Lorena: Harry?
Harry: Mogu li ući?
Lorena: Naravno...Izvoli.
Ušli smo u sobu. Koljena su mi klecala, imala sam neku tremu. Bojim se. Šta ako želi da mi kaže da prekidamo?
Lorena: Otkud ti?
Harry: Izvini ako sam te uplašio...Ipak je malo kasno.
Lorena: Ma u redu je...
Harry: Ovaj...Moramo razgovarati.
Te riječi su u meni izazvale još veću uzburkanost. Prolazila me je jeza na samu pomiso da bismo mogli raskinuti. Previše ga volim i bojim se da to ne bih podnijela.
Lorena: Ok...
Harry: Želio sam ti reći da...
Pogledala sam ga ravno u oči. Imao je neki uplašeni pogled, a moje oči su već bile pune suza. Bojim se da znam šta želi reći.
Harry: Želio sam ti reći da mi je žao zbog onoga jutros...I jučer...
Kao da mi je pao kamen sa srca. Bila sam presretna jer ne želi da prekinemo, ali nisam to pokazivala jer bi u tom trenutku djelovalo glupo.
Lorena: Harry...Ja...
Harry: Ne moraš mi ništa objašnjavati. Eleanor i Sam su mi sve objasnile ii...Ne mogu ti opisati koliko mi je žao što ti nisam vjerovao. Oprosti mi molim te.
U tom trenutku sam mu se bacila u zagrljaj i stisnula ga najjače što sam mogla.
Lorena: Nemam ti šta oprostiti. Oprosti ti meni.
Harry: Nisi ti ništa kriva.
Lorena: Nemoj zamjeriti Zaynu molim te. Ne želim da dođe do svađe među vama ili da se grupa raspadne zbog mene.
Harry: Već sam razgovarao sa Zaynom. Sve je u redu.
Lorena: Stvarno? Volim te.
Harry: I ja tebe. Danas sam se osjećao tako prazno bez tebe. Molim te nemoj više nikada otići jer ne mogu živjeti bez tebe.
Lorena: Neću. Ne brini. Ne želim te izgubiti.
Harry: Hajde, sada se spremi i idemo kući.
Lorena: Neka nas večeras ovdje. Želim da budemo malo sami.
Harry: A je li?
Imao je onaj svoj vragolasti osmijeh i pogled.
Lorena: Mhmm.
Harry: Super onda, ostajem.
Par sekunda smo se samo tako gledali i smješkali jedno drugome. Tada mi je Harry prišao i prislonio me uza zid. Mislila sam da ću poletjeti. Bio mi je tako blizu. Mogla sam osjetiti njegov dah na sebi. Usne su nam se samo dodirivale i čekale da se spoje u poljubac. Počela sam grickati usnicu na što se Harry nasmijao i onda smo se počeli ljubiti. Postajalo je sve strastvenije i mislim da će ovoga puta otići do kraja. Lagano me je položio na krevet i nastavio ljubiti. Zatim se zaustavio.
Harry: Jesi li sigurna?
Lorena: Jesam.
Harry: 1oo%?
Lorena: Ma milion.
Oboje smo se nasmiješili i nastavili. Željela sam da se to dogodi i dogodilo se. Bilo je savršeno i nekako posebno. Imam povjerenja u Harrya i ne žalim ni sekunde. Kada smo završili, ostali smo ležati zagrljeni jedno pored drugoga. Držala sam glavu na njegovim prsima, a on me je nježno mazio.
Harry: Je li bilo lijepo?
Lorena: Bilo je savršeno.
Harry: Ah, pa šta si očekivala?
Lorena: Jaoo Harry!
Harry: Ma šalim se. I meni je bilo presavršeno jer si i ti presavršena. Volim te.
Lorena: I ja tebe.
Poljubili smo se i ostali tako zagrljeni. Ubrzo smo zaspali. Ujutru sam se probudila negdje oko pola 12. Pogledala sam pokraj sebe i vidjela da nema Harrya. Počela sam ga zvati, ali ga nije bilo. Tada ušao u sobu, noseći doručak.
Harry: Dobro jutro.
Lorena: Dobro jutro. Gdje si bio?
Harry: Išao sam dole na recepciju da nam naručim doručak.
Lorena: Mmm. Je li nešto ukusno?
Harry: Mhm.
Stavio ga je na krevet. Moram priznati da je izgledalo zaista fino. Bili su tu nekakvi keksići, tost, marmelada, kuhana jaja, sok...Ma sve. Osjećala sam se kao princeza, a tome je zaslužan Harry. Sjeo je na krevet pored mene i počeli smo jesti.
Harry: Je li ukusno?
Lorena: Aham. A ja sam jako gladna.
Harry: Hahaha, vidim.
Lorena: Dobro je pa Nialler nije tu inače bih ja ostala gladna.
Harry: Hahaha, pa nije baš da ni ja nisam gladan tako da sam i ja opasnost.
Lorena: Hahaha.
Harry: Imaš tu mrvicu.
Lorena: Gdje?
Harry: Eto tu na usni. Skinut ću ti ja.
Tada mi je poljubio.
Lorena: Haha, nije bilo mrvice, zar ne?
Harry: Hahaha nope.
Lorena: Budalo.
Harry: Volim i ja tebe.
Lorena: E pa ja tebe više.
Harry: Nije nego ja tebe više.
Lorena: Ja više.
Harry: Ja više.
Tako smo se par minuta prepirali kao mala djeca. Kada smo završili i sa jelom i sa prepirkom, ja sam se spremila i krenuli smo nazad kući. Ispred hotela je bilo dosta novinara koji su već na neki način saznali gdje smo. Samo smo se progurali kroz njih i ušli u Hazzino auto. Kada smo stigli kući svi su nervozno čekali u dnevnom. Kada su nas vidjeli zajedno, svima su se pojavili osmjesi na licima.
Ivona: Iii?
Harry me je samo zagrlio i svima je bilo jasno da smo se pomirili.
Oni: Jeej.
Lorena: Hahaha.
Svi su nam prišli i onda smo napravili grupni zagrljaj. Bila sam presretna. Napokon su se stvari malo slegle. Napokon sam opet sretna. Samo se nadam da će tako i ostati. Jedini problem mi je sada bio snimak, ali ne želim sada razmišljati o tome. Skoro dva sata smo svi zajedno sjedili i razgovarali, smijali se, šalili, pjevali, zabavljali ma nije moglo biti ljepše. Ali tada je Nialler ogladnio.
Niall: Hoćemo li mi narode nešto jesti?
Sam: Djevojke, mislim da je vrijeme da idemo u kuhinju.
Eleanor: Hahahaha daa.
Mia: Idemo onda.
Otišle smo u kuhinju. Kada Mia i Ivona nisu obraćale pažnju šapnula sam Sam i El.
Lorena: Hvala vam.
Eleanor: Ma nema na čemu.
Sam: Sve za tebe.
Lorena: Volim vas.
El: I mi tebe.
Zagrlile smo se.
Mia: A šta je sa nama?
Lorena: A dolazite ovamo!
Tada smo se svih pet zagrlile. Kao da me je odjedanput krenulo u životu. Želim da ovako i ostane. Ne želim više probleme. Tada su i dečki došli u kuhinju.
Louis: Zaista zanimljiv način kuhanja.
Niall: Da, a ja ovako jadan i gladan...
Ivona: 'Ajde šta se žalite, sad ćemo mi to.
Liam: Nadam se jer sam jako gladan.
Sam: Brzo će to Liam.
Zayn: Treba li vam pomoć?
Mia: Možee!
Vidjela sam u Mijinim očima ponovo onaj sjaj. Taj sjaj joj se uvijek pojavi kada gleda Zayna. Nadam se da će Zayn nakon ovoga svega prestati da me voli i da će napokon vidjeti da je Mia ona prava za njega, a ne ja. Tada su naši kuhari zasukali rukave i počeli da nam pomažu, točnije odmažu, ali je bilo ovako bilo zabavnije. Cijela kuhinja je izgledala kao da je tu bilo dvadesetoro djece, a ne desetero tinejdžera. Svi smo bili jako gladni pa smo sve pojeli za tri minute.
Niall: Njamii.
Louis: Aaa ja sam se prejeo.
Niall. Aaa pa šta si na silu jeo, mogao sam ja to pojesti.
Mi: Hahahaahaha.
Liam: Šta ćemo sada?
Sam: Nemam pojma.
Louis: Ja idem malo prileći, zabolio me je stomak.
El: Idem i ja s tobom.
Niall: 'Ajde vi golupčići.
Ivona: A pusti ih Nialler, vidiš kako su slatki. 'Aj idem vam i ja ljudi.
Lorena: Gdje ćeš?
Ivona: Dogovorila sam se sa Johnom da ćemo ići u šetnju.
Mia: Aham...Lijepo se provedite.
Ivona: Haha, hoćemo ne brini.
Svi smo se nekuda razišli. Svako je otišao nekim svojim putem. Harry i ja smo ostali sjediti na kauču i gledati neki film.
Harry: Volio bih da ovako ostanemo zauvijek.
Lorena: I ja. Znaš kako sam sretna što je napokon sve u redu?
Harry: Daa...Nadam se da neće biti više problema.
Lorena: Pa da...Samo je sada snimak problem.
Harry: Znam, Sam mi je ispričala šta se dogodilo jučer. Jesi li siguran da je to isti tip?
Lorena: Ma jesam 1oo%. U svako doba bih prepoznala onaj glas.
Harry: U redu, vjerujem ti. Riješit ćemo mi to, nemoj se ti samo brinuti.
Lorena: Volim te puno.
Harry: I ja tebe. Spreman sam sve učiniti za tebe.
Lorena: Hoćemo li malo prošetati?
Harry: Može. Kad su već svi negdje otišli, zašto ne bismo i mi?
Lorena: Važi idem ja samo po jaknu.
Harry: Eee ponesi i moju.
Lorena: Važi.
Otrčala sam uz stepenice i krenula u sobu. Htjela sam da se prvo javim Sam da izlazimo jer je ona ostala kući. Ušla sam u njenu sobu i zatekla nju i Liama kako se ljube. Kada su me vidjeli, brzo su se izmakli jedno od drugoga i zacrvenili.
Lorena: Ooo!
Sam: Lorenaa!
Liam: Možemo li zaobići taj dio?
Lorena: Ma šalim se ja samo. Neka vas samo si nastavite. I samo da vam kažem da ste savršeni zajedno.
Sam: Aj briši.
Bacila je jastuk na mene. Hahaha, brzo sam istrčala iz sobe, uzela jakne i sišla kod Harrya.
Harry: Pa gdje si do sad?
Lorena: Aaa znaš šta sam upravo vidjela?
Harry: Šta?
Lorena: Liama i Sam kako se ljube.
Harry: Opaa. Pa nisam znao da ima nečega među njima.
Lorena: Pa ni ja, ali mi je zaista drago zbog njih.
Harry: I meni. Hahaha sad mogu zezati Liama.
Lorena: Hehehe i ja Sam.
Harry: Hahaha, 'aj izlazi.
Lorena: Hoću džentlmenu moj.
Harry: Hahaha.
Izašli smo iz kuće i krenuli u šetnju. Sreli smo par fanovkinja pa smo zastali malo da im Harry da autograme i da se slikaju. Neke su čak željele da se slikaju i samnom. Hahaha, bilo mi je malo čudno, ali eto. Kada smo sve to obavili nastavili smo šetnju.
Lorena: Hahaha, jesi li vidjeo da su se sada neke slikale samnom?
Harry: Aham, hahahaha. Pa ti si moja djevojka.
Lorena: Ma daa.
Harry: Hahaha.
Malo smo se šalili na taj račun, ali su nam osmjesi brzo nestali sa lica jer se pred nama pojavila Megan. U tom treutku smo sve troje zastali. Otkud sada ona? Da li je ovo samo slučajnost ili ipak neki Meganin plan? Bila sam zbunjena i pomalo uplašena. U glavi mi je ostala samo jedna misao "Šta će se sada desiti?"
YOU ARE READING
"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja prva priča i nadam se da će vam se svidjeti. Volim pisati i imam talenta tako da ću se potruditi od sveg srca da vam se priča dopadne. Bit će mnogo zapleta i svega :') Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa...