Niallov pogled je bio kao u bebe kad vidi lizalicu. Odmah je uzeo dva sendviča i počeo jesti.
Louis: Polako Niall pa i mi smo gladni.
Međutim Niall nije reagirao, bio je prezauzet jelom. I ostali su uzeli po sendvič. Ja nisam bila gladna pa sam sjela da sačekam da oni pojedu pa da pričamo jer sam ih se stvarno bila poželjela. Kada su završili, pohvalili su sendviče i onda je počela zabava. Zezali smo se smijali, zabavljali. Primijetila sam da Mia ne skida pogled sa Zayna. Nikada do sada se ni u koga nije tako zaljubila. Nadam se da će nešto biti od toga...
Ivona: Hoćete li i večeras noćiti kod nas?
Liam: Pa ne znam...Ako se vi slažete...
Mia: Pa naravno da se slažemo!
Niall: Super onda ostajemo, jedino ako će mi Lorena nešto napraviti da jedem kasnije jer super kuha.
Napravio je onu umiljatu fačicu.
Lorena: Hahaha naravno da hoću.
Niall: Yesss.
Svi: Hahaha.
Naravno da mi je bilo drago što će ostati, ali Harry i Megan...Ponovo u istoj sobi...Ma neću o tome razmišljati Megan je cijelo vrijeme bila naslonjena na Harrya, a on ju je mazio po kosi i to me je pomalo boljelo i pokušavala sam ne gledati, ali pogled stalno išao sam.
Otišla sam u kuhinju da se napijem vode. Odmah zamnom je došla i Mia.
Mia: Jaoo meni!!!
Lorena: Šta je bilo??? Jesi li dobro???
Mia: Ma dobro sam ne brini...
Lorena: Pa šta ti je onda?
Mia: Ma kako je brate savršen!
Lorena: Ko? Zayn?
Mia: Pa da ko drugi???
Lorena: Hahahaha. Zaljubila si se zar ne? I to punoo.
Mia: Ma jesam...
Lorena: Pa to je sasvim normalno.
Mia: Ma znam, ali se bojim da se ja njemu ne sviđam...
Lorena: Ma naravno da mu se sviđaš. Kako mu se ne bi svidjela kad si tako zgodna, lijepa, pametna?
Mia: A daaj ne pretjeruj.
Lorena: Ne pretjerujem ja. Ja samo kažem istinu. 'Ajde idemo sad da se ne zabrinu gdje smo.
Mia: Upravu si. Ionako moram parit oči.
Lorena: Hahaha ludice moja!
Nismo znali šta ćemo raditi pa smo onda pjevali. Prvo smo pjevali WMYB pa LWWY. Naravno dečki su pevali, a mi smo zavijale osim Mie koja zaista ima prelijep glas.
Zayn: Mia stvarno divno pjevaš.
Pogledala sam u Miu. Da je pocrvenila kao paprika zaista je malo reći.
Mia: Pa hvala.
Ivona: Jednog dana će sigurno postati pjevačica.
Mia: Ma daaj ne zezaj.
Ivoan: Mrtva sam ozbiljna.
Harry: Pa da što da ne.
Mia: A ne znam...
Lorena: Ja sam sigurna.
Mia: 'Ajmo sada o nečemu drugome.
Liam: Hahaha, ok. Šta ćemo sada pjevati?
Harry: I wish!
To me je pomalo uplašilo jer u zadnje vrijeme nikada ne slušam I wish jer me podsjeća na Harrya.
Zayn: Može.
Počeli su. Sami početak pjesme me je rasužio. Cijelo vrijeme bih kriomice pogledala u Harry-a i Megan...
A kad je došlo do onoga dijela "whenever you kiss him I'm breaking, Oh how I wish that was me" pustila sam jednu suzu. Harry me je pogledao, a ja sam samo okrenula glavu. Samo sam čekala kada će završiti pjesma. Kasnije smo pjevali one veselije pa sam se malo oraspoložila. Bilo je već dosta kasno, a dečki su bili umorni pa smo odlučili ranije leći. Krenuli smo da namjestimo sobe. Raspored spavanja će biti kao i prošlu noć. I mislim da bi me Mia mogla ubiti. Hahaha šalim se naravno. Zayn je negdje bio ostao sa Liamom i Niallom tako sam sama krenula da namjestim sobu. Kada sam prolazila pored Harryeve I Meganine sobe, čula sam glasove. Bili su unutra. I ponovo moja radoznala. Naslonila sam se malo na vrata da čujem o čemu razgovaraju.
Megan: Jedva čekam sutraa.
Harry: Zašto?
Megan: Ma daaj ne zezaj me.
Harry: Ne zezam te. Ozbiljno te pitam.
Megan: Pa zar si zaboravio?
Harry: Šta?
Megan: Pa ne mogu vjerovati. Pa prije par dana smo se dogovorili da ćemo na sutrašnji dan napokon reći javnosti das mo zajedno.
Harry: A too.
Megan: Pa kako si to mogao zaboraviti?
Harry: Pa imam mnogo obaveza i to, pa mi nije palo na pamet.
Megan: Dakle obaveze su ti važnije od naše veze!
Harry: A znaš da nije tako.
Megan: Ma znam, izvini ali me je to malo pogodilo. Nemoj ubuduće zaboravljati tako važne događaje za nas.
Harry: Neću, ne brini.
Megan: Dakle jesi li se pripremio? Mislim za to kako ćeš im reći?
Harry: Slušaj Megan...Nemoj se sada ljutiti, ali šta misliš da to još malo odgodimo?
Megan: Molim?!
Harry: Pa mislim...Ne znam kako će fanovi reagovati i sve to, a i nisam spreman baš na to.
Megan: Ma daaj Harry! Ne mogu vjerovati da mi to radiš!
Harry: Pa zašto je to toliko bitno?
Mega: E pa zato što želim da svi znaju da sam ja tvoja djevojka i da te nijedna druga ne može imati osim mene! Eto zašto!
Brzo sam se sklonila jer sam čula da je krenula prema vratima. Pobjegla sam u sobu i samo sam čula kako je Megan zalupila vratima. Stekla sam utisak kako je njoj samo stalo do toga da svi znaju da je ona Harryeva cura, da bi mediji pisali o njoj i da bi na neki način stekla popularnost, a ne zato što voli Harrya. To stvarno nije u redu. Imam osjećaj da Megan i nije baš onakva kakvom se predstavlja. Ali još uvijek ne mogu ništa reći. A zašto je Harry odgodio otkrivanje njihove veze javnosti? Da li je to zbog mene? Ne zna šta da mislim. Zazvonio mi je mobilni. To je bio Danijel.
Lorena: Molim.
Danijel. E ljubavi, kako si?
Lorena: Eee, super evo upravo se spremam na spavanje
Danijel: Aham pa i ja. Samo sam htio da ti čujem glas prije nego što legmem.
Lorena: Mhm...
Danijel: Nešto si mi tužna?
Lorena: Ma nisam, nisam samo sam malo umorna...
Danijel: Ha, pa dobro onda neću te više zadržavati. Lijepo spavaj.
Lorena: Hoću i ti.
Danijel: Volim te.
Lorena: I ja tebe, laku noć.
Prekinula sam. Na vratima je stajao Zayn.
Zayn: Dečko?
Lorena: Da...
Zayn: Znam da nije moja stvar, ali da li ga voliš. Nekako hladno razgovaraš sa njim.
Lorena: Ma ne znam ni ja...Nekako je ova daljina previše uticala na nas, a i odavno nisam sigurna u svoje osjećaje prema njemu.
Zayn: Pa ako ga ne voliš možda je najbolje da prekinete.
Lorena: Pa razmišljala sam o tome, ali se bojim da ću mu slomiti srce.
Zayn: Da, ali moraš misliti i o sebi. Ne treba uvijek misliti samo na druge.
Lorena: Pa to si u pravu.
Prišao mi je i zagrlio me. Tako je brižan i nježan. Iskreno se nadam da će između njega i Mie biti nešto jer je njoj zaista potreban neko ovako osjećajan. Ali da li se ona njemu sviđa? Da li je ona ta djevojka o kojoj je Zayn pričao? Odlučila sam malo to istražiti.
Lorena: Kakvo je stanje sa tvojim ljubavnim životom osim što si prekinuo sa Perrie?
Zayn: Izluđuje me djevojka koja je zarobila moje srce.
Lorena: A daaj reci mi ko je ona!
Zayn: A ne znam...
Lorena: A daaj.
Zayn: Pa nisam siguran da li je pametno da to baš tebi kažem.
Yess. Dok ne želi baš meni reći ko je ona onda je sigurno to Mia. Pa mora joj to reći što prije.
Lorena: Pa dobro onda, ako nećeš reći meni, reci njoj.
Zayn: Misliš?
Lorena: Pa daa. Sigurno će biti jako sretna.
Zayn: Ok, onda ću to odmah učiniti.
Lorena: Tako je.
Zayn: Idem da joj kažem da je volim.
Lorena: 'Ajde, šta čekaš?
Izašao je iz sobe. Kako sam bila sretna zbog Mie. Ali se Zayn odmah vratio u sobu.
Lorena: Pa kad prije? Jesi joj rekao?
Zayn: Pa došao sam da joj kažem.
Tada mi je prišao, uhvatio me za struk i poljubio me je . U trenutku sam ostala zaleđena. U čudu. Odmakla sam se
Lorena: Šta radiš Zayn?
Zayn: Volim te.
I ponovo me je poljubio. Zar je to moguće? Zar sam ja ta djevojka o kojoj cijelo vrijeme priča? A ne Mia?
Lorena: Zay..
Zayn: Ššš...
Položio me je na krevet i počeo strasno ljubiti.
YOU ARE READING
"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja prva priča i nadam se da će vam se svidjeti. Volim pisati i imam talenta tako da ću se potruditi od sveg srca da vam se priča dopadne. Bit će mnogo zapleta i svega :') Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa...