5. DIO ✔

604 26 0
                                    

Dakle pričali smo, zezali se, smijali se uglavnom bilo nam je presavršeno. U početku je atmosfera bila malo zategnuta ali smo se kasnije oslobodili. Stvarno su presavršeni i prezabavni.
Louis: I koja vam je najdraža naša pjesma???
Mia: Live while we're young!!!
Ivona: Gotta be you!!!
Lorena: Pa zavisi...Od raspoloženja...
Njih petorica su me pogledali zbunjenim pogledom.
Lorena: Haha, znam da sad mislite da sam blesava ali za svako raspoloženje imam neku pjesmu. Na primjer kada sam vesela slušam WMYB i LWWY, a kada sam tužna slušam I wish...More than this...A kad sam nešto između ove ostale xD.
Harry: Razumijem te. Nije to uopšte ništa čudno.
Zanyn: Pa da.
Louis: Možemo pretpostaviti da je danas bila do daske odvijena WMYB I LWWY!!!
Svi smo se počeli smijati, a onda smo pjevali "Let's go crazy, crazy,crazy till we se the sun..."
Hahaha, ma bilo nam je presavršeno. Bilo je oko 16:00 i bilo je vrijeme da oni krenu da se spremaju za koncert.
Liam: Očekujemo li vas na koncertu???
Ivona: Da, da i to u prvom redu.
Niall: Super, voljeo bih stvarno da se opet vidimo prije nego što se vratimo u London, zaista ste super cure.
Ostali: Daa.
Mia: Mi bismo vjerujte to voljele više nego vi.
Svi smo počeli da se smijemo.
Ivona: Pa, eto možete da nas folujete na Twitteru ili da nam date brojeve telefona ili tako nešto pa ćemo se mi lako čuti.
Lorena: Hahaha, daaa.
Tada smo ima na papiriću napisale svoja imena na Twitteru i brojeve telefona.
Zayn: Pa cure, mi moramo da krenemo, nadamo se da ćete uživati na koncertu.
Lorena: U to ne sumnjamo.
Ivona: Uhuu.
Tada ih je Paul nazvao i rekao da moraju krenuti.
Harry: Izgleda da moramo ići...
Niall: Da...
Mia: A ništa onda, drago nam je što smo vas upoznale.
Ivona i Lorena: I nama.
Zagrlile smo se sa svakim. Stvarno je neopisiv osjećaj zagrliti se sa njima. Dok sam se grlila sa Harry-em imala sam neki čudan osjećaj, neku vibraciju u stomaku, samo se nadam da to nisu leptirići...Ne smijem to sebi dozvoliti. Kao prvo zato što ga više nikada možda neću vidjeti i zato što on ne osjeća ništa prema meni. Pomalo sam zadrhtala kada sam ga zagrlila. Osjetio je to. Nježno mi je prošaputao na uho onim svoji dubokim, pomalo promuklim glasom od koga mi se tijelo još više naježilo.
Harry: Jesi li dobro???
Lorena: Jesam, samo mi je malo sve ovo čudno. I tužna sam što vas neću opet vidjeti.
Harry: Ne brini, sve će biti u redu, nikada ne znaš šta ti sudbina donosi.
Nježno me je poljubio u obraz od čega sam pomalo pocrvenila i jedna suza mi je skliznula niz obraz.
Harry: Nemoj plakati molim te, i ja ću biti tužan.
Zatim mi je rukom nježno obrisao suzu.
Lorena: Neću plakati, obećavam samo molim te dopusti mi da te još jednom zagrlim.
Harry: Naravno dušo.
Čvrsto sam ga zagrlila, a i on mene.
Ne znam zašto, ali silno mi je trebao taj zagrljaj. Osjećala sam njegov predivni miris i njegove savršene lokne na svom licu. Razdvojili smo se i ja sam ga još jednom poljubila u obraz. Bilo je vrijeme da se rastanemo. Oni su krenuli prema svlačionici, a nas tri prema ulazu u arenu.
Oni: Bay, vidimo se, bilo nam je drago upoznati vas.
Mi: I nama, volimo vas.
Oni: I mi vas.
Mahnuli s nam, a Harry mi je poslao poljubac, a zatim sam i ja njemu. Zaista je tako savršen, nježan, osjećajan, ali moram zaboravit na njega. Jednostavno moram nastaviti sa životom i kao i dosad biti jedan od milona fanova. Krenule smo prema areni koja je već bila prepuna. Progurale smo se do prvog reda i zauzele mjesta. Ubrzo nam se pridružila i Tea i natjerala nas da joj sve pričamo, svaki detalj.
Tea: Nadam ste Niallu rekle za mene.
Mia: Jesmo, ne brini.
Dugo smo čekali dok se konačno na pozornici nisu pojavili oni. Zasvirala je One thing. Oni su počeli da se glupiraju po bini, da skaču, da luduju, to su jednostavno oni. I mi smo kao lude skakale, pjevale, vrištale, ma nezaboravno.
Tea je kao luda se derala da smo totalno oglušile od nje.
Tea: OMG, Niaaaaal!!!
Kada su izvodili I wish, par suza mi je skliznulo niz lice. Pola od sreće, a pola od tuge jer ih možda više nikada neću vidjeti uživo. U tom trenutku je Harry pogledao u mene. Mahnula sam mu, a on mi je rukom pokazao da obrišem suze i napravio ono kao ljutu facu. Nisam mogla da se ne nasmijem i prasnula sam u smijeh, a oni je razvukao osmijeh. Sve fanovke su počele vrište kao lude, samo ja nisam mogla da se prestanem smijati. Sve je bilo presavršeno. Na kraju je još samo ostala WMYB. Oni su ako i uvijek ludovali. Kada je došao Harry-ev solo on nije kao i uvijek stao naprijed, a ostali oko njega već je sjeo na ivicu bine, pružio mi ruku i počeo pjevati. Ja sam mu dohvatila ruku i tako smo se držali za ruke i on je pjevao. I kada je na kraju trebao da kaže „You don't know you're beautiful", nageo se i poljubio me u obraz ,a zatim ustao i pridružio se ostalima. Sve su fanovke počele da vrište, plaču, deru se, bilo me je strah da će me neko od njih ubiti xD.
Ivona: Jesi li ti vidjela to???
Mia: OMG, ne mogu da vjerujem koja si ti srećnica.
Tea: OMG, umireeeem!!!
Lorena: Dajte ljudi, ne pretjerujte, znate dobro da ja volim samo Danijela.
Ma da u tim mojim riječima nije bilo puno istine. Ni u jednom trenutku nisam pomislila na Danijela samo mi je Harry u mislima ali ne smijem to sebi dozvoliti. Završlili su pjesmu, a time i koncert. Bilo je vrijeme da krenemo kući.

"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔ Where stories live. Discover now