Dani su prolazili...Sada je sve bilo u redu...Životi su nam se pretvorili u živote najobičnijih tinejdžera...Sada je sa nama i Tea. Zimski je raspust, ona se već doselila i školu nastavlja ovdje u Londonu. Nialler i ona su svima rekli da su u vezi i fanovi su to jako dobro prihvatili. Šta više, jedan su od najomiljenijih tinejdžerskih parova. Preselio nam se i John pa je i on sada dio naše male porodice. Dečki su ovih dana slobodni zato što su praznici pa im je dozvoljeno da ih provedu sa svojim bližnjim. Prošao je i Božić, i napokon 31.12. Večeras pravimo novogodišnju zabavu. Bit će mnogo gostiju, većinom prijatelji i neke poznate ličnosti. Svi smo pomalo nervozni jer nam sve kasni i imamo još samo par sati da sve spremimo. Došle su nam i neke spremačice, koje su nam pomogle sa svim tim. Skoro cijeli dan smo proveli u šopingu i spremanju. Zabava bi trebala početi u 2o:ooh. U zadnji tren smo uspjeli da sve završimo. Na sredini dnevnog se nalazila ogromna jelka koju smo sami okitili. Svuda su se nalazili ukrasi, svjećice, bilo je puno hrane i pića.
Liam: Izgleda dobro...
Sam: Ma savršeno.
Louis: Da nismo nešto zaboravili?
Ivona: Mislim da nismo...
John: Eh, zabava može da počne.
Tada se Niall javio punih usta.
Niall: Hrana je...Odlična!
Lorena: Ma sve je to super Nialler, ali bi valjalo i kada bi nešto ostalo i gostima.
Harry: Hahahahaha. Čuo si je Nialler.
Niall: Ma ko da će gosti nešto i jesti. Svi će se ljubakati cijelo večer.
Tea: Pa ne bi ni tebi otpalo od ruke.
Mi: Hahahahahaha.
Niall: Izgleda da moram prestati.
Lorena: Hahahaha, William dolazi večeras zar ne?
Sam: Da, jedva čekam.
Lorena: I ja, odavno se nismo vidjeli.
Harry: Hmm...
El: Evo ljudi stižu neki već.
Zayn: 'Aj idemo pred njih.
Stali smo na vrata i svakoga pojedinačno dočekali i pozdravili. Neke poznate ću upoznati pa sam bila jako uzbuđena. Upoznat ću Katty Perry, Cher, Justina, Eda, Ushera...Baš će ih mnogo doći tako da sam na iglama. Dečkima je to već normalno, ali ne i nama djevojkama. Svi su polako dolazili. Zabava je mogla da počne. Počela je i muzika, svi smo plesali i zabavljali se. Muzika je bila toliko glasna da smo svakog trenutka očekivali kada će nam policija doći na vrata. Hahahaha, susjedi će ih sigurno pozvati. Harry i ja smo plesali.
Harry: I? Kako ti se čini?
Lorena: Super je. Upozna...
Tada me je prekinula Sam.
Sam: Eeej, izvinite što vas prekidam, ali stigao je William.
Lorena: Aha, 'aj dođi Harry da vas upoznamo.
Uhvatila sam ga za ruku i povukla. William je stajao kod vrata.
Lorena: Eeej.
Will: Eee, pa gdje si ti?
Zagrlili smo se.
Lorena: Ma evo me. Ovo je moj dečko Harry. Harry, ovo je William.
Pružili su ruke jedan drugom.
Will: Eee.
Harry: Eee.
Will: Drago mi je.
Harry: I meni...
Vidjela sam da je Harry pomalo ljubomoran iako uopće nema razloga za to.
Sam: Hajde dođi ovamo.
Will: Sam mi je pričala svašta. Izgleda da je bilo stvarno uzbudljivo dok mene nije bilo.
Lorena: Pa da, ali sada je hvala Bogu sve u redu.
Will: Drago mi je.
Lorena: Šta ima kod tebe?
Will: Ma ništa...Sve je po starom...
Lorena: Ima li kakva djevojka?
Will: Pa i ne...
Sjeli smo za jedan stol. Oko nas je bila opća zbrka. Nisam vidjela nikoga od naših osim Nialla koji je razgovarao sa Justinom. Njih dvojica su stvarno postali dobri prijatelji. Upoznala sam se i sa Justinom i Katty Perry i zaista mi djeluju kao stvarno dobre osobe.
Uglavnom vratimo se mi nama. Atmosfera je bila malo zategnuta jer se Harry i Will nisu baš dobro našli. Sam i ja smo pokušavale da ih nekako zbližimo, ali nam nije išlo. Što je najgore, bilo je do Harrya. Ponašao se kao malo dijete.
Harry: Idem ja po neko piće.
Lorena: Važi.
Sam: Idem ja malo do Liama. 'Aj vidimo se kasnije.
William i ja smo ostali da razgovaramo. Jeste da smo se malo poznavali, ali smo imali mnogo zajedničkih tema. Prošlo je oko satak vremena. Will je otišao sa Sam da se upozna sa nekim njeniim prijateljima, a ja sam krenula da pronađem Harrya. Našla sam ga za jednim stolom kako pije.
Lorena: Ej.
Harry: E...
Lorena: Zašto se ne zabavljaš?
Samo je šutio.
Lorena: Harry?
Harry: Šta je?
Lorena: Šta je s tobom večeras?
Harry: Ništa mi nije!
Lorena: Ma da.
Harry: 'Aj molim te pusti me na miru i idi svome Williamu!
Lorena: A je li? Znači u tome je problem!
Ušutio je. Po glasu sam mu vidjela da je pijan.
Lorena: Vidi Harry, možda je najbolje da ne piješ večeras više.
Harry: Ma baš?! E pa hoću!
Uzeo je čašu, ustao i otišao.
Lorena: Harry!
Zaista se ponaša kao malo dijete. Will i ja se nismo vidjeli odavno i moramo malo popričati. Uostalom ja želim da ostatak partya provedem sa njim, a ne sa Willom. Tada mi je prišla Mia.
Mia: Ejj, šta ti je to?
Lorena: Ma ništa...
Mia: A daaj, reci.
Lorena: Ma ništa...Harry...
Mia: Šta je bilo?
Lorena: Ma...Pusti ga...On i njegovi ispadi ljubomore...
Mia: Šta je bilo sad? William?
Lorena: Ma da...
Mia: Ma pusti, proći će ga. 'Aj ti sa mnom da se mi zabavljamo.
Lorena: A nije mi do toga...
Mia: Ma 'ajde!
Otišle smo kod ostalih i plesale. Vrijeme je brzo išlo, bližila se ponoć. Napokon je došla i ona slavljenička minuta do ponoći. Počeli smo da odbrojavamo. Svi parovi su bili zajedno osim mene i Harrya... Pokušala sam da ga pronađem, ali mi nije išlo. 1o, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1...0!!! Bila je ponoć. Svi su se veselili, grlili, ljubili, samo sam ja kao izgubljeni slučaj tražila Harrya. Nisam ga mogla naći. Izašla sam iz dnevnog. I u hodnicima je bilo mnogo gostiju. Prosto nemoguća misija. Ali svejedno mi je krivo što nismo mogli biti zajedno kada je prošla ponoć. Divan početak Nove godine. Tražila sam po svim prostorijama. Malo me je čak i bilo strah. Ne znam gdje je, a i prije dva sata je već bio pijan. Otišla sam na kat i ugledala nekoga na balkonu. Polako sam krenula tamo. Nisam mogla vidjeti ko je ali tek kada sam se približila, vidjela sam da je to Harry sa nekom plavušicom...Ljubili su se...Noge su mi se odsjekle...Zar je stvarno moguće da se ne može promijeniti. Zar se zaista ne može kontrolirati? Oči su mi se napunile suzama...Ne mogu vjerovati da mi je to učinio. Nisam željela da me vide. Samo sam krenula nazad, ali sam zapela za neku vazu. Okrenuli su se.
Harry: Lorena?
Nisam obraćala pažnju. Samo sam nastavila naprijed iako nisam osjećala noge. Osjećala sam se kao da lebdim...Suze nisu mogle da poteknu. Jednostavno su mi se zaledile. Krenula sam niz stepenice. Čula sam da me Harry zove, ali se nisam okretala. Izletila sam u dvorište, otišla iza kuće, sjela kraj jednog drveta i počela plakati. Zašto? Zašto baš sad kad nam je krenulo on mora nešto upropastiti? Baš sam mislila da je sve savršeno, ali je to izgleda kod mene jednostavno nemoguće. Tada mi je neko prišao. Podigla sam glavu. Bio je mrak, ali sam uspjela vidjeti da je to William.
Will: Hej, šta ti je?
Lorena: Ma ništa.
Will: Kako ništa?! Pa plačeš...
Lorena: Nije bitno...
Will: Reci meni...
Lorena: Ne mogu...Samo mi treba neko da me utješi...
Will: Ja sam tu...
Zagrlio me je. Ja sam se samo naslonila i počela da plačem još više. Volim užasno Harrya, ali zašto ne možemo biti sretni? Zar on mene ne voli?!
Tada se neko pojavio.
Xxx: Heej, makni se od moje djevojke!
Will: Polako...
Harry: Ma šta polako, makni se od nje!
Will: Izvini, ali ti si kriv što ona sad plače!
Harry: Molim?!
Will: To što si čuo!
Tada je William ustao.
Lorena: Hejj...
Harry je bio potpuno pijan, a još uz to i ljubomoran. Ne znam odkud mu to pravo kad je on ono meni učinio. Imala sam osjećaj da ovo neće završiti dobro.
Harry: Šta ti misliš ko si?!
Lorena: Harry...
Harry: Ti šuti!
Lorena: Kako te nije sramota da nam sada naređuješ kad si mi ono napravio!?
Will: Šta ti je učinio?!
Harry: Ma šta tebe briga?!
Lorena: Polako...Nema smisla da se svađamo...Ionako si me Harry izgubio.
Harry: Zbog ovoga glupana tu!
Will: Pazi malo!
Tada su počeli da se gurkaju. Na kraju je to preraslo u svađu.
Lorena: Heej! Prestanite!
Pokušala sam da ih razdvojim ali mi nije uspijevalo. Počela sam da plačem još više nego maloprije. Uletila sam u kuću i ugledala Liama i Zayna.
Zayn: Eee, šta je bilo?!
Lorena: Harry i William se tuku!
Liam: Molim?!
Otrčali smo u dvorište. Tada su njih dvojica počeli da ih razdvajaju. Ja sam se samo prislonila uza zid i plakala. Na kraju su ih uspjeli razdvojiti. Imali su modrice i krvarili su. Bilo mi je muka od svega. Srećom niko od gostiju to nije vidio jer je zabava i dalje trajala.
Liam: Znate šta, najbolje je da završimo ovu zabavu.
Zayn: 'Aj nećemo praviti sada dramu. Bolje da se ne sazna za ovo.
Liam: Šta se ovdje uopće dešava?! Lorena?
Lorena: Ma pusti. Za sve je kriva ta pijana budala!
Zayn: Harry?!
Harry: Šta je?!
Liam: Pa jesi li ti normalan?! Šta radiš?!
Harry: Ma 'ajde pustite me na miru! A ti samo joj se još jednom približi, kunem ti se, da ću te ubiti.
Lorena: Harry!
Zayn: Reci Lorena šta je bilo?!
Lorena: Ma ništa! Samo je ljubomoran, ali među nama je ionako gotovo.
Liam: Kako?!
Lorena: Zato što se on je jednostavno ne može promijeniti. Uvijek će ostati onaj isti Harry Styles.
Harry: Samo ti maštaj da je gotovo!
Lorena: Ma nemoj molim te?! Slušaj, neću više da čujem za tebe!
Harry: Ma ni ja za tebe da znaš!
Lorena: E pa lijepo. Izvini Will zaista zbog ovoga.
Will: Ma nema veze, nisi ti kriva. Idem ja sada kući. Vidimo se.
Lorena: Hajde čuvaj se.
Krenula sam u kuću, ali me je Harry uhvatio za ruku.
Harry: Kuda ćeš?!
Samo sam se otrgnula i otrčala u kuću. Otišla sam na kat, uletila u sobu, legla na krevet i počela plakati iz sve snage. Zašto?! Zašto nas upropaštava?! Jednostavno...Možda ja izgledam kao da me nije briga, ali u sebi znam kako mi je. Pokrila sam se dekom preko glave i plakala. Razmišljala sam o svemu. Nakon nekih pola sata sam čula da je neko ušao u sobu. To je bio Harry. Pravila sam se da spavam. Jednostavno sam samo željela da izbjegnem raspravu. Legao je i zaspao. Bolje je neka spava, barem će se otrijezniti i shvatiti šta je učinio. Nakon nekih dva sata sam jedva uspjela zaspati. Ujutro sam jedva otvorila kapke. Bila sam jako natečena od suza jer sam plakala skoro cijelu noć. Protrljala sam oči. Tada mi se u glavi premotao cijeli film od jučer. Ponovo mi se plakalo ali jednostavno nisam mogla. Kao da su mi sve suze presušile. Pogledala sam pored sebe i vidjela da nema Harrya. Polako sam se uspravila i okrenula se na drugu stranu, ali sam se onda uplašila jer je tu sjedio Harry.
Harry: Dobro jutro...
Lorena: Hm...
Nisam željela da razgovaram sa njim. Krenula sam da ustanem, ali me je on povukao za ruku.
Harry: Čekaj...
Loren: A Harry...Mi nemamo o čemu razgovarati...
Harry: Pa vidiš ja mislim da imamo...
YOU ARE READING
"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja prva priča i nadam se da će vam se svidjeti. Volim pisati i imam talenta tako da ću se potruditi od sveg srca da vam se priča dopadne. Bit će mnogo zapleta i svega :') Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa...