3. DIO ✔

630 24 0
                                    

Tih dana sam bila presretna. Volim Danijela, on voli mene...Ma savršeno!!! Svaki dan se viđamo u školi i šetamo poslije škole, osim ako nemam neki dogovor sa Ivonom, jer ne želim da sada zapostavim najbolju drugaricu koja je uvijek bila uz mene u dobru i zlu. Pokušavam se skoncentrirati i na učenje, jer je školska godina pri kraju, ocjene se popravljaju. Ali snalazim se nekako, dobila sam dosta dobrih ocjena tako da ne brinem. Uglavnom sve je savršeno. Znate onaj osjećaj kada mislite kako vam sve u životu ide od ruke?? E pa ja baš sada imam takav osjećaj i presretna sam. Još se bliži dolazak One Direction-a i njihov koncert o.o. Ivona, Mia, Tea (to je ona njena drugarica xD) i ja smo se dogovorile da ćemo ići zajedno. Već smo kupile karte za prvi red (skupljale smo za njih 3 mjeseca xD), ali opet znamo da će se isplatiti. I Tea je igrala onu nagradnu igru, ali čisto sumnjam da ćemo išta osvojiti. Prošlo je 10-ak dana, petak, kraj školske godine, jupii. Svi smo bili presretni. Imala sam osjećaj da će mi ovo biti najljepše ljeto do sada jer je tu Danijel i ništa nam ne može pokvariti sreću. Dogovorila sam se sa Ivonom, Miom i Teom da danas idemo u šoping i da kupimo krpice koje ćemo obući na koncert. Mia i ja smo izašle ispred kuće da pričekamo Ivonu i Teu. Prvo je došla Tea.
Tea: Heej gdje ste?? Jooj kako sam uzbuđena.
Mia i ja: Kome pričaš?? xD
Tea: Hahaha napokon ću vidjeti svog Nialla uživo *-*
Inače ona obožava Niall-a.
Lorena: I ja Harry-a *- *
Mia: I ja Zayn-a.
Sve: Hahahaa.
Tada se pojavila i dugo očekivana Ivona.
Ivone: Eeeii vidim vi se zabavljate i bez mene xD
Lorena: Evo više ostarismo čekajući te xD
Ivona: Haha ma da nego hajdemo mi da ne nestane odjeće pošto su svi Directioneri u napadu.
Mi: Da, hahahahaaha.
I tako smo krenule. Stigle smo do nekog tržnog centra u kom je bilo stvarno super stvari. *-*
Odlučile smo se obući malo više sportski jer planiramo ludovati na koncertu i ne bih željela da stalno pazim da mi se minić ili haljinica ne podignu xD. Ja sam kupila neki poderani šorc, i neku bijelu majicu na jedan rukav sa nekom aplikacijom. Još sam kupila prekrasne bijele sandalice. Mia je kupila neke farmerke sa šljokicama i kratku majicu (gol stomak) i neke baletanke. Ivona je kupila plavu haljinicu i neke plave rimljanke (voli plavu boju), a Tea je kupila one tirkizno plave pantalone što se sada nose i neku usku bijelu majicu i na to će obući bijele patike koje je neki dan kupila. Krenule smo u šetnju. Teu je nazvala mama da dođe kući jer su morali da idu na kod nekakvih prijatelja. Danas je izašao novi broj onog teen časopisa u kome je trebali da bude objavljeno ime pobjednika. Mia, Ivona i ja smo bile uzbuđene!! Kupile smo časopis i sjele na klupu. Zanimalo nas je ko je ta srećna dobitnica. Nismo nikako mogle da nađemo tu stranicu valjda od nervoze. Mia je odjednom uzviknula
Mia: EVO OVDJEE!!!
Lorena: Daj da vidim!
Ivona: Ma dajte hoću i ja!
Mia: Pa polako ovako sigurno neće nijedna vidjeti.!
Lorena: Pa hajde onda!
Počele smo kao lude da se otimamo o časopis. Na nekoliko mjesta se i pocijepao xD
Ivona: Maa prestanimo više ponašamo se kao djeca dajte to vamo.
Istrgnula nam je časopis iz ruke i ustala.
Mia: Vraćaj to ovamo!!!
Lorena: Pa hoćemo i mi da pročitamoo!!!
Ivona: Evo ja ću proočitati.
Lorena: Pa hajde!!! Ko je??!!
Mia: Govorii!!!
Ivona: Ljudii...
Lorena: Šta je??
Mia: Ivona govoriii!!!
Ivona: Pobjednica je...LORENAAA!!!
Sve: Aaaaaa!!!
Vrištale smo kao lude. I ljudi su počeli da se okupljaju jer im nije bilo jasno šta se deševa, ali nas nije bilo briga.
Lorena: Ne zezaš me valjda. Ako jesi udavit ću te na smrt!!!
Ivona: Ma nisam!!!! Evo pročitaj!!!
I zaista tamo je pisalo moje ime!!! U sebi sam osjećala neku neopisivu radost. Da sam mogla u tome trenutku bih poletjela!!!
Mia: Iii koga vodiš???
Lorena: Pa naravno tebe i Ivonu!!!
Njih dvije: Jeeeeeej!!!
Mia: Piše da se pobjednica treba javiti na ovaj broj i da ti oni kažu detalje.
Lorena: Daj to ovamo!!!
Brzo sam nazvala taj broj, javila mi se neka djevojka i objasnila mi sve detalje. Uglavnom, trebale smo doći u backsatge prije koncetra, oni će nas tamo čekati, upoznat ćemo se, malo popričati, a zatim idemo na koncert. Nisam mogla da vjerujem! Da li je moguće da se to baš meni događa?! Do jučer sam mogla samo da maštam o njima, divla se i zavidila onim djevojkama sa kojima su se slikali, upoznavali i dali im autograme, a ja ću ih za dva dana upoznati. Još uvijek ne mogu da vjerujem, a vjerovatno i neću dok ih zaista ne upoznam. Nekih 15-ak minuta smo sve tri samo sjedile na klupi i šutjete od šoka. Mia je prekinula šutnju.
Mia: A baš mi je žao što Tea neće moći sa nama.
Lorena: Ajooj i meni...
Ivona: A dobro, ići ćemo sa njom na koncert, a i možda se još koji put vidimo sa dečkima pa ćemo je upoznati sa njima.
Mia i ja smo je pogledali pogledom u smislu WTF???
Ivona: Pa šta??? Nećemo samo stajati pred njima k'o izbezumljene, trebamo malo upotrijebiti šarm, razmijeniti brojeve i tako...
Mia i ja smo prasnule u smijeh, hahahahaha.
Lorena: Dakle ti si odlučila da nekome od njih osvojiš srce.
Ivona: Pa naravno.
Sve tri smo počele da se smijemo i polako smo krenule kući. Cijeli dan sam bila jako uzbuđena. I mami i tati je bilo veoma drago jer i sami znaju koliko nam oni znače. Mia i ja smo cijelo popodne provele razgovarajući o tome kako ćemo se ponašati, šta ćemo govoriti i to, a kasnije smo se bacile na pravljenje plakata koje ćemo držati na koncertu. Uglavnom nam je bilo veoma zabavno. Navečer sam poslala poruku Danijelu i rekla mu da se nećemo moći vidjeti jer ću sutra cijeli dan provesti spremajući se. Razumio me je. Te noći sam kasno zaspala kao i Mia jer smo bile jaako uzbuđene.

"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔ Where stories live. Discover now