Harry's POV
Nije je bilo cijeli dan. Šta li je sa njom? Užasno se bojim. Šta ako joj se nešto desilo ili ako je učinila nešto sebi. Ne mogu da vjerujem šta je Megan učinila. Učinila me je sasvim bespomoćnim. Svi bi me zamrzili kada bih sada prekinuo sa njom. Ali ja volim Lorenu i nije me briga. Spreman sam sve učiniti za nju i učinit ću. Prvo je moram naći. Moramo razgovarati. Cijeli dan sjedim ovdje u sobi i zovem je, ali joj je mobilni isključen. Tada sam čuo neke korake. Izgleda da Megan dolazi. Do nedavno sam bio zaljubljen u nju, a sada je mrzim. Toliko je zla, a tek sada vidim da joj uopšte nije stalo do mene nego do moje slave i novca. Želi da se na račun toga i ona proslavi. Ušla je u sobu.
Megan: Heej, ljubavi.
Samo sam šutio. Ne želim je ni vidjeti, a kamoli razgovarati sa njom.
Megan: Jao kako sam umorna. Danas je bio zaista uzbudljiv dan, zar ne? Napokon svi znaju da smo zajedno. Bit ćemo najljepši par ikada. Zar nisam dobro ono obavila? Sve sa jednim poljupcem. Hahaha.
Ne mogu da vjerujem. Kako može o tome pričati, a zna da volim Lorenu. I dalje se pravi da ne zna ništa.
Megan: A gdje li nam je Lorenica? Sigurno je naišla na nekog zgodnog dečka dok smo mi bili ondje pa su otišli negdje. Još je i isključila mobilni da ih ne bismo ometali. Svi su se nešto prepali za nju, a ona se sigurno sada ljubi sa nekim zg...
Harry: Ušuti!!!
Toliko sam se zaderao da se trznula.
Megan: U čemu je problem Harry?
Harry: Znaš ti dobro u čemu je, a o Loreni više nećeš tako pričati.
Uzeo sam deku krenuo da izađem.
Megan: Harry, kuda ćeš?!
Harry: Idem u drugu sobu. Ne planiram sa tobom spavati.
Megan: Harry, ne može tako! Vraćaj se ovamo!
Samo sam zalupio vrata. Čuo sam je kako se dere, ali me nije bilo briga. Spavat ću u sobi gdje je Zayn. Ionako sada sam spava. Nema Lorene...
Ušao sam u sobu. Zayn je sjedio na krevetu. Izgledao je nekako tužno.
Harry: Hej.
Zayn: Heej, otkud ti?
Harry: Prespavat ću noćas ovdje. Ne da mi se biti u istoj prostoriji sa Megan.
Zayn: Aham, to...Razumijem...
Harry: Je li ovo Lorenin krevet?
Zayn: Aham...
Legao sam na njega. I dalje je mirisao na nju. Osjećao sam je kao da je tu kraj mene, ali nažalost nije. Ko zna gdje je. Samo se nadam da je dobro... Suza mi je skliznula niz obraz.
Zayn: Jesi li dobro?
Harry: Ne. Kao da nema polovine mene.
Zayn: Vjeruj mi, meni je još teže...
Nekako je to tiho izgovorio pa ga nisam ni razumio.
Harry: Šta si rekao, nisam te čuo?
Zayn: Ma ništa, ništa. Nešto za sebe..
Harry: Aha...Laku noć.
Zayn: Laku noć...
Legli smo. Nisam bio nimalo pospan. Još sam jednom pokušao nazvati Lorenu, ali ništa. I dalje joj je isključen mobilni.
Zayn: Ništa?
Harry: Ne...I dalje je isključen...
Samo sam čuo Zayna kako je uzdahnuo. Izgledao je jako nervozno.
Zayn: Harry?
Harry: Reci.
Zayn: Voliš li je?
Harry: Lorenu?
Zayn: Da...
Harry: To je mala riječ. Volim je više i od svog života. Zašto pitaš?
Zayn: Onako...'Ajde laku noć bro. Moramo se naspavati i nadam se daće se sutra javiti.
Harry: Nadam se...Laku noć bro.Lorena's POV
Stiglo je jutro. Sinoć sam odmah zaspala. Bila sam veoma umorna. Pogledala sam na sat. Bilo je o9:ooh. William je već bio budan. Sjedio je na svom krevetu i radio nešto na laptopu.
William: Ooo, dobro jutro.
Lorena: Dobro jutro.
William: Jesi li se naspavala?
Lorena: Onako. Ti?
William: Pa jesam. Ja se inače rano budim i onda visim po internetu cijelo jutro.
Lorena: Hahahah.
Ustala sam i upalila TV. Radije ću gledati jutarnji program nego novosti o Harryu i Megan po internetu.
William: Ti nećeš na internet?
Lorena: Ne. Zabavniji je jutarnji program.
William: Crtani?
Lorena: Aham.
William: Hahah. Znaš neobična si ti cura.
Lorena: A znam...Prihvatit ću to kao kompliment.
William: Naravno.
Sjedila sam na krevetu, grickala čips i gledala crtane, haha. Sad će William sigurno misliti da sam totalno luda, ali baš me briga. Crtani me ne mogu rastužiti, a slike na internetu mogu itekako.
William: Jaoo! Ne mogu vjerovati!
Lorena: Šta?
William: A evo upravo sam naišao na vijest da je moja bivša djevojka našla dečka.
Lorena: Aaa. Poznata je?
William: Nije. Zašto?
Lorena: Pa zato što si naišao na vijest da je našla dečka, pa sam mislila da je poznata pa da se piše o tome.
William: A too. Ma nije ona poznata nego njen novi dečko.
Lorena: Zaista? Ko je on?
William: Ne znam da li si čula, a sigurno jesi za onu grupu One Direction.
U tom trenutku mi je čips stao u grlu.
Lorena: Jesam...Što?
William: E pa ona ti je sa onim kovrdžavim, kako se ono zove...Nešto sa H...
Lorena: Harry?!
William: E, da Harry!
Tada sam kao oparena skočila sa kreveta.
Lorena: Megan je tvoja bivša djevojka?!!
William: Da, otkud je znaš?
Lorena: Čovječe pa ne mogu vjerovati, koja slučajnost!
William: Sada sam sasvim zbunjen. Možeš li biti malo preciznija?
Lorea: Jooj izvini. Možeš li mi molim te nešto reći o njoj?
William: Pa mogu, ali zašto te to zanima?
Lorena: Uhh, pa to će malo potrajati.
William: Izgleda da je došlo vrijeme da mi napokon kažeš nešto o sebi...
Lorena: Izgleda...
Sjela sam na krevet i počela pričati sve od početka do kraja. Imala sam neku potrebu da sve to nekome ispričam, a u ovome slučaju je to bio William. Cijelo vrijeme me je pažljivo slušao. Nakon nekih 15-ak minuta sam završila.
Lorena: I to je to.
William: Znaš, ti bi mogla početi pisati priču o svom životu.
Lorena: Hahah, ma daj ne zezaj. Nego hajde, sada je red na tebe.
William: Ok, dakle to što ti je učinila me uopće ne iznenađuje. Veoma tipično za nju.
Lorena: Zaista?
William: Da...I ona je prije živjela u Parizu kao i ja, ali se preselila u London zbog fakulteta.
Lorena: Stvarno? Nisam znala...
William: Ne znaš ti ništa o njoj...Išli smo u istu školu. Bio sam ludo zaljubljen u nju, a ona je stalno flertovala sa mnom pa sam pomislio da joj se možda sviđam. Jednog dana sam je pozvao na piće, pričali smo i tako to. Na kraju sam je pitao da li bi bila u vezi sa mnom i ona je pristala. Bio sam presretan i ona je djelovala sretno, ali je stalno uz pomoć nekakvog okolišanja mamila poklone od mene. Inače moji roditelji su bogati, imaju firme po cijelom svijetu pa mi nije bio problem da joj kupujem. Na kraju je počela da pretjeruje. Svaki dan nešto novo. Na kraju sam joj kupio i stan. Bio sa zaslijepljen ljubavlju. Nisam primjećivao da me samo iskorištava. Kasnije su mi drugovi počeli govoriti kako je viđaju sa drugim momcima. Ja im nisam vjerovao pa sam se i sa njima posvađao. Jednom sam je pitao da li je to istina, a ona je počela plakati i govoriti kako nemam povjerenja u nju, a ona voli samo mene i tako te gluposti. Ja sam kao budala njoj naravno povjerovao. Jednostavno sam bio slab na nju dok je jednog dana nisam i sam zatekao sa nekim muškarcem. Tada sam je ostavio, ali me je ona dugo nakon toga proganjala i prijetila mojim novim djevojkama. Vjerovatno bi se to i sada nastavilo da se nije morala preseliti u London.
Lorena: Ona definitivno nije normalna...
William: Znam...Samo jedno moraš imati na pameti. Kada ti ona jednom uđe u život, teško da će više ikada izaći iz njega. Ona je neka vrsta psihopate. Meni je jedini spas bio to što se ona morala preseliti. To me je spasilo njenog prokletstva, a kod tebe će to malo teže ići jer ona ostaje ovdje u Londonu.
Lorena: A daaj, nemoj me sad prepadati.
William: Sorry, ne želim te uplašiti, ali te samo upozoravam.
LorenA: Jooj, i šta mi ti sad predlažeš.
William: Ne znam...Ona je definitivno sa Harryem samo zbog njegovog novca i slave. Ni zbog čega drugoga.
Lorena: A pretpostavila sam.
William: Ako on nije zaljubljen u nju, on je može ostaviti, ali ne smije zbog ugleda zato moramo naći neku njenu manu koja bi služila kao razlog zbog koga je on nju ostavio. A ta mana sigurno postoji.
Lorena: A postoji li mogućnost da ona njega vara?
William: Definitivno.
Lorena: Dakle, moram je uhvatiti na djelu?
William: Tako je. I ja ću ti pomoći u tome. Želim joj se osvetiti. Ne samo zbog sebe nego i zbog svih ostalih momaka kojima je to učinila i njihovih cura koje je kasnije proganjala.
Lorena: Ali zar ti ne ideš za par dana?
William: Idem ali ti do tada mogu pomoći. Tu sam samo bio na sestrinom rođendanu.
Lorena: Aham. Imaš sestru?
William: Da, blizankinju.
Lorena: Aa baš lijepo. Ja sam oduvijek željela imati sestru blizankinju.
William: Pa eto skoro je i imaš. Sestra ti je samo godinu dana mlađa. Je li ono bješe Mia?
Lorena: Jeste, Mia...A zašto nisi prespavao kod sestre?
William: Pa ona živi sa nekom cimericom pa nisam želio da im smetam. Sigurno ti je sada čudno to što imamo toliko novca a ona nije kupila sebi kuću, već živi sa cimericom. Stvar je u tome što je ona plašljiva pa ne bi smjela živjeti sama u kući ili stanu.
Lorena: Razumijem...Kad smo već kod sestara, trebala bih poslati poruku Miji da sam dobro. Nedostaje mi jako, ali ne želim sada ići tamo.
William: I nemoj. Prvo moraš istraživati iz daljine, a tek onda preći na teren.
Lorena: Hahaha, izvini.
William: Šta je smiješno?
Lorena: Ma ništa nego mi zvučiš kao neki tajni agent.
William: Ehh, ma ja sam ti James Bond oo7. Hello, I'm Bond, James Bond.
Lorena: Hahahahahahaha, ma daaj. Ne nasmijavaj me.
William: Hahaha, 'aj ti piši tu poruku i idemo u akciju.
Lorena: Odmah sada?
William: Nego kada? Nemamo puno vremena, samo par dana.
Lorena: Upravu si.
Uključila sam mobilni. Ponovo je bila gomila propuštenih poziva i poruka. Nabrzinu sam Miji napisala da sam dobro i da me neće biti par dana, ali da se ne brinu. Zatim sam ponovo isključila mobilni. Ovo je definitivno sudbina. Cijelo ovo upoznavanje sa Williamom i ta OGROMNA slučajnost da je njegova bivša djevojka, glavom i bradom Megan. Sudbina mi je dala znak i ne smijem ga ignorirati.
William: Da li si ikada primijetila da Megan ovako negdje često izlazi ili tako nešto?
Lorena: Pa vraćala bi se kasno sa fakulteta i par puta sam je čula da razgovara sa nekim na mobilni, ali ne znam, ko je to bio jer kad bih ja naišla ona bi sam prekinula.
William: Ma znao sam ja. Takva je ona. Samo je moramo otkriti nekako. Idemo sada prvo do njenog fakulteta. Sačekat ćemo da izađe, pa ćemo onda vidjeti kuda će.
Lorena: Važi, nadam se da ćemo uspjeti.
William: Ne brini, hoćemo.
William: Pa ako si spremna idemo, auto mi je tu ispred motela.
Lorena: Naravno, idemo.
Krenuli smo. U meni se pojavila neka nada da ću uspjeti vratiti Harrya i spasiti našu ljubav...
YOU ARE READING
"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja prva priča i nadam se da će vam se svidjeti. Volim pisati i imam talenta tako da ću se potruditi od sveg srca da vam se priča dopadne. Bit će mnogo zapleta i svega :') Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa...