Mama i tata su mu pružili ruku i samo se smiješili. Tea se za to vrijeme držala za mene da ne bi pala od uzbuđenosti..
Lorena: Diši Tea, diši.
Tea: Kako da dišem? Jaoo meni.
Tada joj je prišao Liam i pružio joj ruku. Ona je par sekunda samo stajala i buljila. Tada sam je ja drmnula laktom i ona se naglo trgla. Polako mu je pružila ruku.
Liam: Ćao.
Tea: Ha...Ovaj...Ćao...
Tada se počela upoznavati i sa ostalima, ali još uvijek nije sa Niallom. On je nekuda okolo lunjao i tada je došao do nas.
Niall: Je li neko gladan? Ja stvarno skapavam...
Tada je Tea izvadila Snickers čokoladicu i dotrčala do Nialla.
Tea: Izvoli.
Kada je Niall ugledao, u očima mu se vidjelo oduševljenje.
Niall: Stvarno ćeš mi dati čokoladicu?
Tea: Naravno. Zašto da ne?
Tada je jako zagrlio.
Niall: Najbolja si!
Uzeo je čokoladicu i počeo je jesti, a Tea je hodala kao ošamućena. Sve ovo je bio prevelik šok za nju. Mi ostali smo se samo smijali na sve to.
Louis: Hoćemo li mi ljudi krenuti polako kući?
Zayn: Važi, 'ajde idemo.
Posjedali smo u auta i krenuli. Bila sam jako sretna što smo sada svi tu. Harry je nazvao Anne da i ona dođe na ručak. Stigli smo kući. Tada je nastala mala zbrka. Svi su se raspakivali, smiještali, presvlačili. Tada je neko pozvonio na vrata. To je sigurno bila Anne. Harry me je uhvatio za ruku i povukao prema vratima. Želio je da je zajedno dočekamo. Bila sam pomalo nervozna. Otvorili smo vrata. To je bila ona. Po običaju je imala onaj svoje prekrasni osmijeh.
Harry: Ćao.
Anne: Heej.
Polubili su se u obraz.
Anne: Ovo je Lorena zar ne?
Lorena: Haha, ja sam...
Anne: Pa dođi ovamo.
Čvrsto me je zagrlila kao da se znamo 1oo godina.
Lorena: Hahah.
Anne: Harry mi je mnogo pričao o tebi i znaš da mi je jako drago što ste zajedno jer se Harry veoma promijenio otkako je s tobom, ali nabolje.
Lorena: Pa drago mi je čuti.
Harry: 'Ajde, idemo unutra.
Ušli smo u kuću. Onda se Anne upoznavala sa onima koje do sada nije vidjela. Uglavnom previše upoznavanja za jedan dan, hahaha. Kasnije smo izašli u neki restoran na ručak. Bilo je zaštićeno od novinara tako da smo mogli jesti u miru. Bila je veoma ugodna situacija. Svi smo se lijepo upoznali i družili. Međutim, morali smo da se ranije vratimo kući da bismo počeli da se spremamo za zabavu. Kada smo stigli kući, otrčala sam na kat da dovršim haljinu. To je bila moja prva skrojena kreacija koja je spremna za nošenje. Bila sam prezadovoljna. Ukratko ću je malo opisati. Dakle, duža je haljina, nema tregere, tamno roze je boje i po sebi ima neke ukrase koje sam sama smislila. Uz to sam još imala i štikle koje su bile sive boje kao i haljina. Otišla sam u toalet da se našminkam. Čula sam da su se već svi bili spremili i sada su čekali na mene. Još jednom sam se nabrzinu pogledala na veliko ogledalo u sobi. Haljina je zaista bila lijepa, ali nekako drugačija. Bilo me je strah na reakciju ostalih gostiju. To će biti zaista malo veća promijena. Čula sam kako su me počeli zvati.
Lorena: Eto mee!
Izašla sam iz sobe i krenula niz stepenice. Svi su čekali u hodnjiku a onda su pogledali u mene. Bilo mi je pomalo neugodno pa sam ubrzala korak.
Sam: Woow!
Ivona: Aaa kako je savršenaa!
Eleanor: E ima da i meni sljedeći put nacrtaš i skrojiš.
Tea: Lelee.
Mia: I ja pored sestre koja ovako zna da uradi haljinu kupujem sebi stvari. Pa sramota.
Liam: Zaista je predivna.
Louis: Slažem se.
Niall: Osim što znaš da praviš ukusnu pizzu i palačinke, stvarno znaš i da dizajniraš.
Lorena: 'Ajde ljudi, nemojte me sada previše hvaliti.
Harry mi je samo polako prišao i uhvatio za ruke.
Harry: Ti si moja princeza, a ovom haljinom si to stvarno dočarala.
Lorena: Hvala ti ljubavi.
Poljubili smo se. Tada su ostali počeli izazivati pa smo se u pola poljupca počeli smijati.
Zayn: Ljudi, vrijeme je da krenemo.
Mia: Daa.
Mama, tata, Anne, Ivonini mama i tata i Marko će ostati kod kuće da se druže. Krenuli smo prema vratima. Oni su nas ispratili do vrata.
Oni: Lijepo se provedite.
Mi: Hoćemoo. Vidimo se.
Oni: Vidimo se.
Sjeli smo u auta i krenuli. Stigli smo pred jednu ogromnu kuću oko koje je bilo mnogo auta i novinara. Tu su bile sve poznate ličnosti sa svojim pratnjama. Krenuli smo unutra. Svi su počeli da se okupljaju, upoznaju se i razgovaraju sa nama. Primijetila sam da je većina čudno gledala u moju haljinu jer je bila drugačija od svih pa mi je bilo pomalo neugodno. Cijelu večer nas je neko presretao da se upoznamo. Bila sam stvarno umorna. Sjela sam za jedan stol i pila piće. Tada me je Harry zovnuo.
Harry: Eeej, ljubavi dođi da te upoznam sa jednim svojim prijateljima.
Pomislila sam u sebi koliko vas je više. Bilo mi je to jako naporno, ali sam iz pristojnosti i zbog Harrya morala biti ljubazna. To su bili neki stariji čovjek i žena.
Lorena: Dobro večer.
Xxx: Dobro večet.
Xxxx; Dobro večer.
Harry: Ovo je gospođa Marry, a ovo je gospodin Willow.
Lorena: Ja sam Lorena, drago mi je.
Marry: I nama je jako.
Willow: Da.
Harry: Marry inače ima svoju modnu agenciju, pa čak i časopis. Upoznali smo se kada smo na fotošutingu nosili njenu odjeću. Iii ovo je njena zabava.
Lorena: Stvarno? Pa super.
Harry: Lorena inače voli jako modu i želi biti modna kreatorica.
Marry: Jaoo pa divno. Vidi se po njoj da ima ukusa.
Malo sam se zacrvenila.
Lorena: Pa hvala vam...
Marry: Predivna ti je haljina. Gdje si je kupila.
Lorena: Pa ja...Ovaj...
Harry: Sama ju je kreirala i sašila.
Marry je ostala pomalo u čudu.
Marry: Molim? Pa ne mogu da vejrujem. Koliko je tebi godina?
Lorena: 18...
Marry: Zaista sam oduševljena. Pa na koji fakultet ideš?
Lorena: Za modnog kreatora.
Marry: Divno, divno, samo tako nastavi.
Lorena: Hvala vam mnogi.
Marry: Znaš, potreban mi je neko tako ekscentričan poput tebe.
Lorena; Hahaha, drago mi je to čuti.
Marry: A na koji fakultet ideš?
Tada sam na trenutak zašutjela. Šta da kažem? Neću valjda reći da su me izbacili? Tada je Harry iznenada progovorio.
Harry: Pa trenutno se prebacuje u drugi fakultet jer joj je tu bliže tako da par dana neće ići nigdje.
Lorena: Da!
Marry: Aha, aha, pa lijepo. Slušaj, daj ti meni tvoj broj pa ako bude neko natjecanje ili nešto da te mogu obavijestiti.
Lorena: Aha, važi, evo odmah.
Izvadila sam malo papirić i zapisala broj.
Lorena: Izvolite i hvala vam puno.
Marry: Ma nema na čemu dušo. Hajde idem ja sada, moram se upoznati sa još nekim gostima.
Harry: Važi, doviđenja.
Lorena: Doviđenja. Huu, hvala ti što si se izvukao za mene.
Harry: Hahaha, ma ništa. Mozak mi brzo radi.
Lorena: Hahahaha.
Harry: Je li ti naporno ovo?
Lorena: Pa mogu ti reći da sam malo smotala.
Harry: Hajde, dođi. Sjest ćemo malo za ovaj stol.
Prekoputa nas su kod jednog stola stajali Zayn i Mia. Razgovarali su. Nadam se da će Zayn početi nešto osjećati prema njoj. Bila je na sedmom nebu. Par minuta sam tako gledala u njih nadajući se da će biti nešto. Tada me je Harry trgnuo.
Harry: Šta je bilo?
Lorena: Ah. Ma ništa.
Harry: Nešto si zamišljena.
Lorena: Ma bezveze. Gledam kako puno ljudi ima i kako nikoga ne znam, hahaha.
Harry: Hahaha ako želiš možemo nastaviti upoznavanje.
Lorena: Hahaha, neću hvala ti.
Harry: Jesi li za ples?
Lorena: Ma ne znam ti ja plesati.
Harry: Ma znaš. 'Ajde dolazi.
Lorena: Ne znam ozbiljno ti kažem. Osramotit ću se.
Harry: Ma ne znam ni ja. Šta ima veze?
Lorena: Pa nisi normalan.
Harry: Jesam, 'ajde dođi.
Uhvatio me je za ruku i povukao. Muzika je bila lagana pa sam se samo naslonila na njegovo rame i lagano smo plesali.
Harry: Eto. I je li išta strašno.
Lorena: Hahaha, a nije...
Harry: Eto vidiš. Vjeruj ti svome Hazzi.
Lorerna: Hahahaha, ma vjerujem ja, ne brini.
Plesali smo cijelu pjesmu. Par puta sam zgazila Harryevu nogu hahaha.
Harry: Jaoo.
Lorena: Upss. Izvini molim te.
Harry: Hahaha, nema veze. Morat ću ja tebe poslati na satove plesa.
Lorena: Nemoj molim te da se sramotim još više.
Harry: Pa dobro hoćeš onda da ja ostanem bez nožnih prstiju?
Lorena: Hahahah, pa normalno da neću budalo.
Harry: Volim i ja tebe.
Počeli smo se ljubiti, a onda je završila pjesma.
Harry: Hvala vam na plesu madam.
Lorena: Nema na čemu mister Styles.
Harry: Hahaha, 'ajde idemo potražiti ostale.
Lorena: Važi.
Par minuta smo se gurali kroz ostale zvanice tražeći nekoga ali smo jedva uspjeli naći Louisa i Eleanor.
Harry: Pa gdje su svi?
Eleanor: Nemam pojma. Ja sam maloprije vidjela Nialla kako jede.
Lorena: Hahahahahaha, čuj to. Baš čudno.
Louis: Kud bi Niall jeo hahahaha.
Harry: Ništa onda neka nas ovdje pa ćemo sačekati da se neko pojavi.
Lorena: Eto sjednite vi, idem ja da potražim Teu, pa da sjedne sa nama. Ipak je ona sad malo izgubljena u svemu ovome.
Harry: Ahha, upravu si. Čekamo te ovdje.
Lorena: Važi.
Poljubila sam ga i krenula da tražim Teu. Nije je nigdje bilo. Tada sam srela Ivonu i Johna. Plesali su i ljubili se.
Lorena: Khm...
Rastavili su se i pogledali me malo posramljeno.
Lorena: Ovaj...Izvinite što vas prekidam nego samo da pitam jeste li igdje vidjeli Teu.
John: Ja sam je maloprije vidio da je otišla na kat.
Lorena: Aha hvala ti. Samo vi nastavite ko da mene nije ni bilo.
Ivona: Da, stvarno.
Pogledala me je ubojitim pogledom ja sam se suzdržala da se ne nasmijem i otišla na sprat. Kuća je bila ogromna pa mi je trebalo vremena da se snađem. Vidjela sam da su vrata od jedne sobe otvorena pa sam pretpostavila da je neko unutra. Polako sam provirila i ugledala Teu i Nialla na krevetu kako se ljube. Pošto me nisu primijetili samo sam se polako izvukla i krenula u prizemlje. Bila sam sva sretna što su zajedno i bilo mi je to jako simopatično jer je oko njih bilo svakakve hrane koju su dovukli iz prizemlja. Provukla sam se ponovo kroz gužvu i stigla do stola gdje su me Harry, Lou i El čekali.
Louis: Šta je nisi je našla?
Lorena: Hahaha, ma jesam. Snašla se ona i bolje nego što smo mislili.
Eleanor: Kako?
Lorena: Hahah, ma sada ja otišla na sprat kad ono u sobi se ljube ona i Nialler.
Harry: Molim?
Lorena: Hahaha, da da.
Louis: I šta kad su te vidjeli?
Lorena: Ma nisam im se ni javljala. Nećemo im zasad ništa govoriti dok oni ne kažu sami.
Louis: Hahaha, a ko da ću ja izdržati da ih ne zezam.
Eleanor: Lou! Pa pusti ih da se vole.
Harry: Hahaha, zar je moguće da je Niall zamijenio hranu.
Lorena: Hahaha, jednaki su mu. Bilo je hrane okolo.
Oni: Hahahaha.
Tada su nam prišli i Zayn i Mia.
Eleanor: Ejj, vas dvoje pa gdje ste do sada?
Zayn: A evo tražimo vas.
Harry: Hajde sjednite sa nama.
Sjeli su pored nas. Mia je imala predivan osmijeh na licu. Očima sam joj dala upitni znak, a ona je dala gest da je jako sretna. Tada je prestala muzika i Marry je počela da priča na mikrofon.
Marry: Dobro večer svima. Kao prvo želim se zahvaliti svima koji su došli, nadam se da vam je lijepo. Pretpostavljam da vam je dosadila ova muzika pa sam mislila da ste možda raspoloženi za neki nastup uživo. Na primjer može nam otpjevati nešto One Direction.
Mi smo se nasmiješili.
Marry: Ako želite, izađite ovdje.
Harry: Hajde dečki idemo.
Zayn: Gdje je Liam?
Lorena: Eno ga već izlazi tamo.
Eleanor: Hahahaha, ali nema Niallera.
Louis: A eno ga i on dolazi. Vjerovatno su čuli i oni.
Mia: Šta se ovdje dešava?
Lorena: Ma objasnit ću ti kasnije.
Dečki su otišli na malu binu, a mi smo ostale da ih gledamo. Počeli su da pjevaju Little Things. Bilo ih je predivno slušati. Mia je imala neki sjaj u očima.
Lorena: Lijepo se provodiš?
Mia: Mhmm...
Eleanor: A šta misliš da nam i ti nešto otpjevaš Mia?
Mia: Ja?
Lorena: Upravu je. Mogla bi.
Mia: Ma dajte ljudi. Jeste vi normalni ?
Eleanor: Nekoliko puta sam te čula kako pjevaš. Imaš predivan glas.
Lorena: Tako je. Osim toga napisalsa i si i pjesmu.
Mia: A ne znam...Sram me je.
Eleanor: Jaoo. Pa nemaš razloga.
Lorena: Kako ti se zove pjesma?
Mia: "Do you love me".
Odmah sam znala da je pjesma posvećena Zaynu. Duša moja zaljubljena. Polako sam ustala i krenula prema bini.
Mia: Gdje ćeš?
Lorena: Vraćam se odmah.
Dečki su taman završili pjesmu. Zvonula sam Harrya i šapnula mu na uho za Miu. Klimnuo je glavom i vratio se za mikrofon, a ja sam otišla nazad do Eleanor i Mie
Mia: Šta si to uradila?
Harry: Dobro večer svima. Nadam se da vam se svijdela naša izvedba. Sada bih zamolio jednu mladu i talentiranu djevojku da izađe i otpjeva nam svoju prvu pjesmu.
Mia je sva pocrvenila, a ja i Eleanor smo je počele gurkati da ustane. Nesigurno je ustala i krenula prema bini. Polako se popela.
Harry: Izvoli Mia.
Uzlea je mikrofon, a jedan dečko joj je donio gitaru. Sjela je na stolicu, namjestila mikrofon i nesigurno rekla.
Mia: Ovaj...Dobro večer...Otpjevat ću vam pjesmu koju sam sama napisala i koja je posvećena mojoj velikoj ljubavi, a zove se "Do you love me?".
Svi su počeli da joj aplaudiraju. Svi su nam se pridružili i bili smo spremni za njen prvi nastup. Polako je počela. Svi su bili oduševljeni. Imala je anđeoski glas. Ja sam se sva naježila, a pjesma je govorila sve. Opisivala je njene osjećaje prema Zaynu. Jedna suza mi je skliznula niz obraz. Želim da bude sretna. Želim da je Zayn napokon primijeti. Tekst je bio toliko dirljiv. Nekoliko osoba sam primijetila da lagano brišu suze. Kada je završila svi su oduševljeno počeli aplaudirati. Neki su čak ustali sa stolica i počeli zviždati. Među njima sam bila i ja, hahaha. Ona se zahvalila i polako sišla sa bine i krenula prema nama.
Mia: Huu...
Liam: Stvarno svaka čast.
Eleanor: Bila si predivna dušo.
Lorena: Eto vidiš da nije ništa strašno.
Harry: Ja sam stvarno oduševljen.
Mia: Hvala vam ljudi.
Louis: Nemoj ni slučajno upropastitit takav talenat.
Zayn: I stvarno super pišeš pjesme.
U tom trenutku je Mia pocrvenila kao paprika.
Zayn: Taj kome si je posvetila je sigurno neko poseban.
Mia je samo spustila glavu. Mislim da je to malo rastužilo jer Zayn očito nije shvatio da je pjesma posvećena njemu Niall: Mogla bi i nama napisati neku pjesmu.
Harry: Aaa odlična ideja.
Mia: Ajde ne pretjerujte sada.
Sam: Svi smo jako ozbiljni. Tada je dosta ljudi počelo da nam prilazi da bi se upoznali sa Miom. Mi ostali smo se odmakli da im ne bi smetli. Tea i Niall su se stalno pogledivali, ali nisu imali pojma da nas nekoliko zna za njih.
Harry: Pričekat ćemo još malo pa idemo kući.
Lorena: Važi. Jako sam umorna. Idem samo do toaleta.
Harry: Hajde, čekat ću te ovdje.
Otrčala sam na sprat i počela tražiti toalet. Željela sam da popravim šminku.
Xxx: Tražiš toalet?
Okrenula sam se. Iza mene je stajao Zayn.
Lorena: Ejj. Pa da.
Zayn: Sada ću ti pokazati. Dođi.
Krenuli smo niz hodnik.
Zayn: Da li ti je bilo lijepo?
Lorena: Jeste samo je jako naporno upoznavati se sa svima. Imam osjećaj da ću sva ta imena pomiješati i da ću svakome pogrešno govoriti.
Zayn: Hahahah, a znam, ali s vremenom se navikneš.
Lorena: Pa da. Vi znate kako to ide. Kako ti je sa bilo sa Miom?
Zayn: Lijepo. Zaista je draga djevojka.
Lorena: Mhm...
Zayn: Stvarno lijepo izgledaš večeras.
Lorena: Hvala ti.
Počeo mi se približavati. Nisam bila sigurna čemu ovo vodi.
Zayn: Da li ti znaš koliko si savršena?
Lorena: Zayn...
Zayn: Ššš...
Lorena: Zayn...
Prislonio me je uza zid i počeo ljubiti...
YOU ARE READING
"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja prva priča i nadam se da će vam se svidjeti. Volim pisati i imam talenta tako da ću se potruditi od sveg srca da vam se priča dopadne. Bit će mnogo zapleta i svega :') Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa...