Megan: Ooo golupčići.
Harry me je samo uzeo za ruku i povukao da prođemo pored nje.
Megan: Pa čekajte kuda žurite, zar ne možemo prijateljski porazgovarati?
Harry: Megan molim te poštedi nas tvojih gluposti.
Megan: Nisu to nikakve gluposti. Ja samo želim da budemo prijatelji.
Lorena: Mi ne možemo biti prijatelji.
Megan: U redu je Lorena. Nisam na tebe ni mislila. Previše si ljigava da bih se družila sa tobom.
Harry: Slušaj me. Nju ne smiješ dirati.
Megan: Oh, pa to je ti kao voliš?
Harry: Volim, a to što ti nikada nisi imala taj osjećaj je zaista tvoj problem. Sada nas ostavi na miru.
Prošli smo pored nje.
Megan: E pa dobro, ali vratit ćeš se ti meni, kažem ti ja.
Novinari su bili svuda oko nas. Svaki trenutak su uslikali i snimili. Harry i ja smo se samo progurali kroz njih.
Lorena: Mislim da bi nilo najpametnije da se vratimo kući.
Harry: Slažem se. 'Ajde idemo.
Zaustavili smo jedan taxi i krenuli kući. Skoro cijelo vrijeme sam šutjela. Harry me je pogledao malo zabrinuto jer sam bila nekako odsutna.
Harry: Heej. Nije valjda da razmišljaš o njenim riječima?
Lorena: Ma ne, ali jednostavno je ne volim sretati.
Harry: Vidi, ja volim samo tebe i nikoga više i nećemo sada dopustiti da nam ona pokvari sreću.
Lorena: Ma znam...Volim i ja tebe.
Nježno me je zagrlio i poljubio...Odlučila sam da neću razmišljati o Megan. Baš me briga šta ona misli i govori. Stigli smo kući. Već su se svi vratili. Sjedili su u kuhinji i jeli.
Sam: Ooo.
Liam: 'Ajde dolazite da jedete.
Harry: Mhm...
Niall: Bolje vam je požurite, ja sam gladaan i to puno pa bi moglo nestati hrane.
Lorena: Idem ja da operem ruke...
Eleanor: Jesi li dobro? Nekako si blijeda...
Lorena: Ma dobro sam...Sve je u redu...
Krenula sam u toalet. Kada sam izašla iz kuhinje, čula sam ih kako pričaju.
Ivona: Je li sve u redu Harry?
Harry: A tako-tako. Maloprije smo sreli Megan.
Liam: Megan?
Harry: Mhm...
Mia: I šta je bilo?
Harry: A ništa počela je govoriti nekakve gluposti i to je oneraspoložilo Lorenu.
Zayn: Pa zar se ona stvarno ne može suzdržati?
Harry: A očito ne može.
Otišla sam u toalet. Umila sam se i duboko uzdahnula. Ne želim da mi Megan kvari sreću. Neću joj priuštiti to zadovoljstvo. Vratila sam se kod ostalih. Svi su me gledali nekako sa sažaljenjem. Ne želim da se tako ponašaju. Jaka sam ja, neću se lako predati. Sjela sam za stol.
Mia: Hoćete li cure da večeras malo izađemo u šoping i to?
Ivona: Može, super ideja.
Eleanor: Aaa pa može nismo odavno.
Sam: Nemam ništa protiv.
Sve su pogledale prema meni jer ja nisam rekla svoje mišljenje.
Lorena: Pa ne znam baš...Idite vi, ja ću ostati kod kuće.
Sam: A daaj.
Ivona: A nemoj biti takva.
Mia: Hajde, da se malo opustimo, zabavimo.
Eleanor: Ako ne budeš ti išla, nećemo ni mi.
Lorena: A ne znam...
Harry mi je uputio pogled u smislu da moram ići.
Harry: Naravno da ćeš ići.
Lorena: Ali...
Harry: Nema ali. Moraš se zabavljati. Previše razmišljaš o glupostima. Malo bi se više trebala opustiti.
Liam: Tako je. Moraš ići.
Louis: Briga te za ostale. Mi znamo da se ti i Harry volite i nije nas briga za ostale.
Niall: Slažem se samo...Tko će meni onda napraviti večeras palačinke?
Sam ga je gurnula laktom.
Lorena: Hahaha. Ok, ok idem.
Oni: Jeeej.
Niall: Znači ništa od palačinki...
Lorena: Napravit ću ti ih kad se vratim.
Odmah mu se pojavio osmjeh na licu.
Lorena: A šta ćete vi dečki raditi?
Harry: A ništa imat ćemo muško druženje.
Zayn: Zvat ćemo i Johna da dođe.
Ivona: Eto, sve smo se dogovorili.
Eleanor: Čim ručamo idemo se spremati.
Ubrzo smo završile s jelom i otišle smo da izaberemo šta ćemo obući. Iskreno, nije mi se išlo, ali uradit ću to zbog djevojaka. Na brzinu smo se spremile i krenule.
Mi: 'Ajde vidimo se dečki.
Oni: Baay.
I krenule smo u provod. Obišle smo sve moguće radnje i pokupovale sve što nam se svidjelo. Svraćale smo i u slastičarnu da pojedemo kolač, popijemo sok...Uglavnom smo se odlučile opustiti. Nakon nekih dva sata smo se vratile kući. Dečki su sjedili u dnevnom i igrali neke igrice haha. Bio je tu i John.
Sam: Evo naaas!
Zayn: Ahaaaa. Vodiim!
Liam: Sad ćeš ti vidjeti! Ne može mene niko pobijediti!
Harry: E pa gledajte ovoga stručnjaka!
John: Da se ne bi svađali ja sam najbolji.
Louis: Ma ne možete vi protiv mene.
Liam: Ma da Lous pa si prvi izgubio.
Niall: E pa vidjeli biste vi šta je pravi igrač nego sam ja gladan pa nemam snage.
Ivina: Ok, očito nas niko ne primjećuje.
Lorena: Heej!
Louis: Ooo pa otkud vi?
Niall: Aaa eto meni palačinkaaa!!!
Lorena: Polako Nialler.
Harry: Kako vam je bilo?
Mia: Super. Vama je vidim baš napeto.
Zayn: Hahaha, normalno kad ja igram.
John: Ma kako da ne.
Tada su se počeli svi prepirati kao mala djeca. Mi smo otišle da se presvučemo, a onda moram da pravim Niallu palačinke. Večer nam je jako brzo prošla. Kasnije smo se i mi djevojke pridružile u igranju video igrica pa smo im pokazale kako se igra, hahaha. Liam i Sam su rekli pred svima da su u vezi i sada će to morati reći i javnosti. Sam mora biti spremna za to. I sama znam kako mi je. Legli smo negdje oko o1:ooh. Tih dana je sve bilo savršeno. Svi smo bili sretni, Liam i Sam su objavili medijima da su u vezi. Ovih dana je to glavna tema tako da smo Harry i ja mogli malo odmoriti. I na fakultetu je stanje malo bolje. Lauren me u zadnje vrijeme izbjegava iako ne znam zašto, ali iskreno, nije me ni briga. Sve je nekako idilično. Bojim se da bi nešto moglo da nam to pokvari. Već petnaest dana sam veoma zauzeta jer crtam čitavu kolekciju za zimu. Imamo taj zadatak na fakultetu. Moramo imati barem 3o radova. Veoma se trudim jer želim da budem uspješna u tom poslu. Ovih dana se zaista rijetko viđam sa Harryem. On stalno ima neke nastupe, snimanja photoshutinge, ja imam mnogo obaveza oko fakulteta tako da smo zaista malo vremena zajedno. Sa Zaynom sam u prijateljskim odnosima, i nadam se da će tako i ostati. Nadam se da me je prebolio. Mia mi neprestano priča o njemu, mislim da je zaljubljenija nego ikada. Od onda za Megan nisam ništa čula, niti sam je srela. Sam pokušava nešto otkriti što se tiče snimka, ali nam za sada slabo ide. Ona i Liam su predivan par i mislim da su je fanovkinje zavoljele. Ivona i John su također veoma sretni. Ovih dana se bave nekakvim slikanjem za fakultet. Mia je kupila gitaru i po cijeli dan svira i pjeva pjesme koje ona sama smišlja. Kod Nialla nema ništa posebno osim što mu sada moram stalno praviti i pizzu i palačinke jer je nažalost otkrio da pravim ukusnu pizzu. Za par dana će nam doći mama i tata u posjetu, a sa njima i Tea, Mijina najbolja prijateljica. U svakom slučaju, sve je na svome mjestu. Došao je i dan kada smo trebali da predstavimo svoju kolekciju. Nacrtala sam 35 radova i bila sam zadovoljna kako izgledaju. Pažljivo sam ih spakovala u fasciklu i krenula na fakultet. Bila sam jako nervozna jer sam se mnogo trudila oko toga.
Rosie: Heeej
Lorena: Heej, gdje ste, šta ima?
Taylor: Ma evo ništa...Znaš kako sam nervozna zbog ovih radova.
Taylor: Jaoo i ja.
Lorena: Meni pričate?
Rosie: Nadam se da ćemo dobro proći.
Lorena: Ma hoćemo.
Taylor: Da vidimo tvoje radove?
Lorena: Pričekaj sekund.
Pažljivo sam ih izvadila iz fascikla i počela im pokazivati jedan po jedan. Bile su oduševljene mojim kreacijama.
Taylor: Kako je samo savršeno. Pa ti si stvarno talentirana.
Tada su se i ostali počeli okupljati da vide moje radove svi su bili oduševljeni. Tada je došla Lauren. Imala je pomalo ljutitu facu jer joj je bilo krivo što svi gledaju moje radove, a ne njene. Zazvonilo je za sat. Počela sam da skupljam kreacije i krenula da uđem na čas, ali je odjednom naletila Lauren i prosula neki crveni sok po mojim radovima. Nisam mogla da vjerujem. Sve je bilo razmazano i obojeno u crveno. Cijeli moj trud je upropašten, a što je najgore Lauren je to namjerno učinila.
Lauren: Upss.
Lorena: Pa jesi li ti normalna?!
Lauren: Jao. Stvarno mi je žao.
Počela je da glumi, ali nije mogla da sakrije svoj osmijeh sa lica. Bila sam toliko iznervirana da sam joj bacila radove i počela je čupati za kosu. Ona je počela vrištati i tada su se svi okupili oko nas. Zatim je i ona
mene počela čupati pa se to na kraju pretvorilo u pravu tuču.
YOU ARE READING
"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja prva priča i nadam se da će vam se svidjeti. Volim pisati i imam talenta tako da ću se potruditi od sveg srca da vam se priča dopadne. Bit će mnogo zapleta i svega :') Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa...