24. DIO ✔

495 14 0
                                    

Jako sam ga zagrlila. Onda su došli i ostali i napravili smo grupni zagrljaj. To je bio jedan od najljepših trenutaka u mom životu i željela sam da zauvijek potraju. Sve ih mnogo volim. Svi smo plakali i onda smo počeli da se smijemo. Tada sam se sjetila Sam. Obrisala sam suze i otišla u kuhinju. Ona je i dalje samo stajala. I plakala je. Vjerovatno smo je mi rastužili.
Lorena: 'Ajde dolazi ovamo.
Sam: Ajooj, sram me.
Lorena: Ma čega te ima biti sram? 'Aj dolazi.
Uhvatila sam je za ruku i odvukla u dnevni.
Lorena: Drugari, ovo je moja nova drugarica Smantha koja mi je mnogo pomogla i ne znam kako bih izdržala da nije bilo nje.
Oni: Ćaoo.
Tada su joj svi počeli prilaziti i upoznavati se sa njom. Bila je sva pocrvenjela, haha a još kad joj je prišao Liam...A mnogo sam je zavoljela, zaista mi je draga i voljela bih da ostanemo u kontaktu.
Sam: Pa eto...Lorena, treba li ti još nešto? Ako ne, idem ja polako...
Lorena: Ma stani, gdje ćeš?
Harry: Možeš prespavati kod nas, ima dovoljno mjesta.
Eleanor: Pa da. 'Ajde, dolazi.
Sam: Ma ne bih...
Liam: A šta ne bi, 'aj sjedaj ovamo sa nama da pričamo.
E ako tada nije eksplodirala od crvenila, neće nikada.
Sam: Pa 'aj ok...Može.
Mi: Jeej.
Tada smo svi posjedali u krug da se možemo lijepo vidjeti i pričati. Harry i ja smo sjedili jedno do drugoga i zagrlili se.
Ivona: E sad nam lijepo ispričaj od a do ž.
Lorena: Ko ja?
Louis: Pa ne znamo mi ovdje nikoga osim tebe da je pobjegao od kuće.
Lorena: Aham, haha. Pa ok, znači ovako...
Tada sam im sve po redu ispričala, svaki datelj. Osim jednoga. A to su Meganine prijetnje. Sasvim sam izostavila onaj dio u kome su oni govorili o meni i tome kako će me ubiti kao i onaj dio kada su me proganjali. Ne želim to sada spominjati jer bih nam time pokvarila raspoloženje, a ionako će za to kad tad čuti jer će snimak na kraju procuriti u javnost.
Mia: Auu. Čuj pratila je...Ja to ne bih mogla, nema šanse.
Lorena: Haha, pa nisam je ni ja pratila što mi je bilo do igre, već zato što sam morala.
Liam: I da ti nije palo na pamet da to više ikada radiš.
Eleanor: Da, jako smo se brinuli za tebe.
Lorena: Neću, ne brinite.
Osjetila sam da me je Harry još više zagrlio. I ja sam njega. U njegovim rukama se osjećam nekako sigurno, kao da mi niko i ništa ne može nauditi. Pogled mi se susreo sa Zaynovim. Onda smo oboje skrenuli glave. Mislim da ćemo morati razgovarati kad tad. Saznao je za mene i Harrya tek tako, u najgorem trenutku...Nije trebalo tako ispasti...Ali gotovo je sada.
Louis: I šta ćete sada?
Pogedala sam u Harrya. Sada je sve na njemu.
Harry: A ništa. Moram razgovarati sa Megan. Reći ću joj da prekidamo, reći ću to i medijima. I eto. Onda napokon nas dvoje možemo biti sretni.
Nasmiješila sam mu se i poljubila ga. Nadam se da ćemo ovoga puta uspjeti.
Mia: Jooj, držim vam fige.
Liam: Da...Nisam siguran da će se Megan baš lako pomiriti sa tim.
Harry: Ma što se tiče nas i ne mora. Ne može nam ništa.
Lorena: Da...
Ali nisam baš toliko sigurna. Ono večer je zaista zvučala uvjerljivo. Mislim da je u stanju učiniti svašta.
Harry: Znate šta. Idem ja sada to obaviti.
Mi: Šta?
Harry: Pa reći svima da smo Megan i ja raskinuli.
Lorena: Zar odmah?
Harry: Pa da. Što im prije kažem, prije ćemo biti zajedno. Ionako se novinari sigurno kriju nekud okolo.
Louis: Ok, 'aj idem ja sa tobom.
Harry: Želiš li ti?
Pogledao je prema meni.
Lorena: Ne bih ipak...Bolje je da to sam obaviš.
Harry: Važi.
Poljubio me je u čelo i krenuli su. Mi smo se poredali na prozore da ih možemo vidjeti. U trenutku kada su izašli, sa svih strana su se pojavili novinari. Sva sreća da nikog nije bilo kada smo se Sam i ja prikrale. Počele su se paliti kamere, bljeskovi fotoaparata, ma užas. Mislila sam sa ću oslijepiti. Zaista im se divim kako uspijevaju to izdržati. Pričali su sa novinarim i davali im izjave. Mene je pomalo bilo strah. Šta će se desiti kada Megan sazna za ovo? Ne znam i strah me je i ne znam šta da mislim. Nakon nekih 10-ak minuta su se vratili u kuću.
Mi: Iii?
Harry: Pa ništa. Rekli smo im sve kako jeste i eto. Rekao sam da je ono Megan, da me je varala i da prekidamo.
Lorena: Kako će ona reagovati na sve to?
Harry: Ma šta nas briga. Ne može nam ništa.
Lorena: Nadam se.
Zagrlili smo se.
Niall: Eto golupčići moji sada kada je sve riješeno, mogli bismo mi nešto prigricnuti.
Lorena: Hahaha važi. Idemo mi cure nešto pripremiti.
Eleanor: Točno sam se bila zabrinula što se do sada nisi žalio.
Otišle smo da nešto nabrzaka spremimo. Željela sam što više biti sa Harryem.
Lorena: Šta je sa mamom i tatom?
Mia: Nismo im ništa govorili. Rekli smo im da imaš puno obaveza na fakultetu i to pa da ti je telefon stalno isključen.
Lorena: Aham. Užasno sam ih se poželjela. Sada ću ih nazvati.
Bila sam veoma sretna kada sam čula mamin i tatin glas. Voljela bih da su tu, da ih mogu zagrliti, ali strpit ću se još malo. Rekli su da će doći u posjetu za jedno mjesec dana. Oni ništa od ovoga svega ne znaju i bolje je da tako i ostane za sada. Kada sam završila razgovor, vratila sam se curama u kuhinju.
Mia: Jesi li ih zvala?
Lorena: Jesam. A je li se Danijel ikome od vas javljao?
Ivoa: Ne...Tebi?
Lorena: Ne...
Eleanor: Svašta. Nadam se da je sve u redu.
Lorena: Da...Nazvat ću ga ujutro.
Lorena: Kako Ivona sa tobom i Jackom?
Ivona: Jooj super nam je. Znaš kako sam se zaljubilaa. Aaaa.
Lorena: Hahaha drago mi je.
Sva se bila zacrvenila, haha. Zaslužila je da bude sretna. Ne znam kakvo je stanje sa Miom i Zaynom. Morat ću je pitati. Ubrzo smo spremile večeru i počele posluživati.
Niall: Njamii.
Liam: Niall, i mi smo gladni zato prste sebi.
Niall: Ma baš. Da ja nisam spomenuo hranu ne biste se ni sjetili da spremite hranu.
Mi: Hahaha.
Sam: Ima dovoljno za sve.
Posjedali smo za stol i jeli ma da ja nisam ni bila gladna, ali eto. Nisam željela da ne jedem sa njima. Zayn je cijelo vrijeme šutio i bilo mi je zaista krivo zbog toga ali još nisam imala priliku da razgovaram sa njim. Najbolje je da to sutra riješimo kada ne budemo svi ovako na okupu. Kada smo završli večeru, bilo je već ok 22:ooh i ja sam bila jako umorna.
Lorena: Ima li dovoljno soba za sve?
Liam: Ima, ima. I viška.
Lorena: E super onda. Idem ja na spavanje. Umorna sam.
Oni: Važi laku noć.
Lorena: Laku noć.
Harry: Važi idem i ja s tobom.
Krenuli smo uz stepenice. Uhatila sam ga za ruku.
Lorena: Imaš li neku sobu uređenu onako na ženski način?
Harry: Noup. Imam samo jednu mušku za tebe.
Lorena: A daaj. Ozbiljno te pitam.
Harry: Pa ozbiljno ti kažem.
Uhvatio me je za ruku i povukao do jedne sobe.
Lorena: Aaa pa vidi kolika je soba. A vidi stvari po krevetu, svukuda? Jesi li siguran da je ovo prazna soba?
Harry: Pa nisam ni rekao da je prazna.
Lorena: Pa čija je?
Harry: Pa moja ludice.
Lorena: Ahaam. A spavat ćemo zajedno?
Harry: Pa da. Smeta li ti?
Lorena: Ma ne. Nego nisam donijela kofer, tamo mi je pidžama. 'Aj pričekaj sekund dok donesem.
Harry: Čekaj. Nemoj sada ići. Evo imaš moju majicu obuci,
Lorena: Hahaha, važi.
Dao mi je jednu svoju bijelu majicu. Jaoo kako je mirisala na njega. Od sada ću ja uvijek ovako, ne treba mi više pidžama.
Lorena: Možeš li se samo okrenuti dok se presvučem?
Harry: Aaa, a nije valjda da se mene stidiš?
Lorena: Pa nije da te se stidim, ali eto...Molim te.
Harry: Ok, ok. A ja se baš bio ponadao.
Lorena: Haha, žalim slučaj. 'Ajde okreći se i nema varanja.
Harry: Važi.
Okrenuo se prema ormaru i ja sam se počela skidati. Mislim nisam skroz. Samo majicu i farmerke.
Harry: Mogu li se okrenuti?
Lorena: Ne još.
Tada sam primijetila da se malo okrenuo.
Lorena: Harry!!!
Harry: Pa šta sam uradio?
Lorena: Nema varanja.
Harry: Pa ne varam. Jesi završila?
Krenula sam da obučem njegovu majicu i onda se on okrenuo.
Lorena: Pa Harry!!!
Harry: Pardon.
Lorena: Pa okreni se!
Samo je stajao i gledao.
Lorena: A pa ne mogu vjerovati. Okreći se!
Harry: A ne znam šta se imaš stiditi.
Lorena: Pa eto tako. Harry!
Prišao mi je.
Lorena: A daj bježi.
Harry: Vidi, nas dvoje smo sada u vezi i nema razloga da me se stidiš. Ionako će tu biti još svačega.
Lorena: Hahaha, jaoo. Slušaj znam ja da si ti perverzan i sve to, ali molim te suzdrži se malo i pusti me da obučem majicu.
Harry: Ok, ok.
Napokon sam obukla majicu i legla.
Harry: Hoće li ti smetati ako budem gol?
Lorena: Ma daaj.
Harry: Pa ozbiljno, znaš da ja volim tako spavati.
Lorena: Pa znam, ali možeš li se molim te malo strpiti. Nemoj odmah prvu noć.
Hary: 'Ajde, dobro.
Skinuo se u bokserice, a ja sam blago rečeno umrla. Lelee. Legao je kraj mene.
Harry: Eh, eto ga. Je li sve sad u redu?
Lorena: Haha, jeste.
Harry: E super. Jesi li zadrijemala?
Lorena: Pa bila sam, ali sam se razbudila.
Tačnije, razbudila sam se kad sam njega vidjela, ali nisam mu željela reći.
Harry: E super onda ćemo pričati cijelu noć.
Lorena: Hahaha, super. Meni odgovara.
Zagrlio me je i cijelo večer smo pričali, smijali se, zezali. Osjećala sam se kao u raju. Željela sam da to zauvijek potraje. Ujutru sam se probudila veoma rano. Odlučila sam da ću ići na fakultet. Ipak sam mnogo toga propustila. Harry je još uvijek spavao. Krenula sam da ustanem, ali se on probudio.
Harry: Heej. Gdje ćeš?
Lorena: Spavaj ti. Idem ja na fakultet.
Harry: A zar ćeš ići?
Lorena: Aham. Samo ti spavaj.
Harry: Ok.
Ustala sam, na brzinu se obukla i sišla u prizemlje. Ivona i Mia su se obuvale.
One: I ti ćeš ići?
Lorena: Aham. Pa vrijeme mi je.
Ivona: Važi, obuvaj se i idemo.
Do pola puta smo krenule zajedno i onda smo se razišle svaka svojim putem. Kada sam došla u školu svi su buljili u mene kao da sam s Marsa pala. Vjerovatno zbog onog kada je Zayn došao po mene. Tada su mi djevojke počele prilaziti i ulizivati se. Bila sam pristojna sa njima iako me je to pomalo nerviralo jer dok nisu vidjeli da se znam sa Zaynom, niko od njih nije progovorio ni dvije riječi samnom. Svi su me pitali kako ih znam, kako sam ih upoznala, hoće li opet dolaziti, bla, bla. Lauren nije bilo u školi, ali nikoga nisam ni pitala za nju. Uostalom nije me ni briga. Svi su brujali o raskidu između Harrya i Megan. Neki su me čak i pitali znam li se i sa njima, što su prekinuli i tako to. Nisam im davala nikakve konkretne odgovore. Bolje je da se što manje zna. Napokon je prošao i taj dan. Bila sam užasno umorna. Imala sam tri prijatelja, a sad odjednom cijela škola. Ali stvar je u tome što to nisu pravi prijatelji, a lažni mi nisu potrebni. Zaustavila sam taxi i krenula kući. Kada sam stigla, kuća je bila zaključana. Srećom sam imala svoj ključ sa sobom, ali gdje su svi? Ušla sam u kuću i počela ih zvati, ali nikoga nije bilo. Našla sam papirić od Harrya. Pisalo je da su on i dečki morali na nekakvo snimanje. Mia, Ivona i Sam se vjerovatno nisu još vratile, a Eleanor je negdje izašla. Tako da sam bila sama. Presvukla sam se i sjela da gledam tv. Bilo mi je užasno dosadno. Tada je neko pozvonio na vrata. Nadam se da će biti neko zanimljiv jer mi je užasno dosadno. Zazvonio je nekoliko puta.
Lorena: Etoo!!!
Otvorila sam vrata ali sam onda ostala u šoku. To je bila Megan. I bila je sva zadisana, a u očima joj je sijala mržnja. Iskreno bilo me je strah njene reakcije...

"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔ Where stories live. Discover now