18. DIO ✔

479 16 0
                                    

Odlučila sam da neću za sada ništa spominjati Harryu dok se sama ne uvjerim.
Lorena: Ha, ma onda mi se sigurno učinilo.
Harry: Ma. Nemoj zamarati svoju glavicu time. Idem da vidim kako je Megan. Ipak moramo se brinuti o njoj.
Lorena: Važi...
Otišao je, ostala sam sama. Glava mi je bila prepuna sumnji. Znam da mi se nije učinilo da su otvorena vrata, a Harry je sto posto siguran da ih je on ostavio zatvorena, a i pronašao ih je zatvorena. Znači da ih je neko za to vrijeme dok se on vratio iz WC-a i zatvorio. Sve više sam sigurna da je to bila Megan. I ako je ona šta će sada uraditi? Ne razumijem, ako nas je jučer vidjela da se ljubimo, i noćas da razgovaramo, zašto nije reagovala? Zašto samo gleda? Sigurna sam da ima neki plan jer ne bi ona tek tako napustila Harry-a. Bilo me je pomalo strah da budem tako sama pa sam otišla da vidim gdje su ostali. Odjednom kao da je kuća pusta, a toliko nas je. Ušla sam u svoju Zaynovu sobu. Zayn je još spavao. Izgledao je kao neka mala beba. Bilo mi ga je žao buditi. Neka se naspava. Zatim sam otišla u Ivoninu i Mijinu sobu. Sjedile su sa Eleanor i razgovarale.
Lorena: To neko žensko druženje bez mene?
Eleanor: Ma nije, aj dolazi ovamo.
Lorena: Hahaha.
Sjela sam sa njima na krevet i onda smo brbljale, haha. Malo sam se opustila. Malo me je bilo strah za Harrya. Gdje je sad? Šta rade on i Megan? Hoće li mu ona išta reći? Nisam sigurna da li se Harry pravi da mu ništa nije sumnjivo ili zaista ne primjećuje.
Lorena: Idem do toaleta.
Mia: Važi.
Prišuljala sam se Harryevoj i Meganinoj sobi. Otkučila sam malo vrata. Megan je samo ležala okrenuta na bok, a Harry je sjedio. Uputila sam mu jedan upitni pogled. Ustao je i krenuo prema vratim i izašao.
Lorena: Kako je?
Harry: Nemam pojma. Samo onako leži i gleda u jednu točku.
Lorena: Pa šta joj je?
Harry: Ne znam. Kad je pitam kako je, samo slegne ramenima.
Lorena: Hhh, samo se nadam da je sve u redu.
Harry: Ma jeste. Samo je malo nervozna. Vi žene ste čudne kad su vam oni dani. Možda joj je to.
Lorena: Hahaha, ajooj Harry. A nadam se.
Harry: Možda bi ti trebala kao žensko razgovarati sanjom.
Lorena: Misliš?
Harry: Pa da.
Iskreno sam se bojala, ali možda je Harry upravu. Možda sam sve to samo izmislila. Odlučila sam ući u sobu. Kao i maloprije samo je ležala i gledala u jednu tačku.
Lorena: Heejj...Kako si?
Slegnula je ramenima.
Lorena: Ako ti treba nešto samo reci. Čaj? Juhica? Bilo šta.
Samo je mahnula glavom dajući znak da joj ne treba.
Lorena: Važi onda. Odmaraj pa ako budeš nešto trebala zovi.
Izašla sam iz sobe. Mislim da nisu u pitanju oni dani. Previše je čudna. Ali ako je zaista sve vidjela i čula zašto je onda samo onako mirna? Više bih očekivala u tom slučaju da će skočiti na mene i napasti me, a ne samo gledati u jednu točku. Čula sam glasove. Izgleda da su svi ustali. Otišla sam kod njih pa smo zajedno doručkovali. Ostatak dana svi su se bavili nekim svojim poslovila. Lou i El su se mazili, Mia se cijeli dan sređivala. Lakirala nokte, pravila neke frizurice, Ivona je izašla u šetnju sa Jackom, Niall je stalno nešto jeo, Liam je pjevao i igrao karata sa Zaynom i Harryem, a Megan...Megan nije izlazila iz sobe. Ja sam cijeli dan se okolo motala. Bila sam nervozna. Imala sam osjećaj da Megan ima neki plan. Par puta sam zvala mamu i tatu jer se osjećam nekako sigurnije kada razgovaram sa njima. Otišla sam kod Mie. Ni njoj nisam ništa spominjala. Odlučila sam da neću razmišljati o tome. Ubrzo se i Ivona vratila pa nam je lijepo sve prepričavala haha. Dan je nekako brzo prošao, a kako je padala noć bila sam sve nervoznija. Imala sam neki čudan predosjećaj. Prije spavanja sam razgovarala sa Harryem. On je sasvim bezbrižan.
Harry: Nešto si mi nervozna?
Lorena: Ma ne znam ni ja...
Harry: Pa šta je bilo?
Lorena: Pa bojim se Harry...
Harry: Čega dušo?
Lorena: Bojim se da...Bojim se da ću te izgubiti.
Harry: Ma daj šta ti pada na pamet. Naravno da me nećeš izgubiti. Volim te.
Lorena: A volim i ja tebe, ali bojim se.
Harry: Dođi ovamo.
Zagrlio me je. Odmah sam se osjećala nekako sigurnije.
Lorena: Već sam te jednom izgubila. Ne želim da se to ponovo desi.
Harry: Neće. Ja to neću dopustiti.
Još sam ga jače zagrlila. Nisam ga željela pustiti. Imam osjećaj da ma koliko god on bio siguran da je sve u redu nas dvoje nikako ne možemo biti zajedno.
Harry: Nemaš razloga za brigu. Sačekat ćemo da Megan malo dođe sebi. Onda ću prekinuti sa njom. I ti ćeš sa Danijelom i eto. Još je lakše što naša veza nije ni objavljena javnosti i onda nećemo morati prolaziti kroz pitanja novinara i to.
Lorena: Da...
Harry: Idi sada odmori se.
Lorena: Hoću. I ti pa makar to bilo i kod Megan.
Harry: Haha, a nisi valjda ljubomorna.
Lorena: Ma nisam. 'Aj laku noć.
Harry: Laku noć ljubavi.
Lorena: Volim te.
Harry: Ma volim ja tebe više.
Lorena: E pa nisi.
Harry: Jesam, jesam.
Lorena: Nisi, nisi.
Harry: Jesam, jesam.
Lorena: Hahaha.
Poljubili smo se.
Harry: Vidimo se.
Lorena: Lijepo spavaj.
Harry: I ti.
Otišla sam u sobu. Zayn je već ležao, ali još uvijek nije spavao.
Lorena: To si ti odlučio ostatak života provesti u spavanju i ležanju?
Zayn: Hahaha kako znaš?
Lorena: Pa kada god uđem u sobu, ti ili spavaš ili ležiš, haha.
Zayn: A volim spavati.
Lorena: A too.
Zayn: E. Šta ima kod tebe?
Lorena: A ništa posebno. Nešto sam umorna.
Zayn: Lijepo spavaj.
Lorena: Hoću. I ti.
Zayn: Naravno haha.
Lorena: Hahahaha.
Zayn: Nego...Kakvo je stanje sa dečkom?
Znala sam na šta cilja. On misli da je prepreka u Danijelu.
Lorena: Pa nismo se čuli odavno, a planiram prekinuti sa njim.
Zayn: I šta onda palaniraš?
Lorena: A Zayn...
Zayn: A šta? Samo pitam. Ti znaš da ja tebe volim.
Lorena: Znam ali...
Zayn: Ali šta? Još uvijek postoje problemi?
Lorena: Pa da....
Zayn: A nema veze. Spreman sam čekati koliko god treba.
Samo sam se nasmiješila. Kako će on reagovati kada sazna za mene i Harrya? Kada sazna da ne mogu biti s njim jer volim njegovog prijatelja? Ne želim da pati. Još jedan ogromni problem. Vidjet ćemo. Sve će doći na svoje jednog dana. Bar se nadam, a do tada ću čekati.
Lorena: Laku noć Zayn.
Zayn: Laku noć bejbe.
Brzo sam zaspala. Ujutru sam se probudila kasno. Ponovo neću ići na fakultet, haha. Ma nema veze. Ionako to nije obavezno da se ide svaki dan. Ideš na predavanja kada hoćeš. Samo kasnije polažeš ispit, a moja škola i nije tako teška. Nema se puno učiti. Zayna nije bilo. Zar je moguće da se probudio prije mene? Pogledala sam u Harryevu i Meganinu sobu. Nije ih bilo. Megan je ustala? Otišla sam u dnevni. Nije nikoga bilo. Čula sam u kuhinji glasove. Otišla sam tamo, svi su sjedili i razgovarali, a Megan je pravila palačinke i zezala se sa njima. Šta bi ovo trebalo značiti. Ostala sam začuđena.
Lorena: Dobro jutro...
Svi: Dobro jutro.
Louis: Jesi li se naspavala?
Lorena: Da i to previše.
Sjela sam za stol i uputila Harryu upitni pogled. On je samo slegao ramenima dajući znak da ni njemu nije jasno kakva je to sad nagla promjena.
Megan: Ooo dobro jutro Lorena. Hoćeš li da ti skuvam kafu?
Lorena: Ma ne treba...
Megan: Kako ne treba? Sad ću ja. Pričekaj minut. Prvo ću ti namazati palačinku.
Lorena: Pa čekaj da ti pomognem.
Megan: Ne treba, ne treba samo ti sjedi. Ja ću to.
Šta bi ovo trebalo biti? Svašta. Kao da nije ista ona osoba od jučer. Ni malo mi se to nije sviđalo. Ko zna kakve su joj namjere. A možda je samo jučer bila nervozna? Možda uopšte ništa i ne zna. Jooj, nadam se.
Megan: Razmišljala sam o tome da svi negdje odemo danas. Da prošetamo pošto je ovako lijep dan. Šta mislite?
Liam: Pa super. Može.
Louis: Meni odgovara.
Mia: I meni.
Megan: Jeste li svi za.
Eleanor: Da. Narvno.
Megan: Pa super onda. Samo da završimo sa doručkom i idemo.
Bila sam jako nervozna. Stalno sam pogledavala u Harrya. On mi je pogledom davao znaka da će sve biti u redu. Ipak se bojim. Poslije doručka smo svi otišli da se spremimo. Samo sam nešto nabrzaka obukla. Nisam ni razmišljala o tome. Sad mi je samo u glavi bilo pitanje "šta će se desiti?". Željela sam da ta šetnja završi što prije. Svi smo se spremili. Krenuli smo. Dan je bio zaista divan, ali ja sam bila jako nervozna pa nisam ni uživala u njemu. Uhvatila sam jednu priliku pa sam šapnula Harryu.
Lorena: Šta bi sve ovo trebalo značiti?
Harry: Nemam pojma ali nemoj se brinuti. Sve će biti u redu.
Novinari su već počeli da se okupljaju. Slikali su nas. Neki su željeli da dobiju neke izjave, ali su im dečki samo rekli da danas odmaraju i da nemaju vremena za to. Sjeli smo na neki zidić. Megan je sjedila do Harrya. To nije dobro. Ipak ne smije se saznati za njih. Bila mu je preblizu.
Mia: Ej, ajde samnom da kupimo sladoled tu prekoputa.
Lorena: 'Ajde.
Samo smo prešle ulicu. Mia je kupovala sladolede, a ja sam se samo nervozno okretala prema ostalim. Megan je bila preblizu Harrya. Bojim se. Šta ako joj neka glupa ideja padne na pamet.
Mia: Izvoli.
Dala mi je sladoled.
Lorena: Hvala ti.
Krenule smo da pređemo ulicu. Tada je Megan stavila ruku na Harryevu. Harry je ostao malo iznenađen. Pomjerio je ruku, ali Megan ga je zaustavila drugom rukom. Primijetila sam da su novinari počeli sve više da se motaju okolo. Bilo je i mnogo fanova. Mene je počela hvatati neka mučnina. Samo sam stajala na ulici i promatrala. Harry me je pogledao pomalo zabrinutim pogledom. Megan je sklonila ruku sa njegove. Mislila sam da je napokon prestala i da će sve ostati na tome, ali ga je onda naglo privukla i poljubila u usta. Odjednom je nastala ogromna fama. Fanovkinje su počele vrištati. Neke od uzbuđenja, neke od radosti, neke od ljutnje. Novinari su se odjednom sjatili kao ludi i počeli sa pitanjima. Vidjela sam da se Harry odmakao, ali sada je već bilo kasno. Ionako je već sve gotovo. Ostala sam zaleđena i nepomična. Sad više nema nade. To je bio Meganin plan? E pa uspjelo joj je. Kroz svu tu gužvu primijetila sam jedan njen zlobni pogled koji je bio upućen meni. Samo se slatko nasmijala. Postigla je što je htjela. Sada Harry mora biti sa njom htjeo, ne htjeo jer svi znaju. Sigurno neće sada prekinuti sa njom, a biti sa mnom pa da se onda mjesecima bude pričalo o tome kako je promijenio dvije djevojke za dva dana. Samo sam ispustila sladoled. Stajala sam ukočena, na sred ulice. Suze su mi se počele slivati niz lice. Nikoga više nisam vidjela. Svi su bili okruženi gomilom fanova i novinara. Samo se čulo škljocanje fotoaparata i galama. Par puta sam čula Mijin glas kako mi govori nešto, ali nisam slušala. Ispustila sam sladoled i potrčala. Ne znam ni ja gdje sam krenula. Čula sam nekoga kao me zove. Ne znam ni ko je to bio. Nisam se ni okretala. Nisam se osjećala dobro. Mislila sam da ću pasti. Sve oko mene mi se samo vrtilo u krug. Zaustavila sam prvi taxi koji je naišao i sjela. Kuda sam krenula? Ne znam ni ja, ali znam da se više ne vraćam.

"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔ Where stories live. Discover now