün ağlayan ınsanlardan tiksiniyorum. Psikoloğumun sürekli bana verip durduğu antidepresanlardan nefret ediyorum.Beni dıştan görenler mutsuzlugumu anlamıyorlar. Her şeye sahip o...