Bölüm şarkısı: Zayn- it's you•Son lux- Alternate world
• The weekend- Earned it
Kulaklarım uğulduyordu.
Müzik sesi bulanık dalgalar halinde kulağıma vururken olduğum yeri saptamaya çalışıyordum. Sinirden başım dönüyordu.
Bütün bedenimi ele geçirmişti. Alya'nın şu an ne yaptığını düşündükçe, birisinin elleriyle beni boğazladığını hissediyor gibiydim.Alya intikam almak için bu gece Arda ile birlikte olacaktı.
Bunun sebebi ise bendim. Kendimden nefret ediyordum. Onu zorla Arda'nın kollarına atmıştım.
Şu anda neler yapabilecekleri aklıma geldikçe deliriyor gibi hissediyordum.Derin sakince arkamdan yaklaştı.
"Kulağına ne dedi? Çok kötü gözüküyorsun.""Önemsiz bir şey bende anlamadım." Dedim ama yalan söylüyordum.
"Bu yüzden mi bir saattir koridordan yola bakıyorsun? Buradan önemsiz gibi durmuyor."
Ona döndüm ama cevap vermeden gözlerimi tekrar yola çevirdim."Her neyse. Bu gece bana eşlik ettiğin için teşekkürler." Dedim sakin durmaya çalışarak.
"Önemi yok. Yalnızca eski sevgilin bunu pek hoş karşılamadı."
"Bunu bilerek yaptım zaten."
"O çocukla geleceğinden dolayı mezuniyet gecesine geldin değil mi?"
"Evet."
"Bunu pek umursamış gibi durmuyordu."
"O öyledir. Duygularını dışa vurmayı sevmez, ne hissettiğini gayet iyi biliyorum."
"Onu tanıyan ilk erkek olmalısın. Bu onu etkilemiştir, her kız kendisini tanıyan bir erkekle birlikte olmak ister."
"O her kız gibi değil, çok farklı."
"Peki, anladığım kadarıyla yanlız kalmak istiyorsun. Ben buralardayım." Dedi ve yavaş adımlarla yanımdan uzaklaştı.
Yanlız kalmak bana iyi gelmiyordu. Fakat kafamdaki seslere cevap verebileceğim tek an, yanlız kaldığım zamanlardı.
Arabama binip Alyayı oradan alıp götürmeyi istiyordum. Onu olabildiğince uzaklaştırmak istiyordum. Fakat artık geç kalmıştım, fazlasıyla geç...
Ellerimi yüzümde gezdirdim ve kendimi toparlamaya çalıştım. Gerçeklere göğüs germek zordu. Ellerim bağlı gibi hissediyordum.
Alya önceden Arda ile beraber olmuştu. Fakat şu an bulunduğu durum fazlasıyla farklıydı. O bana aitti ama yanında bulunan kişi Ardaydı.
Ona ben dokunamıyorken gereksiz bir intikam arzusu onu Arda'nın kollarına atmıştı.Koridordan ayrıldım ve salona geçip Derin'i gözlerimle aramaya başladım. Bir kaç dakika sonra onu dans eden kızların arasında buldum ve gitmem gerektiğini söyledim. İlk başta biraz bozulsa da kendini toparladı ve sorun olmayacağını söyledi.
Binadan ayrılıp arabama bindim ve sürmeye başladım. Hız sınırı umurumda değildi. Gaza olabildiğince asıldım ve telefonumu elime alıp Alyayı aradım.
Cevap vermedi.
Muhtemelen telefonu sessizdeydi.Eve geldiğimde elimdeki anahtarlığı ahşap masaya doğru fırlattım.
Koltuğa yerleşip ellerimi saçlarımdan geçirdim.
Ona sinirliydim ama onu özlüyordum. Her an aklımda olmasından bıkmıştım. Her dakika ne yapıyor diye merak etmek istemiyordum. Bulunduğum durumda bunu yapmak ise imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Meleği
Novela JuvenilEğer sorgularsam, hiç tanık olmadığım şeylere tanık olacaktım. Ben sorgulamak istemiyordum. ** Ceset gibiydi. Ölüm gibiydi. Ölüm.