Počeli su da dolaze i profesori da bi nas razdvojili. Niko me nije mogao odvojti od nje jer sam željela da je svu rasčupam da joj nikada više ne padne na pamet da mi išta kaže a kamoli uradi. Cijelu sam je izgrebala i počupala joj par pramenova kose. Na kraju su nas uspjeli razdvojiti. I ona je mene uspjela ogrebati na par mjesta. Tada je došao direktor sa izrazito ljutitom facom i obje nas pozvao u njegovu kancelariju. Pokupila sam radove i krenula za njim. Lauren je išla sa jedne strane hodnika, a ja sa druge. Par puta smo jedna drugoj uputile ljutite poglede. Direktor nam je oštro pokazao prstom da uđemo u njegov ured. Mrzovoljno smo ušle i sjele na stolice.
Direktor (D): I kako mi možete objasniti ovo?
Obe smo samo šutjete.
D: Odgovorite mi!
Lauren: Ona je prva počela.
Tada sam joj uputila jedan pogled od koga je samo okrenula glavu.
D: Gospođice Lorena?
Lorena: Neka ona prvo ispriča cijelu priču pa ću onda ja lako.
Lauren je samo šutjeta.
D: U redu, ja se ovdje neću igrati sa vama jer ja za to nemam ni vremena, a ni živaca.
Lorena: Stvar je u tome što je ona upropastila moje radove koje sam ja petnaest dana neprestano crtala. Eto u čemu je problem.
Lauren: Gospodine direktore, nije bilo namjerno.
D: Kako se to dodosilo.
Lauren: Bilo je zvonilo za početak časa, nastala je gužva i neko me je gurnuo. Imala sam sok, slučajno sam ga prosula na njene radove kojima se ona okolo hvalisala i to je to. Zaista mi je žao, ali nisam kriva.
Imala je onaj nevini pogled od koga mi je došlo da je ponovo rasčupam, ali nisam željela više problema.
D: Paa Lorena ja ovdje ne vidim razlog za tuču. Ne znam na osnovu čega misliš da je Lauren to učinila namjerno.
Lorena: Znam da jeste.
D: Ti to ne možeš znati.
Lorena: Mogu itekako. Uostalom vi ne znate kakva je ona. Vi nemate pojma o našem odnosu.
D: Ni ne želim da ulazim u vaš privatno život.
Lorena: Ne morate, ali nemojte mi onda govoriti da nemam razloge.
D: Vidi u ovoj situaciji si više ti skrivila nego Lauren.
Lorena: Ma dajte! Pa ja ne mogu da vjerujem!
D: Ne vjeruj ti, ali tako je. Što se tiče tebe Lauren i ti si kriva jer si se također tukla.
Lauren: Pa šta drugo da radim kad je ona mene napala? Moram da se nekako branim.
Lorena: Ma daj molim te! Kako te nije stid da se praviš....
D: Lorena. Molim te smiri se. Tvoje ponašanje je veoma agresivno. To što si djevojka poznatog pjevača ne zna...
U tom trenutku sam ga prekinula jer sam bila i više nego iznervirana.
Lorena: Molim?! Slušajte me. Ja nisam ovdje došla da se pravim važna niti bilo šta drugo. Ja sam ovdje došla zato što želim postati modna kreatorica. To što je moj dečko slavan mi ne daje za pravo da se ponašam kako hoću i to je uostalom moja osobna stvar. Upravo maloprije ste rekli kako ne želite da se uplićete u privatne probleme, a sada mi pričate o mom ljubavnom životu. Ja znam ko je Lauren i ja znam ko sam ja. Ja također znam i koliko sam se mučila da nacrtam sve one radove da bi ova tu prosula sok njima.
D: Lorena smiri se!
Lauren: Vidite gospodine direktore kako je ona agresivna.
Lorena: Ti začepi! I znate šta. Meni se čini da vi Lauren štitite jer je njen otac bogat, jer ima firme te ovo te ono pa vas je strah da ćete imati problema sa njim. A meni nešto govorite. Pa baš lijepo.
Na trenutak je direktor spustio glavu jer je ono što sam upravo rekla bila istina prihvatio on to ili ne.
D: Nije tako...Molim te smiri se.
Lorena: E pa neću!
D: Naređujem ti da se smiriš!
Lorena: Ma naređujte vi kome hoćete ja ionako idem!
Ustala sam sa stolice i krenula prema vratima.
D: Kuda ćeš?! Vrati se odmah ovamo!
Lorena: Neću! Doviđenja!
Izašla sam i jako zalupila vratima. Bila sam iznervirana više nego ikada, ali isto tako i svjesna svog postupka. Znam da se najvjerovatnije neću vratiti u ovu školu ali i ne želim. Mrzim nepravdu, a ona se upravo desila. Ispred je bila gomila studenata koji su sve to prisluškivali. Ja sam se samo ljutito progurala kroz njih i izletjela napolje. Zaustavila sam prvi taxi i krenula kući. Polako sam uzdahnula i počela se smirivati. To mi je bio najgori dan u cijelom mom školovanju. Nema šanse da se više vratim na onaj fakultet. Ionako me svi mrze pa i direktor. Kada sam stigla kući, svi su bili tamo jer su dečki imali slobodan dan nakon dužeg vremena pa djevojke nisu otišle u školu i na fakultete. Ja sam ipak morala radi onih radova koji su sada upropašteni. Čim sam se pojavila svi su me počeli pitati šta mi je jer se na meni vidjelo da sam iznervirana, a imala sam i par ogrebotina. Ispričala sam im sve šta se desilo.
Liam: Auu.
Ivona: E naka si je brate počupala i izgrebala. Zaslužila je.
Sam: Uhhh. Da sam ja bila na tvom mjestu ja bih je ubila.
Liam: Sam?
Sam: Pa dobro ne mislim baš bukvalno.
Mia: Jaoo, vas dvoje!
Louis: I šta ćeš sad?
Lorena: Nemam pojma, samo znam da se tamo više ne vraćam.
Harry: I ne moraš. Naći ćemo ti neki drugi fakultet. Još bolji od toga. A to što neki imaju nešto protiv toga što si ti moja djevojka je njihov problem.
Eleanor: Tako je.
Zayn: Nemoj se sada zamarati s time. Nađi lijepo neki drugi fakultet. S tim završi ono što moraš i eto.
Lorena: Hvala vam ljudi što ste uz mene.
Niall: Pa uz koga ćemo drugog biti? Pa nećemo uz tu Lauren, kako li već. Pa ne pravi mi ona pizzu i palačinke svaki dan.
Lorena: Hahahaha.
Niall: Kad smo već kod toga, baš mi se jede ona tvoja pizza.
Liam: Niall! Pa nemoj je odmah maltretirati.
Lorena: Ma nema veze. Sve za Niallera.
Tada je isplazio Liamu jezik u smislu kao "Eto ti!" Hahahaha ma obožavam ih sve. Ne bih mogla zamisliti život bez njih.
Mia: Iii Lorena, tata je zvao. Kažu da će on, mama, Tea, Ivonini roditelji i Marko doći prekosutra ujutru.
Lorena: Stvarno? Svi zajedno?
Ivona: Aham.
Lorena: Aaa pa super. Jedva čekam.
Harry: I ja jedva čekam da upoznam tvoje roditelje.
Lorena: Stvarno?
Harry: Da. Želim da steknu lijepo mišljenje o meni.
Lorena: Pa naravno. Ne brini zbog toga. Idem ja da spremim pizzu.
Tada mi je Niall poslao poljubac, hahaha. Uspjela sam da se smirim zahvaljujući njima. Otišla sam u kuhinju i počela uzimati potrebne sastojke. Tada mi je neko prišao sa leđa i zagrlio oko struka. To je bio Harry.
Lorena: Hej.
Harry: Znaš kako mi nedostaješ.
Lorena: I ti meni.
Harry: Zadnjih par dana se uopšte nismo viđali.
Lorena: Znam...Jako sam tužna zbog toga...
Harry: Zato danas imamo cijeli dan na raspolaganju.
Imao je onaj vragolasti osmijeh koji ja užasno volim.
Lorena: Mhmm...
Harry: I love you.
Lorena: I love you too.
Počeli smo se ljubiti, ali je u tom trenutku Louis ušao u kuhinju.
Louis: Pardon golupčići.
Harry: Louis!
Louis: Sorry Hazza, ali moram piti vode.
Harry: I moraš baš sada?
Tada se čuo Niallov glas iz dnevnog.
Niall: Pravi li se pizza?!?!
Louis: Ma kakva pizza. Evo se ljubakaju.
Niall: Ma daaj!
Tada je došao Nialler.
Niall: Pa vi stvarno hoćete da ja ovdje umrem od gladi?!
Lorena: Mislim Harry da ćemo ovo morati ostaviti za kasnije.
Harry: A vidim...Aj odoh ja, ali brzo to završi da možemo nastaviti.
Lorena: Hoću.
Niall: E tako. Ima li išta u frižideru da gricnem prije pizze?
Lorena: Eto pogledaj, nemam pojma.
Stvarno volim svoj život. Nije uvijek sve bajno ali ga ipak volim. Jutro je bilo najgore moguće zbog one tuče i svega ali sada kad sam sa svojom ekipom sve je nekako ljepše. Kao što kažu poslije kiše uvijek dolazi sune, a moje sunce su oni. Brzo sam završila pizzu i odnijela je kod ostalih.
Niall: Njamii.
Odmah je poletio da uzme parče, ali se opekao.
Niall: Jaoo.
Lorena: Ojj Nialler pa pazi vidiš da je vruća.
Niall: Pa vidite šta se desi kad me ostavite da pregladnim.
Liam: Kako ćeš pregladniti kad si prije pet minuta pojeo sendvić?
Niall: Liame ne petljaj se. Ne razumiješ se ti u ljubav prema hrani.
Lorena: Čekaj da ti donesem krpu.
Harry: Dolazi ti ovamo, nije njemu ništa.
Uhvatio me je za ruku i povukao.
Niall: Baš ti hvala Hazza na brizi.
Eleanor: 'Ajde Niall jedi, pusti njih da uživaju.
Niall: A upravu si. Njamii.
Ja sam se smijala ko luda, a Harry me je odvukao na sprat u sobu.
Lorena: Aaa pa šta si navalio?
Harry: Kako ne razumiješ da mi nedostaješ?
Lorena: Pa i ti si meni.
Harry: Stvarno?
Imao je onaj zavodljivi osmijeh i uz to njegov vragolasti osmijeh.
Lorena: A šta se praviš blesav. Rekla sam ti to i maloprije.
Harry: Pa volim kad mi to kažeš. 'Ajde reci još jednom.
Lorena: Aaa nedostaješ mi.
Tada je zaključao vrata.
Lorena: Harry?
Hary: Dolazi ovamo!
Lorena: Pa Harry zar u sred dana i još su svi tu u kući?
Harry: Ma baš me boli briga, ne mogu ja čekati.
Tada me je počeo strasno ljubi i nisam se branila. I ja sam to željela iako me je bilo strah da bi nas neko mogao čuti. Uostalom nije me briga iako znam da će nas zezati. Skinuo je majicu, položio me na krevet i nastavio ljubiti. Ostatak znate...
Kada smo završili, poljubio me je u čelo i legao kraj mene.
Harry: Huu. Bilo je super.
Lorena: Aham. Bit će još bolje kad nas budu sad zezali.
Harry: Misliš da su nas čuli?
Lorena: Ma dašta su.
Pogledali smo jedno u drugo i počeli se smijati.
Harry: Baš nas briga, hahahaha.
Lorena: Hahaha. Koje smo mi budale. Koliko je sati?
Harry: Hahaha, 15:ooh.
Lorena: OMG. Pa nisi normalan.
Harry: Pa šta ima veze?
Lorena: Hahaha. A ništa.
Harry: Najbolje je da ne ustajemo nikako.
Lorena: Ehh, ko da će oni zaboraviti na to.
Harry: 'Aj idemo dole.
Lorena: Jooj.
Harry: Ma 'ajde što nas prije počnu zezati, prije će i prestati.
Lorena: Bojim se ja moj Hazza, a oni neće nikako ni prestati.
Harry: Hahahaha.
Ustali smo se, obukli i krenuli u prizemlje. Svi su sjedili u dnevnom i smješkali se. Nas dvoje smo samo ušli, sjeli i ponašali se kao da ništa nije ni bilo. Pravili smo se ludi, haahaha. Svi su samo ćutali i smješkali se.
Harry: Šta je bilo?
Svi su šutjeli. Louis je uspio promumljati.
Louis: Ma ništa...
Tada je Niall prasnuo u smijeh, a za njim i ostali. Harry i ja smo se malo zacrvenili.
Lorena: A šta ste?!
Niall: Hahahaha, pa jeste li baš morali u ovo doba? Hahahaha.
Harry: Niall, to je isto kao što i ti možeš u svako doba jesti.
Tada se Niall malo prestao smijati i isplazio Harryu jezik.
Ivona: Hahahaha, mogli ste barem sačekati da mi izađemo iz kuće.
Lorena: 'Ajde Ivona ne pametuj.
Mia: Hahahaha, a crkavam.
Harry: Idemo mi Lorena. Ovi ovdje nas samo zezaju.
Liam: A neka, hahaha. Nećemo. Neka vas.
Eleanor: 'Ajde sjedite, šta ima veze?
Primijetila sam da se Zayn ne smije. Malo mi je to bilo čudno. Mislila sam da me je prebolio. Nadam se da jeste.
Sam: Ok, nećemo više.
Louis: Golupčići moji.
Tada je Harry pogodio Louisa jastukom. Onda je Lou njega i onda smo se svi počeli kao mala djeca gađati jastucima. Sve smo po kući porušili što je bilo moguće. Na kraju smo ostali ležati jedni preko drugih i smijati se.
Zayn: Hahahaha, skidajte se sa mene.
Zayn je inače ležao na samom dnu pa smo ga svi bili zgnječili. Ja sam bila na vrhu tako sam prva ustala. Onda su i ostali.
Sam: Hahaha OMG, ludi smo skroz.
Ivona: I ko će sad ovo počistiti?
Harry: Hahahah, nema veze zovnut ćemo nekoga. Neku čistačicu ili nešto.
Liam: Hahaha, nego zaboravio sam reći vama dvojema. Paul nas je zvao dok ste vas dvoje...
Harry ga je prekinuo.
Harry: Hajde znam, preskoči to.
Liam: Haha, ok. Rekao je da moramo doći na nekakvu proslavu prekosutra, ne znam ni ja. Uglavnom će to više biti ono poslovno pa moramo doći sa pratiljama.
Harry: Aham, pa super onda. Idemo nas dvoje.
Lorena: Može.
Liam: Eto da znate. Sa nama će i Sam i John. Imamo li svi para?
Eleanor: Nemaju Zayn, Mia i Niall.
Tada mi je glavu došla sjajna ideja.
Lorena: Eee pa eto mogu Zayn i Mia zajedno, a prekosutra svakako dolaze naši, a znate da Tea obožava Nailla.
Ivona: Aaa pa da. Eto može tako?
Primijetila sam da se Mia malo zacrvenila i uputila mi je čudan pogled.
Zayn: Pa eto može...
Niall: Nemam ništa protiv. Voli li ta Tea jesti?
Lorena: Uhh, obožava.
Niall: E super onda!
Mi: Hahahaha.
Sam: Pa cure, kada ćemo onda u kupovinu?
Lorena: Ako vi hoćete idite, ja ću sebi sašit haljinu.
Ivona: Stvarno?
Lorena: Pa da. Naučila sam na onome fakultetu kako se to radi. I nema problema. Mogu to do prekosutra.
Harry: Imat ćeš najljepšu haljinu.
Eleanor: Ti to Harry nas sad provociraš.
Harry: Upss. Pa mislim i vaše će biti lijepe.
Mi: Hahahaaha.
Louis: Jooj, užasno sam umoran. Sutra imamo cijeli dan snimanja.
Liam: Jaoo pa taman nam je bilo lijepo kući.
Zayn: Večeras moramo ranije leći.
Louis: Da, ako ćemo moći spavati od ovo dvoje.
Harry: Louis!!!
Svi su se počeli smijati. Harry i ja smo napravili ljute face iako se i nama smijalo. Kasnije smo se svi nekuda razišli. Uzela sam papir i olovku i počela da crtam svoju haljinu iz snova. Želim da bude posebna i drugačija od ostalih. Dok sam crtala razmišljala sam o svemu. Kao da su sve moje misli prebačene na papir. Ta haljina je na neki način predstavljala moj život jer sam je crtala razmišljajući o njemu. Mislim da će mi na neki način donijeti sreću iako ni ja ne znam na koji...
YOU ARE READING
"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja prva priča i nadam se da će vam se svidjeti. Volim pisati i imam talenta tako da ću se potruditi od sveg srca da vam se priča dopadne. Bit će mnogo zapleta i svega :') Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa...