Počeo je da me ljubi, a Danijel je još uvijek bio na vezi. Odmakla sam Harry-a. Morala sam se javiti Danijelu.
Lorena: Ej, evo zovu me Ivona i Mia, moram ići pa se vidimo večeras.
Danijel: Važi, vidimo se. Volim te.
Lorena: Bay.
Nisam mu čak ni rekla da i ja njega volim. Pa šta ja to radim ali nisam previše ni razmišljala. Harry me je ponovo privukao sebi i počeo me ljubiti. Nisam se branila. Na neki način sam i ja to željela. U trenutku sam zaboravila na sve. I na Danijela i na našu vezu i na to kako Harry zapravo ide za par dana, da se možda nikada više nećemo vidjeti i da ću ja ostati da patim za njim. Jednostavno sam se prepustila tom poljupcu. Bilo je kao u snu. Mislim da sam se zaljubila u Harry-a. Odmakao se.
Harry: Izvini ali nisam se mogao kontrolirati.
Lorena: Ma u redu je...
Čekaj ustvari ništa nije u redu. Ja sam upravo na neki način prevarila svog dečka.
Harry: Poznajem te tek od jučer, ne znam ništa o tebi ali imaš ono nešto u sebi što me privlači.
Samo sam oborila glavu. Šta ja to radim?
Lorena: Žao mi je Harry ali ovo nije u redu.
Harry: Ali zašto?
Lorena: Zato što ti za par dana ideš i više se nikada nećemo vidjeti, a ja ću ostati ovdje, sama dok ćeš ti već naći neku novu.
Harry: Znam da idem, ali ti nisi kao ostale. Ti si posebna...
Lorena: To ti se samo čini. Molim te zaboravi me. Ti zaslužuješ neku mnogo bolju od mene.
Počela sam plakati.
Harry: Čekaj, šta ti je? Nemoj plakati molim te.
Počeo mi je brisati suze. Krenula sam da idem, ali on me je uhvatio za ruku i privukao sebi. Nisam imala snage da se branim...Zapravio nisam to ni željela. Ponovo me je nježno poljubio. Prošla me je neka jeza. Zaljubila sam se...
Željela sam da taj trenutak traje zauvijek. Bez rastanka, bez suza, bez razočaranja. Ali to je jednostavno nemoguće.
Harry: Zaljubio sam se u tebe.
Lorena: Ali naša veza ne bi mogla opstati.
Harry: Ali udaljenost nije problem. Dolazit ću što je češće moguće.
Lorena: Ali...Postoji jedna stvar za koju ne znaš...
Harry: Šta?
Lorena: Ja...Ja...Imam dečka...
Harry: Dečka? Ali zašto mi to nisi rekla?
Lorna: Pa nisam imala prilike, a i osim toga otkud sam ja znala da ti išta osjećaš prema meni.
Bio je pomalo iznerviran. Znam, upropastila sam sve, ali nisam to mogla kriti. Jednostavno to nije bilo uredu.
Harry: A ja sam se kao budala zaljubio.
Lorena: Pa i ja sam u tebe!
Harry: Ma da ili me samo želiš iskoristiti! Osim toga isto kao što si prevarila svog dečka mogla si i mene.
Lorena: Harry, nije istina...Ja tebe volim...
Počela sam plakati.
Prišao mi je i zagrlio me.
Harry: Izvini molim te. Jednostavno sam na neki način ljubomoran. Ne želim te izgubiti.
Lorena. Pa ni ja tebe.
Poljubili smo se.
Harry: Najbolje je da za sada nikome ništa ne govorimo dok ne vidimo kako stvari stoje.
Lorena: Upravu si. Bolje je da krenemo. Zabrinut će se gdje smo ili će nešto posumnjati.
Harry: Hajde idi prvo ti pa ću ja poslije tebe da ne skontaju da smo bili zajedno.
Krenaula sam kod ostalih.
Zayn: Pa gdje si ti do sad?
Lorena: Izvinite, zvala me mama, bila je zabrinuta jer joj se nisam javila prije polaska.
Niall: A jesi li možda negdje vidjela Harry-a?
Lorena: Nisam...A gdje je otišao?
Morala sam malo da se pravim luda.
Louis: Ma otišao je u wc ima 10 minuta...A eno ga!
Harry: Ejj.
Liam: Pa gdje si do sada?
Harry. Ma sreo sam neke fanovke pa sam im djelio autograme i slikao se sa njima.
Mia: A već smo se bili zabrinuli za vas.
Tea mi je uputila neki sumnjičavi pogled, ali sam se pravila da nisam primijetila.
Louis: Pa idemo li negdje? Nećemo valjda cijeli dan provesti u restoranu.
Niall: Pa meni baš i ne smeta ovako...
Svi: Niall!!!
Niall: Dobro, dobro samo kažem...
Svi smo se počeli smijati.
Zayn: Šta mislite o tome da večeras odemo u neku diskoteku?
Lorena: Pa to je super ideja.
Harry: Daa.
Liam: A super onda idemo.
Mia: Pa onda idemo mi sad kući da se spremamo i tako to pa se nađemo večeras.
Louis: A važi onda ionako vama ženama treba čitava vječnost dok se spremite.
Svi. Hahahahaha.
Tea: A nemoj tako Lou.
Niall: A čovjek kaže istinu.
Lorena: Hahaha pa hajde onda da vi nas ne bi večeras čekali idemo mi da se polako počnemo spremati.
Zayn: Važi vidimo se.
Nas tri: Vidimo se.
Mahnuli su nam, a Harry me je pogledao pomalo zabrinutim pogledom. Ja sam mu samo namignula kao da će sve biti u redu. Nasmiješio se.
YOU ARE READING
"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja prva priča i nadam se da će vam se svidjeti. Volim pisati i imam talenta tako da ću se potruditi od sveg srca da vam se priča dopadne. Bit će mnogo zapleta i svega :') Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa...