28. DIO ✔

477 14 0
                                    

Sad stvarno ne mogu da vjerujem. Pa zar uvijek mora biti neki problem? Sada kao da ništa nije ni bilo. Mislim da nema nikakve koristi od onih slika jer one nisu nikakav dokaz. I sve one prijetnje su sada izbrisane, nestale....
Lorena: I šta sada da radimo?
Harry: Pa ne znam...Mogli bismo ih tužiti. Ipak to je nešto što se treba čuvati, a ne da tek tako nestane...
Lorena: Ne znam šta da ti kažem...
Harry: Hajde nemoj sada biti tužna. Riješit ćemo mi to već nekako. Nego izašli smo da uživamo da se opustimo i zabavimo.
Lorena: Ok...
Stavio je ruku na moju. Čvrsto sam je stisnnula, osjećala sam se nekako sigurnije. Vozili smo se nekih pola sata, razgovarali, šalili se. Novinari su nas cijelo vrijeme slikali, fanovi su trčali za autom. Hahaha ludnica. Harry se samo smijalo i namjerno se igrao kosom što je kod fanovkinja izazvalo toliku vrisku da sam na trenutak mislila da ću oglušiti.
Lorena: Bolje ti je da paziš šta radiš. Nemoj mi se tu folirati pred djevojkama.
Harry: Khm...Da možda nisi malo ljubomorna?
Lorena: Dašta sam. Nemam drugog posla.
Harry: Aham...Pa dobro, ako ti tako kažeš.
Imao je onaj svoj vragolasti i pomalo provokacijski osmijeh.
Lorena: Misliš da sam ljubomorna zar ne?
Harry: Ma kakvi. Kud bih ja to.
Lorena: Pa srećo draga, ne znam ja ko se sinoć bio naljutio zbog ljubomore.
Harry: Ja bio ljubomoran?
Lorena: Da baš ti.
Harry: Ti baš danas nešto haluciniraš.
Lorena: E pa dobro onda.
Napravila sam see kao da sam ljuta, haha...Onda je pokušavao da me nasmije nekim svojim facama i forama, ali sam se suzdržavala da se ne nasmijem. Zatim je parkirao u jedno proširenje da me nasmijava jer mu je bilo krivo što nije do sada uspio. Počeo je praviti svakakve grimase i pričati neke viceve i na kraju sam popustila i počela se smijati ko luda.
Harry: Hahahaha, a znao sam da nećeš izdržati.
Lorena: Hahahaha, a budalo.
Harry: Ali ipak priznaj da voliš tu budalu.
Lorena: A volim.
Harry: I ja tebe, najviše.
Poljubili smo se, i onda sam ga jako zagrlila. Nekako mi se ništa ne čini nemogućim kada sam sa njim.
Lorena: Haha, 'ajde idemo sada kući, moram crtati.
Harry: 'Aj važi.
Upalio je auto i krenuli smo kući. Svi su sjedili u dnevnom i gledali film.
Louis: Pa gdje ste vas dvoje do sada?
Harry: Malo smo se vozali.
Ivona: Lijepo, lijepo. Hajde sa nama da gledamo film.
Lorena: Neka gleda Hazza, ja stvarno nemam vremena. Moram nešto crtati za sutra.
Liam: Aaa pa možeš li barem malo.
Lorena: A znaš da bih ja rado, ali stvarno nemam vremena. Doći ću kasnije.
Nialler: A ko će meni napraviti palačinke?
Lorena: Hahaha, čim budem napravila pauzu eto me da pržim.
Niall: Jeej. Samo neka ta pauza bude ubrzo.
Lorena: Hahaha, ma hoće. Ne bih ja dopustila da mi Nialler bude gladan
Niall: Hehehe.
Harry: 'Ajde, vidimo se ljubavi.
Lorena: Aham.
Poljubili smo se. Primijetila sam da nas je Zayn čudno pogledao. Stvarno mi je žao što pati, ali jednostavno mora shvatiti da ja volim Harrya i da između nas ne može biti ništa. Otišla sam na kat u moju i Harryevu sobu, sjela za radni stol i počela crtati. Trebali smo nacrtati nekoliko kombinacija za ljeto i jesen. Srećom, imala sam inspiracije. Odlučila sam nacrtati desetak kreacija, ali se stvarno moram potruditi jer ako želim uspjeti, moram na samom početku upasti u oči i profesoru i svima. Kada sam završila otišla sam kod ostalih.
Niall: Aaa evo je napokon!
Lorena: Hahaha, evo mee.
Mia: Njamii, sad će palačinke.
Lorena: Hoće, hoće, haha.
Eleanor: Eto mene da ti pomognem.
Lorena: Važi.
Otišle smo u kuhinju, napravile smjesu i počele pržiti. Niall nije mogao sačekati da sve bude gotovo pa je došao odmah kada se prva ispržila. Uzeo je krem, namazao je i počeo jesti.
Niall: Mmmm...Nemojte reći ostalima da sam odmah počeo jesti. Oni misle da sam ja u toaletu.
Eleanor: Hahaha, nećemo, samo ti jedi.
Tada se začuo Harry iz dnevnog.
Harry: Niall, ne jedi nam palačinke i mi smo gladni!!!
Lorena: Hahaha, ali mislim da su te provalili.
Niall: A ništa onda, odoh ja, ali brzo vi to završite.
Eleanor: Najbrže što možemo.
Kada smo završile odnijele smo kod ostalih i gledali filmove. Stvarno nam je bilo super. Svi smo pojeli po jednu palačinku, a ostatak je naravno pojelo Nialler.
Skoro cijeli dan nam je tako prošao. Dečki su bili slobodni pa smo odlučili to iskoristiti najbolje što možemo. Ponekad bi mi u glavu došao snimak. Gdje je mogao nestati? Navečer smo se svi nekuda razišli. Harry i ja smo sjedili u dvorištu, grlili se, ljubili i promatrali zvijezde. Ivona je bila negdje u šetnji sa Johnom. Mia je radila neku zadaću, Lou i Eleanor su gledali našto na laptopu, Niall je možete misliti večerao po treći put, a Zayn i Liam su karatali. Sve je bilo nekako idlično, ali onda su nas zovnuli El i Lou.
Eleanor: Harry, Lorena, dođite!
Nas dvoje smo brzo skočili i otrčali u dnevni kod njih.
Harry: Šta je bilo?!
Louis: Izgleda da je Megan bila danas u akciji.
Lorena: Ma daaj. Šta je sad?
Eleanor: Evo ovdje piše da je izjavila kako su ono sve izmišljotine, kako nemaju nikakve dokaze protiv nje i što je najgore imenovala je tebe i rekla da si joj sve to ti namjestila kako bi bila sa Harryem.
Lorena: Molim?! Pa ne mogu vjerovati!
Harry: Koja je to...
Louis: Kaže si joj ti uvijek dok je bila sa Harryem prijetila da ćeš im uništiti vezu, kako bi bila s njim i sve to samo zbog njegovog novca.
Bila sam šokirana. Sjela sam na kauč i počela plakati. Sad je stvarno prevršila svaku mjeru. Pa mislim stvarno. Najgore od svega što je rekla da sam to i ja i time potvrdila svaka sumnju fanova. Sada će me svi mrziti. Harry mi je prišao i zagrlio me.
Harry: Nemoj plakati molim te.
Lorena: A kako neću plakati? Zašto nam ne da da budemo sretni?
Eleanor: Zato što je ljubomorna i zato što joj je krivo što Harry voli tebe, a ne nju.
Louis: Nemoj plakati, Harry će to riješiti.
Harry: Tako je. Sve ću objsniti novinarima i fanovima. Oni fanovi koji i dalje budu vjerovali njoj, a ne meni onda oni i nisu pravi fanovi. Na njih se ne treba ni obazirati.
Eleanor: Tako je.
Tada su došli i ostali.
Liam: Šta je bilo?!
Lou im je samo dodao laptop. Sjeli su i pročitali sve što piše.
Niall: Stvarno ne mogu vjerovati!
Zayn: Nemoj plakati radi nje.
Liam: Koja glupača!
Nisam mogla prestati plakati. Zašto mi se uvijek mora nešto loše desiti?! Mia me je jako zagrlila. Primijetila sam da su i njoj oči bile suzne. Bilo joj je žao zbog mene. Tada se vratila i Ivona. Sve su joj objasnili šta je bilo. I ona me je počela tješiti. Prestala sam plakati. Shvatila sam da mi je ionako svejedno. Ionako ne mogu biti sretna.
Lorena: Izvinite ljudi, ali ja stvarno moram u sobu da budem malo sama.
Harry: Jesi li sigurna.
Lorena: Mhm...
Liam: Važi, ako ti bude trebalo nešto, zovi nas.
Lorena: Važi...
Otišla sam u sobu i legla na krevet. Odlučila sam ući na Twitter i Fb. Morala sam vidjeti šta govore. Bilo je prepuno poruka. Svaka druga je bila neka hejterska poruka. Točnije, gotovo sve su bile hejterske. Bilo je svega i svačega. Vrijeđali su me, omaložavali, govorili kako me Harry ne zaslužuje i slično. Počela sam ponovo plakati. Nisam se mogla suzdržati. Zašto mi se to dešava?! Šta sam ja skrivila?! Skoro sat vremena sam samo ležala i plakala. Neko je pokucao. Nabrzinu sam obrisala suze i sjela.
Lorena: Slobodno.
To je bio Harry. Zabrinuto me je pogledao. Ja sam spustila glavu da ne bi primijetio da sam plakala.
Harry: Ponovo si plakala?
Lorena: Nisam...
Harry: Jesi, ne možeš meni lagati. Vidim ti po očima. Slušaj, ja tebe volim i nikakava Megan, nikakav hejter, nikakav fan, novinar, niko a ma baš niko to ne može promijeniti. To moraš znati.
Čvrsto sam ga zagrlila.
Lorena: Hvala ti što postojiš.
Harry: Hvala tebi. I nikada nemoj zaboraviti koliko te volim.
Lorena: I ja tebe.
Harry: Hajde sad ćemo leći, ti spavaj, a ja ću te čuvati cijelu noć.
Lorena: Sumnjam da ću moći zaspati.
Harry: Ja ću te uspavati, ne brini.
Lorena: Hahaha.
Legli smo, naslonila sam se na njega, on me je zagrlio i mazio. Tako je pažljiv, nježan, ma savršen. Ne znam kako bih sve ovo preživjela da njega nema. I stvarno brzo sam zaspala iako sam mislila da neću moći. Kada sam se ujutro probudila i dalje smo oboje bili u istom položaju kako smo i zaspali. A micaa, sigurno se nije htio pomicati da me ne bi probudio. Polako sam se izvukla, pokrila ga i nježno poljubila u čelo, pazeći da se ne probudi. Otišla sam se spremiti. Podočnjaci su mi bili ogromni od plača. Stavila sam malo šminke da to prekrijem. Spremila sam one crteže i krenula. Djevojke su izgleda već otišle tako da ću ponovo morati sama. Zaustavila sam taxi, jer sam ipak malo kasnila. Morala sam požuriti. Usput sam razmišljala o tome šta me sada čeka u školi. Prozivali su me i dok su još bila samo nagađanja, a ne tek sada kada je glupa Megan to potvrdila. Ne mogu vjerovati šta je učinila. Ne mogu vjerovati da je neko sposoban na takvo nešto, na takve laži. Taxi se zaustavio i ja sam pomalo nesigurno izašla iz njega. Platila sam taxisti i krenula prema fakultetu. Počela sam se proguravati kroz gomilu. Mislila sam da me neće primijetiti, ali je to bilo prosto nemoguće. Svi pogledi su ponovo bili upućeni prema meni. Otišla sam kod Rosie i Taylor.
One: Gdje si?
Lorena: A evo me...
Rosie: Čule smo za ono.
Lorena: A da se primijetiti da su svi čuli.
Taylor: Ma nemoj se zamarati time.
Tada nam je prišlo još par naših prijatelja, koji su naravno vjerovali meni, a ostali su se samo došaptavali i gledali me ispod oka. Pokušavala sam se ne obazirati ali je to bilo nemoguće. I tada se pojavila i dugo očekivana Lauren. Stvarno nisam bila raspoložena za njene gluposti.
Lauren: Hm...
Lorena: Hm?
Lauren: I napokon je istina izašla na vidjelo, hahahaha. A dobro ništa čudno jer smo svi znali kakva si ti vještica.
Lorena: Šta, prestalo te je boljeti lice od onoga šamara od jučer?
Lauren: Jao, pa kao da sam ga i osjetila.
Lorena: Ma da. Slušaj me, stvarno ja nemam nikakvog razloga da se opravdavam ni tebi ni bilo kome zato me ostavi na miru.
Lauren: To je zato srećo, što nemaš opravdanje.
Lorena: Važno je da ti znaš.
Lauren: Pa draga svi znamo istinu, hahahaha.
Svi su se počeli nešto smješkati i došaptavati, a niko nije bio u stanju da mi išta kaže u licu. Tada mi je stvarno bilo dosta svega.
Lorena: Sad je stvarno dosta!!!
Svi su se u tom trenutku u ušutjeli, a čak se i sama Lauren na trenutak trgla jer sam se izderala iz sveg glasa.
Lorena: Zar ste toliko jadni da mi ništa ne možete reći u lice nego samo komentirate iza mojih leđa i smijete se?! Samo slušate ovu tu kokošku koja nema drugog posla nego da zabada nos u tuđe živote?! Vi ne znate ništa! Ne znate ni ko sam ja, ni ko je Harry, ni ko je Megan! Ništa ne znate! Ne znate ni šta sam ja sve preživjela! I kunem vam se da ćete jednoga dana kada se prava istina bude saznala svi prolaziti kraj mene pognute glave jer ćete se stramiti svojih postupaka! Zato me sada ostavite na miru!
Samo sam se progurala kroz gomilu i otišla na sat. Čak ni Lauren nije znala šta da kaže. Osjećala sam se nekako lakše. Jednostavno sam imala potrebu da svima kažem u lice ono što mislim...Kasnije smo morali predati svoje radove profesorima. Svi su bili oduševljeni mojim radovima i bilo mi je drago zbog toga. Stekla sam više samopouzdanja u sebe. Taj dan na svu sreću više nisam sretala Lauren i niko mi ništa nije govorio. Bilo mi je drago što sam im sve ono rekla pa makar više nikad ne progovorili samnom. Krenula sam kući. Harry nije odlazio po mene jer je otišao da razgovara sa novinarima. Nadam se da će mu povjerovati. Stigla sam kući. Po običaju nije bilo nikoga. Djevojke se nisu vratile iz škola, a ostali dečki su valjda negdje izašli. Otišla sam na kat da se presvučem. Tražila sam u ormaru nešto da obučem. Tada je neko ušao u sobu. Nisam se okretala jer sam pretpostavila da je to Harry dok ne kuca. Odlučila sam se da se neću okretati nego ću se praviti da nisam shvatila da je ušao. Tražila sam po ormaru odjeću. Osjetila sam da mi je prišao sa leđa. Zagrlio me je oko struka i počeo ljubiti po vratu.
Lorena: Heej.
I dalje je šutio. Ok, vidim da je odlučio da ide na tu foru pa sam samo nastavila tražiti odjeću, a on me je i dalje ljubio. Mogu vam reći da mi je prijalo. Mazila sam ga po rukama, i ostavila traženje odjeće za kasnije. U trenutku kada sam pošla da se okrenem neko je ušao u sobu.
Xxx: Vas dvoje?!
Uplašeno sam se okrenula i shvatila da je osoba koja me je cijelo vrijeme ljubila ustvari bio Zayn, a na vratima je stajao Harry. Oči su mu bile pune suza. Ostala sam u šoku kao i Zayn. Kako mi je to mogao učiniti? Na takav način me je prevario. Pretvarao se da je Harry. Kako da sada to objasnim Harryu? Neće mi povjerovati...Što je najgore od svega, bojim se da će povjerovati Meganinim riječima...

"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔ Where stories live. Discover now