Okul kapısından girdiğimde henüz herkes tam olarak gelmemişti bile.
Sınıfa girdim ve sırama oturdum. Peşimde gelen Taner ve Borayı görmezlikten gelmeye çalıştım.Tamam onlar benim aile kavramıma daha yakınlar ama her zaman acınası bir durumda onların bana ailelik etmelerine gerek yok. Kendi salaklığımın üstesinden kendim de gelebilirdim.
Bir önceki hafta ödev yaptığımız çocuk yanıma geldiğinde çok şaşırmıştım.
Adı neydi?
Kaya. Evet Kaya yanıma gelmişti. Hemde önümde duran Taner ve Borayı umursamadan."Bir kaç gün okula gelmedin. Telefon numaran bende olmadığı için seni arıyamadım. Araştırma ödevini teslim ettim." Dedi
İlk önce Taner ve Boraya baktım sonra Kaya'ya dönüp.
"Önemli değil. Araştırma ödevini zamanında teslim ettiysen sorun olmaz. Bana partnerlik yaptığın için saol." Deyip onu göndermeye çalıştım.Bora ve Taner'e bakıp kendi sırasına geçti.
Taner bana dönerek "Alya bu ne demek? Bir hafta okula gelmedik ve kendine erkek arkadaş mı yaptın? Başka insanların gereksiz yere hayatıyla oyun oynama."
Dediğinde bir anda sinirlendim.
"Öyle bir şey yok Taner nereden çıkarıyorsun! Ne zannetin yani gereksiz bir insanla flörtleşeceğimi mi düşünüyorsun?"Dedikten sonra Taner kendi sırasına döndü.Kaya'yı rahat bırakmayacaklarını biliyordum. Benim yüzümden ona zarar vereceklerdi. Normalde umrumda olmasada onu uyarmak istedim. Kaya tekti Taner ve Bora ise iki kişi. Kaya'nın kendini savunacak gücü ve kasları vardı fakat Taner ve Bora'yı kaldıramazdı.
Teneffüse çıkınca Bora ve Taner'e lavaboya gideceğimi söyleyip sınıftan dışarı çıktım.
Kaya dışarda bankta arkadaşı ile oturuyordu. Yanına gidip "İki dakikalığına yanıma gelebilir misin?" Dedim.
Peşimden gelince okulun arka bahçesine yürüdük."Uzatmadan sana bir kaç şey açıklayacağım. Sınıfta önümde oturan iki erkek benim aile yakınlarım ve beni başka bir erkekle görmek istemiyorlar. Yani ödev konusunda sana minettarım. Çok fazla bir yakınlığımız olmadı zaten. Bu yüzden tanışmamış gibi yapalım." Dedim.
Beni tartan bakışlarla yanıma yaklaştı. "Biz sadece arkadaşız bunu biliyorsun değil mi ?" Dedi ve gülümser gibi oldu.
Bir an onu uyardığım için kendimi salak gibi hissetim.
"Beni yanlış anlamış olabilirler ama bu yüzden neden tanışmamış gibi yapalım ki? Ve ben onları okulda çok görmüyorum. Pek uğramıyorlar." dedi."Ben sadece seni uyardım. Bunu onalar tarafından tek taraflı düşünme.Benden uzak dur." Dedim ve Kaya'yı yanlız bırakarak sınıfa döndüm.
Benle dalga geçer hali sinirden patlamama neden oluyordu. Aslında haklı dedim içimden sanane ki Alya dedim umrunda mı? Ne zamandır umrumda oldu ki? Ben onu hayatıma mı kattım? Hayır. O zaman daha ne? Ben kimseyi hayatıma katmam. Çünkü,
Benim yaşanacak bir hayatım yok.
Kendimi silkeleyerek düzelmeye çalıştım ve sınıfa doğru ilerledim.Evime gittiğimde hava kararıyordu. Eşyalarımım eskidiğiğini düşündüğüm için alışverişe çıkmıştım. Bir kaç yeni şey aldıktan sonra 2 adet siyah tişört ve bordo kazak alıp eve döndüm.
Bayağı zamandır kitap açmadığımı düşünüp ders çalışmaya başladım. Evde tek başıma sessizce durmak bir işe yaramıyordu.
2 saat soluksuz ders çalıştıktan sonra uyumaya karar vermiştim.Yatağıma uzanıp uykuya dalmaya başladıktan iki dakika sonra telefonuma mesaj geldi.
Hadi ama bu saatte!
Gözlerimi devirip telefonu elime aldım.Gelen mesaj: 05xxxxxxxxx
'Ben Kaya. Umarım yanlızsındır. Bu saatte uyumuyorsundur her halde?' (20:41)Gönderilen mesaj: 05xxxxxxxx
'Numaramı nerden buldun?'(20:42)Gelen mesaj: 05xxxxxxxxx
'Demiyeceğimi biliyorsun diye düşünmüştüm.'(20:42)Gönderilen mesaj: 05xxxxxxxxx
'Gizemli olmaya mı çalışıyorsun? Bu çok küçük düşürücü.' (20.42)Gelen mesaj: 05xxxxxxxxx
'Hayır.' (20.43)Bu çocuk benle kafa buluyordu.
Hiç bir manyak benle uğraşılmayacağını bilir diye düşünüyordum. Maalesef Kaya bilmiyordu.'Kaya telefona kaydedildi.'
Gönderilen mesaj: Kaya
'Ne istiyorsun?' (20:43)Gelen mesaj: Kaya
'Af ' (20:44)Gönderilen mesaj: Kaya
'Ne affı?' (20:44)Gelen mesaj: Kaya
'Aile yakınlarınla benim yüzümden kavga etmemişsindir umarım.' (20:45)Mesajı okuduğumda telefona baka kaldım. Ne yazabilirdim? Yada ne uydurabilirdim.
Gönderilen mesaj: Kaya
'Uyumak istiyorum. Senin yüzünden kavga edecek değilim. Mesaj atma!' (20:47)Dedim ve Telefonumu tamamen kapattım.
Uyumak istiyordum.
Yanlız kalmak. Sessizce durmak. Öylece boşluğa bakmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Meleği
Teen FictionEğer sorgularsam, hiç tanık olmadığım şeylere tanık olacaktım. Ben sorgulamak istemiyordum. ** Ceset gibiydi. Ölüm gibiydi. Ölüm.