13. DIO ✔

500 19 0
                                    

Sve smo bile spremne i bilo je vrijeme da krenemo. Bila sam veoma uzbuđena. To će biti moja prva šetnja Londonom. Dan je bio prelijep. Bilo je veoma sunčano što je rijetko za London. Sad ću se morati naviknuti na česte kiše i oblačno vrijeme što ja baš i ne volim. Ali ipak London je London i ne treba se žaliti. Eleanor i Megan su nam sve pokazivale i objašnjavale. Bilo nam je zabavno i zanimljivo razgledati i upoznavati se sa novim stvarima kojih tamo na balkanu baš i nema. Ulice su bile prepune, gužva...Obišle smo bezbroj butika i pokupovale stvarno super stvari. Bilo nam je predobro. Sjele smo u jedan kafić da se odmorimo i popijemo sok. Tada mi je zazvonio telefon. Izvinula sam se curama, ustala i otišla da se javim. To je bio Danijel.
Lorena: Molim?
Danijel: Heej, ljubavi.
Lorena: Heej, šta radiš?
Danijel: Ma ništa, na treningu pa da ti se javim. Šta mi ti radiš?
Lorena: Aham. Malo šetam sa curama po Londonu i tako.
Danijel: Važi evo zovu me momci moram da idem. Volim te.
Lorena: I ja tebe...
Svaki put sve teže i teže mu izgovaram te riječi, da ga volim...Mislim da ga više ne volim...Morat ću to brzo riješiti. Vratila sam se kod ostalih djevojaka.
Mia: Ko te zvao?
Lorena: Danijel...
Ivona: Aha...
Lorena: A šta ima Ivona sa onim tvojim englezom što si ga upoznala jučer u avionu. Jeste li se čuli?
Ivona: Jack? Ma ne pitaj me...
Eleanor: Šta je bilo?
Ivona: Ma ja budala zapisala njegov broj na papirić na kome je bila zapisana Meganina adresa i taj papirić ostao kod taksiste...
Mia: Hahaha baš me čudi od tebe.
Ivona je samo prostrijelila pogledom.
Megan: A jesi li ti njemu dala svoj broj?
Ivona: Maa nisam kad sam budala.
Mia: Ko prizna pola mu se prašta.
Ivona: Mia!!!
Mia: Hahaha ma samo se šalim!
Lorena: Hahaha 'ajde dosta vas dvije, popit ćemo sok i idemo dalje.
Eleanor: Tako je.
Još smo malo šetale po gradu i onda smo se polako vratile kući. Već je bilo večer. Došle smo kući veoma umorne. Otišla sam u sobu, presvukla se i otišla na Facebook i Twitter da vidim ima li išta novo. Kada sam ušla na FB sve je bilo prepuno nekakvih vijesti kako se danas Perrie odselila iz njenog i Zaynovog zajedničkog stana i kako su njih dvoje najvjerovatnije prekinuli. Ooo ne pa nije valjda istina? Oni su meni zaista savršen par i željela sam upoznati Perrie, ali i sam Zayn je rekao da su se udaljili zbog karijera. Zaista mi je žao. Tada je Mia uletjela u sobu.
Mia: Jesi li ulazila na FB?!
Lorena: Upravo sam na njemu.
Mia: Da li si vidjela one vijesti?!
Lorena: Ako misliš na one o prekidu između Zayna i Perie, jesam.
Mia: Da li je istina?!
Lorena: Nemam pojma, saznat ćemo uskoro. Iako je meni zaista žao...
Mia: Da...'Aj idem ja da jedem, umirem od gladi. Hoćeš li ti?
Lorena: Neću sada, kasnije.
Mia: Važi, 'aj ćao.
Lorena: Ćao.
Odlučila sam nazvati Zayna da vidim radi li se o istini ili lažima.
Zayn: Molim?
Lorena: Heej Zayn, Lorena je.
Zayn: Heej, otkud ti, šta radiš?
Lorena: Ma ništa evo odmaram. Upravo sam na Facebooku i sve je prepuno vijesti kao ste ti i Perrie prekinuli.
Zayn: A too. Pa da i stina je.
Lorena: Jaaoo. Stvarno mi je žao.
Zayn: Da...Ali sve je u redu. Ostali smo prijatelji i dalje ćemo se družiti i to.
Lorena: Aham pa super onda ako je tako. Bitno je da niste u svađi.
Zayn: Haha pa da.
Lorena: Hoćete li dolaziti večeras?
Zayn: Da, da evo upravo se ja i dečki spremamo.
Lorena: Aaa pa super. Jedva čekamo da dođete.
Zayn: I mi. Vidimo se bejbe. Baj.
Lorena: Baj.
Prekinula sam vezu i otišla kod ostalih djevojaka da im javim da dolaze.
Ivona: Aaa pa super.
Mia: Jesi li pitala Zayna da li je ono istina?
Lorena: Da.
Mia: Iii?!!
Lorena: Pa...Istina je.
Izgledala je hladnokrvno, ali kada sam se okrenula čula sam kako govori „Jees". Vidim da je veoma zaljubljena u Zayna, ali bojim se da će patiti...Kao što ja patim za Harryem. Cijeli dan nisam prestajala razmišlajti o njemu. Ubrzo je neko zazvonio na vrata. To su bili oni. Megan je otišla da im otvori.
Oni: Heejj. Pa gdje ste vi.
Louis je Eleanor podigao u vazduh i poljubio je. Aaa mice. Stvarno su savršen par. S obzirom da sam znala šta slijedi, otišla sam u kuhinju da ne bih gledala Harrya kako ljubi Megan. Počela sam praviti sokove.Vjerovatno su bili umorni. Tada je neko ušao u kuhinju. Okrenula sam se. To je bio Harry.
Harry: Heej.
Lorena: Eee.
Harry: Zašto si otišla, a nisi se ni pozdravila.
Lorena: Pa odlučila sam prvo napraviti sokove pošto pretpostavljam da ste žedni, a spremit ću vam i neke sendviče.
Harry: Mmm...Može. Mogu li ti pomoći?
Lorena: Naravno...Ako želiš.
Harry: Pa da prijatelji su tu da pomognu.
Lorena: Mhm....
Stavila sam sokove na tacnu i krenula da odnesem dečkima. Užasno sam se osjećala zbog onoga kada je Harry rekao 'prijatelji'. Mislim to sam ja prva rekla, ali šta da radim? Ne želim nikoga povrijediti, a na kraju samu sebe povrijeđujem.
Liam: Uuu sokovi. Baš sam žedan.
Louis: Daa. I jaa.
Niall: U redu je momci i sokovi i sve to ali ima li se nešto za gricnuti?
Lorena: Hahaha, ima, ima Nialler. Sada ćemo Harry i ja napraviti sendviče.
Niall: Njamiii. Jedva čekam.
Ivona me je pogledala zbunjenim pogledom u fazonu 'WTF'. Ja sam joj samo odmahnula rukom dajući signal da je sve u redu. Bilo joj je čudno kako do jučer Harry i ja nismo ni razgovarali, a sada pravimo sendviče zajedno. Primijetila sam da Zayn i Mia razgovaraju. Bilo mi je drago zbog Mie. Možda je baš ona ta djevojka koja je osvojila Zaynovo srce. Vratila sam se u kuhinju. Tamo je Harry nešto vadio iz frižidera. Hazza-kuhar. Bio je zaista meden. Samo sam se naslonila na zid i promatrala ga. Bio je zaista smiješan i ujedno presavršen. Vadio je neke namirnice, tada me je primijetio.
Harry: Hoćeš li ti pomoći ili ćeš samo stajati tu?
Lorena: Hahaha ma eto me.
Tada smo počeli nešto rezati, slagati. Bilo mi je prijatno u njegovoj blizini. Kao da me je ljutnja pomalo popustila. Jednostano nisam se mogla ljutiti na njega.
Harry: Kako vam je bilo u gradu?
Lorena: Super. Stvarno je predivno u Londonu.
Harry: Ako hoćeš možemo sutra prošetati da ti još pokažem neka mjesta.
Lorena: Hahaha. Hazza vodič.
Harry: Šta ti misliš da ja nisam dobar vodič?!
Lorena: Ma neee. Nikakoo. Kud bi ja too.
Harry: Ma dat ću ja tebi!
Tada me je zamazao majonezom po nosu.
Lorena: Harryy!!!
Zatim sam ja njega kečapom. Pa on mene pavlakom pa ja
njega. Kada smo na kraju vidjeli kako smo smješni onako zamazani, počeli smo da se smijemo ko ludi. Tada smo čuli Nialla kako viče.
Niall: 'Alooo vas dvoje! Može li to brže malo? Ja bih da jedem.
Harry: Mislim da je Nialler gladan.
Lorena: Hahaha, čuuj to. Bolje nam je da požurimo. Obrisali smo se i krenuli da odnesemo sendviče.

"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔ Where stories live. Discover now