Šta da radim? Kada sam napokon našla neki dokaz protiv Megan, ja moram zabrljati. Htjela sam da se predam, ali sam onda pomislila: "Zar ću tek tako odustati? Zar ću nekome poput Megan dopustiti da me ubije? Zar ću napustiti Harrya, Miu, Ivonu, mamu, tatu, Zayna, Liama, Nialla, Louisa, Eleanor i sve ostale? Zar ću se sa dokazima u rukama predati i propustiti priliku da napokon budem sa Harryem? Zar da se tek tako predam? E pa neću! Bit ću jača nego ikada! Moram!" Uzela sam brzo onu jednu kantu i gurnula prema njima. Ostale sam nekako uspjela preskočiti. Potrčala sam što sam brže mogla. Kada sam došla do onih vrata krenula sam da ih otvorim ali...Bila su zaglavljena. Vukla sam, ali ništa. Mogla sam čuti da mi se približavaju.
Megan: Dolazi ovamo!
Xxx: Ne možeš nam pobjeći ko god da si.
Nisam se plašila. U meni se odjednom pojavila nega neobjašnjiva snaga. Samo sam u sebi rekla: "E pa mogu!" Iz sve snage sam povukla vrata i uspjela ih otvoriti. Brzo sam ih zatvorila i nastavila trčati. Bio je mrak i nisam znala ni gdje se nalazim. Samo sam trčala ravno. Odjednom sam naletila na nešto i pala. Izgleda da sam izvrnula nogu. Krenula sam da ustanem, ali me je užasno boljelo.
Xxx: Naša si!
Osjetila sam da me je uhvatio za ruku. Nisam željela ništa reći da mi Megan ne bi prepoznala glas. U mraku me ionako nije vidjela.
Megan: Govori ko si!
Samo sam šutjela i pokušavala se otrgnuti.
Megan: Čuješ šta ti kažem!
Xxx: A ništa onda, sama si tražila vraga. E pa i našla si ga.
Megan: Slušaj me! Niko i ništa ne može protiv mene, pa ni ti ko si da si. Ako pokušavaš da nešto upropastiš neće ti uspjeti jer je Harry samo moj. Čuješ li m-o-j! Ali ne zato što ga volim, nego zato što volim njegovu slavu, njegovu popularnost, njegov novac. Hahahaha. Još malo pa ćemo ostati samo on i ja. Onih ostalih se ionako planiram riješiti.
Riješiti? Harry njen? Ma može samo sanjati. U tom trenutku sam bila toliko iznervirana da sam bila u stanju sve učiniti. Krenuli su da me vode, ali sam ja iz sve snage onome zgazila nogu, a onda sam ga ugrizla za ruku. On me je na trenutak pustio. Krenula sam da bježim, ali me je onda Megan uhvatila za ruku.
Megan: Kuda si pošla, ha?!
To joj je bio najgori potez koji je mogla napraviti jer sam u tom trenutku bila u stanju da je ubijem.
Lorena: Gdje sam pošla? Jel'? E pa draga moja da se borim za one koje volim! Ako ti znaš šta znači riječ voljeti.
Tada sam je iz sve snage ošamarile da je na kraju pala na zemlju. Nastavila sam trčati. Uspjela sam stići na ulicu ali kuda sad? Tada je nečije auto zasviralo. To je bio taxista. Mislim...Harold...Brzo sam potrčala i sjela u auto.
Lorena: Vozite! Brzo!
Krenuli smo. Pogledala sam iza nas i vidjela Megan i onoga kako me traže. Tek tada me je uhvatio strah. Tek tada sam shvatila koliko mi je život bio u opasnosti.
Harold: Jesi li dobro?
Lorena: Bit ću, bit ću...
Harold: Nije moja stvar, ali prepostavljam da je to bila iznenadna borba za ljubav...
Lorena: Huu...Pa tako nekako. Napokon sam uspjela napraviti jedan ogromni korak.
Harold: Pod cijenu života?
Lorena: Pod cijenu života.
Vidjela sam da se samo nasmiješio. Noga me je užasno boljela. Mislim sam je uganula, ali me nije bilo briga. Željela sam samo što prije stići u motel. Na sigurno. Pogledala sam u telefon. Sve je bilo tu...Cijelu svoju sudbinu sam držala u rukama. Ali nije to bila samo moja sudbina nego i svih ostalih. Ni sama ne znam kako sam se izvukla. Megan mi je sigurno prepoznala glas i sigurna sam da će prevrnuti svijet da me pronađe. Sada sam u još većoj opasnosti ali neću sada razmišljati o tome. U meni se pojavila ogromna nada. Zar je moguće da ćemo napokon biti zajedno? Harry i ja? Malo mi zvuči nemoguće, ali sve za sada izgleda tako. Napokon smo stigli do motela. Platila sam Haroldu.
Lorena: Hvala vam puno još jednom.
Harold: I drugi put.
Lorena: Hvala i laku noć.
Harold: Laku noć.
Ušla sam u motel i krenula u sobu. Tamo je bio William.
William: Pa gdje si ti do sada?! Zabrinuo sam se za tebe. Kako možeš šetati sama u ovo doba?
Lorena: Jooj, ne pitaj me ništa.
William: Pa čekaj...Ti to šepaš? Od čega i zašto si tako prljava? Šta ti se dogodilo?
Lorena: Polako, Williame, polako. Malo previše pitanja.
William: Upravu si, izvini ali šta ti se dogodilo?
Lorena: Ovako, sve ću ti ispričati samo dok se presvučem.
Nakon što sam se presvukla i uredila, sve sam mu polako objasnila.
William: A ne mogu vjerovati. Znala sam da je ona na sve spremna, ali da ubije...To stvarno nisam očekivao.
Lorena: Hm...
William: Daj da vidim šta ti je sa nogom.
Lorena: Izgleda da sam je malo uganula, ali nije ništa srašno. Barem je vrijedilo.
William: Pričekaj tu idem pitati na recepciji da nam daju malo zavoja.
Lorena: Važi.
Pogledala sam slike i poslušala snimak. Sve je bilo jasno. Moglo se vidjeti da je to Megan, razgovor se savršeno razumio. Super. Sada samo to moram dati nekome ko to može dati u javnost. Bila sam sva izgrebana i nažuljena kao da sam došla iz rata. A nema veze kada znam da je vrijedilo. Došao je William
William: Evo zavoja.
Lorena: Super. Znaš li ti to zavijati?
William: Znam, učio sam u školi.
Lorena: Šta si ti radio?
William: A ništa posebno. Čekao tebe.
Lorena: Hahaha.
William: A znaš ima jedna vijest.
Lorena: Jao. Dobra ili loša?
William: Pa sad...Zavisi...
Lorena: A daaj...
Willliam: Moram se sutra vratiti u Pariz.
Loreena: Šta? Zar već?
William: Da...Imam neku važnu utakmicu.
Lorena: Pa kuda ću ja sada sama sa ovime?
William: Pa razmišljao sam i mislim da je najbolje da to obaviš sa mojom sestrom.
Lorena: Sa tvojom sestrom? Pa i ne znam je.
William: Pa nisi znala ni mene do prije dva dana.
Lorena: Hah, pa to jest'...
William: Nazvat ću je večeras pa će ti ona sutra pomoći.
Lorena: A super onda. Nadam se da će biti nešto od toga...
William: Naravno da hoće. Pa to su neoborivi dokazi.
Kada je William završio sa previjanjem, legla sam da spavam. Sve me je boljelo i bila sam jako umorna, a i nervozna. Sutra je veliki dan. Ujutru sam se probudila oko 9:oo. Sve me je boljelo kao da imam upalu svih mišića. Polako sam se uspravila. Vidjela sam da William pakuje stvari.
Lorena: Zar već??
William: Pa da. Avion mi kreće u pola 11:oo. Otići ćeš samnom na aerodrorm. Tamo će nas čekati moja sestra. Krenut ćemo oko 1o:ooh
Lorena: Super.
Tih sat vremena je brzo prošlo. Nabrzinu sam se obukla i krenuli smo. Svaku minutu sam provjeravala da li mi je telefon tu. Nikada sebi ne bih oprostila kada bih ga izgubila. Ubrzo smo stigli na aerodrom.
William: Gdje li je sada ona? Ah! Eno je.
Nedaleko od nas je stajala jedna stvarno slatka, crnokosa brineta. Krenula je prema nama.
William: Gdje si?
Zagrlil su se. Zaista su ličili i bilo ih je baš slatko vidjeti.
Xxx: Heej.
Lorena: Heej.
Xxx: Ja sam Samantha, ali me možeš slobodno zvati Sam.
Lorena: Aham. Drago mi je Sam, ja sam Lorena.
William: E dobro vas dvije. Nadam se da ćete uspjeti.
Sam: Ma naravno.
Nasmiješila mi se.
Lorena: Hah.
Djelovala je kao zaista simpatična djevojka. Mislim da ćemo se lijepo slagati.
William: Vrijeme je da krenem.
Sam: A ništa onda. Sretan put braco.
William: Hvala ti.
Lorena: Sretan put.
William: Hvala. Sretno i vama. Možda je vama sreća čak i potrebnija.
Sam: Pa sad...
Lorena: Haha, a vidjet ćemo.
William: 'Aj vidimo se. Baaj.
Nas dvije: Bajjj.
William: Vidimo se uskoro.
Sam: Naravno.
Lorena: Da...
Sam: E sad. Hoćemo li prvo svratiti tu u kafić da popijemo nešto i onda idemo u jednu novinarsku agenciju koja uređuje najbolji časopis u Londonu. Tamo radi moja drugarica pa će ona sve to srediti. Usput ćeš mi pokazati to što si snimila.
Lorena: Važi...Sam...
Sam: Reci.
Lorena: Vjeruješ li da ćemo uspjeti? Ali sad iskreno.
Sam: Najiskrenije. Vjeruj mi.
Lorena: Hu...
Sam: Vidjet ćeš da će sve biti u redu.
Lorena: Nadam se.
Sjele smo u kafić. Bila sam jako nervozna. Sigurno je i Megan smislila neki plan. Čisto sumnjam da je sjedila prekriženih ruku. Opet imam nešto protiv čega ne može i nemam se razloga plašiti. Odlučila sam se malo opustiti i razgovarati sa Sam. Pričale smo jedna drugoj o svom životu i ostalome. Ipak, morale smo se upoznati. Zaista je interesantna djevojka. Već mi se čini kao da je znam cijelu vječnost.
Sam: Eh, trebale bismo krenuti.
Lorena: Da.
Sam: 'Ajde idemo u auto.
Lorena: Idemo.
Sjele smo i krenule. Nervoza je samo rasla u meni. Šta ako nešto krene po zlu? Nadam se da neće. Stigle smo do jedne ogromne zgrade. To je bila valjda ta agencija. Ušle smo unutra. Bila je ogromna gužva. Svi su bili nekuda rastrčani u nekom poslu. Samo sam išla za Sam da se ne bih negdje zagubila. Sam je razgovarala sa svojom drugaricom i ona je sredila da nas urednica tog časopisa odmah primi. Ušle smo njenu kancelariju.
Urednica (U): Dobar dan.
Mi: Dobar dan.
U: Izvolite. Sjednite.
Mi: Hvala.
U: Jedna moja radnica mi je rekla da imate nešto jako važno da mi kažete.
Sam: Pa da...To će vam ispričati moja drugarica.
U: Pa izvolite.
Malo me je uhvatila trema. Odakle početi, gdje završiti? Ne znam ni ja.
Lorena: Huh...Pa ovako...Ja...
U: Samo polako.
Lorena: U redu, oprostite. Dakle imam jedne velike dokaze o tome...
Pogledala sam sumnjičavo prema Sam. Je li sve ovo ispravno? Ona mi je samo dala signal glavom da kažem.
Lorena: ...Dakle imam ogromne dokaze o tome da nova djevojka Harrya Stylesa...
Čim je to čula, urednica se približila prema meni kao da hoće da to što bolje čuje. Ipak je to veoma važno za jedan časopis. Takva vijest i dokazi bi im podigli i popularnost i prodaju i ugled.
U: Da?
Lorena: Imam dokaze da ga vara...
Ostala je u šoku. Pogledala me je sa nevjericom.
Lorena: Evo dokaza.
Izvadila sam telefon.
Lorena: Tu su vam slike i snimak na kojima se sve jasno vidi i čuje.
U: Pa ne mogu vjeovati! Nadam se da ovo nije neka neslana šala.
Lorena: Vjerujte mi nikada se ne bih sa takvim nečim šalila.
Odmah je zagrabila telefon i počela pregledavati. Meni su se dlanovi počeli preznojavati. Šta ako kaže da to nisu dovoljni dokazi? Da slika i ton nisu dovoljno jasni? Onda mi je gotovo sa svime. Pogledala sam prema Sam. Ona mi je samo šapnula da se ne brine, da će to 1oo% biti dobro. Urednica je sve to pažljivo gledala i samo šutjela. Nisam više mogla čekati.
Lorena: I?
U: Stvarno ne mogu da vjerujem ali ovo je...
Lorena: ?
U: Ovo će biti najbolja vijest u posljednjih nekoliko godina.
Nasmijala sam se. I Sam je.
Lorena: Zaista?
U: Da. Otkud ti ovo?
Lorena: To bih zadržala za sebe. Vi već nešto napišite. Volite vi to malo zasladiti. Znam kako to već ide kod vas novinara.
U: Haha, pa da. Hvala vam puno. Ovo je zaista nešto što će nadaleko dići prašinu. Odmah ću uzeti kopiju i sve ostalo potrebno. Već u sutrašnjem broju će biti objavljeno.
Lorena: Već?
U: Pa naravno. Nećemo valjda čekati sa ovakvom vijesti?
Lorena: Super onda samo još nešto...
U: Reci slobodno. Ako je u pitanju novac, nema problema...
Lorena: ...Ma kakav novac. Nije u tome stvar nego bih samo željela da se nigdje ne spominje moje ime.
U: Ahh, to. Ma nema problema. Ne trebate se za to brinuti.
Lorena: U redu. Hvala vam puno.
U: Ma hvala vama. Samo ćete pričekati malo dok ja uzmem sve što je potrebno i onda možete ići.
Sam: U redu.
Pričekale smo par minuta i onda smo krenule.
Sam: Eto, jesam li ti rekla? Samo si se bespotrebno brinula.
Lorena: Hahaha. Jao kako sam sretna.
Zagrlile smo se. Malo je reći da sam bila presretna. Ovo je sada drugi korak. Treći će nadam se biti i najljepši. Samo moram vjerovati.
Sam: Idemo po tvoje stvari i spavat ćeš kod mene.
Lorena: Ej, ma ne dolazi u obzir.
Sam: Dolazi itekako. Cimerica mi je ionako otišla kod svojih roditelja na par dana. 'Ajde, što bi bile obje same kad možemo zajedno prespavati.
Lorena: Haha, 'aj oke.
Sam: Super.
Okupile smo moje stvari i otišle kod nje. Bilo je zaista udobno. Zavalila sam se na kauč. Noga me je užasno boljela.
Sam: Treba li ti nešto?
Lorena: Ma ne. Hvala ti.
Uzela sam latop i ušla na fb. Sve je bilo u znaku Harrya i Megan. Kako su divan par...Bla, bla...A bilo je tu i još nešto. Bilo je prepuno slika od danas i naslova kako je Megan do sada najbolja djevojka, kako je danas dokazala da ima ogromno srca, kako Harry nije mogao napraviti bolji izbor itd...Nije mi bilo jasno šta se dešava. Megan je očito danas odigrala neku od svojih predstava jer se uplašila zbog onoga sinoć i učinila da fanovima postane miljenica. Cijeli dan je povela družeći se sa njima, slikala se, pričala im o Harryu, uzimala Twitter imena da ih followuje na Twitteru i tako to. Izgleda da sam bila upravu kada sam rekla da Megan neće sjediti prekriženih ruku, ali nije me briga. Nema pojma sa kime je krenula u borbu jer sam se spremna do kraja boriti za ono što volim...Za svoje bližnje...Za Harrya.
YOU ARE READING
"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja prva priča i nadam se da će vam se svidjeti. Volim pisati i imam talenta tako da ću se potruditi od sveg srca da vam se priča dopadne. Bit će mnogo zapleta i svega :') Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa...