Volim Harrya, vjerujem mu i sve to, ali mislim da još nisam bila spremna...
Lorena: H-Harry...
Harry: Reci dušo.
Lorena: Mislim da bismo trebali stati...
Harry: Ali zašto?
Lorena: A ne znam...Nisam još spremna...
Harry: Ma u redu je. Nije to uostalom ni bitno. Mi smo zajedno jer se volimo, a ne zbog nekih drugih stvari.
Lorena: Hah, pa da.
Harry: Onda ćemo se maziti cijelu večer.
Lorena: Nemam ništa protiv.
Gotovo cijelu večer smo ležali tako zagrljeni, mazili smo se, ljubili...Ma bilo je presavršeno. Sigurno sad mislite, kako sam propustila savršenu priliku ali bit će njih još mnogo. Ipak želim da to bude posebno.
Lorena: Moram do toaleta.
Harry: Važi. Ali vrati se brzo.
Lorena: Haha, ma hoću..
Izvukla sam se iz njegovog zagrljaja i izašla iz sobe. Mislim da su svi već legli jer se niko nije čuo. Krenula sam prema kupatilu alisam se onda sa nekim sudarila. To je bio Zayn.
Lorena: Heej. Izvini molim te.
Zayn: Eee ma ništa. Izvini ti. Idem ko budala, ne gledam ni kuda hodam.
Lorena: Hahaha. Gdje su svi?
Zayn: Bili su umorni pa su legli. Ja ne mogu da spavam.
Nisam znala da li je pametno da ponovo otvaram onu temu...
Lorena: Hah, ma ni ja.
Zayn: A dobro, imaš Harrya kraj sebe. Nije ti dosadno.
To me je nekako probolo kroz srce. Znala sam na šta misli. Osjećam se krivom.
Lorena: Zayn...
Zayn: Ne moraš mi ništa objašnjavati.
Lorena: Moram...Jednostavno osjećam potrebu. Dođi da sjednemo.
Zayn: Ok...
Sjeli smo na stepenice.
Zayn: Slušam te....
Lorena: Ovako...Kada si ti meni priznao svoje osjećaje, između mene i Harrya nije bilo ništa. Bili smo stalno u nekim prepirkama i glupostima, ali nismo bili zajedno jer mu nisam željela dati drugu šansu, a i tu je bila Megan. Tek kasnije pred moj odlazak smo odlučili da ćemo ponovo pokušati, ali onda nisam znala kako da ti to kažem. Iako je sada ispalo još gore...Ali stvarno mi je žao. Nadam se da ćeš mi jednog dana oprostiti.
Zayn: Ja nisam nikada ni bio ljut na tebe. Nemam ti šta oprostiti.
Jako sam ga zagrlila.
Lorena: Hvala ti Zayn.
Zayn: Ma ništa. Nego ako nisi bila tada sa Harryem, zašto mi nisi dala priliku? Možda smo mogli uspjeti...
Došlo je do teme koje sam se i bojala. Ne mogu mu reći za Miu...Jednostavno ne bi bilo fer prema njoj. Nisam znala šta da mu kažem.
Lorena: Pa...Ovaj...
Zayn: Postoji neki problem zar ne?
Lorena: Um...Pa vidiš postoji...Ali sada ti to ne mogu reći....
Zayn: Ali zašto?
Lorena: Zato što nije na meni da ti to govorim. Saznat ćeš kada bude vrijeme.
Zayn: Aham...Ok onda, ionako je sada svejedno.
Lorena: Hm...Nego jesi li se uspio ponovo zaljubiti u nekoga.
Zayn: Ne...
Lorena: A dobro naći ćeš ti neku lijepu djevojku koja te zaslužuje i koja će ti osvojiti srce.
Zayn: Nijedna mi ne može osvojiti srce jer još volim staru ljubav.
Jao meni. Na koga misli? Nadam se da nije na mene. Nadam se da je mene preboljeo.
Lorena: Perrie?
Zayn: Ne, nego tebe.
U tom trenutku me je naglo privukao sebi i počeo ljubiti. Odgurnula sam ga.
Lorena: Zayn! Znaš da ne smiješ to raditi.
Zayn: Znam...Ali ne mogu protiv sebe.
Lorena: Ali Zayn, moraš. Moraš me zaboraviti, moraš naći neku drugu. Nas dvoje jednostavno ne možemo biti zajedno. Ja sam sa Harryem.
Zayn: Znam da si sa njim, ne moraš mi to spominjati. Ali budi sigurna, bit ćeš moja.
Poljubio me je u obraz, ustao i krenuo.
Lorena: Zayn, kako to misliš? Za...
Već je otišao. Ahhh, pa ne mogu vjerovati. Kako je nepromišljen. Šta da se Harry u onome trenutku pojavio tu? Ne želim ni misliti na to. Par trenutaka sam sjedila na stepenicama i razmišljala. Cijelo večer razgovaram sa bivšim, sadašnjim, nesuđenim, svima se nešto opravdam, izvinjavam...Huu...Ali sada mi je najveći problem Zayn. Bojim se da on to više neće moći kriti, da će svima reći da me voli i šta će se onda desiti? Šta će biti između njega i Harrya? Šta će se desiti sa Miom? Sa mnom i Harryem? To se jednostavno ne smije desiti. Morat ću ponovo razgovarati sa njim. Otišla sam nabrzaka u toalet i vratila se u sobu.
Harry: Pa gdje si ti od sada? Ja tebi kažem vrati se brzo, a ti zaglaviš 3 sata.
Lorena: Išla sam i do kuhinje da se napijem vode.
Harry: Pila si vodu 15 minuta? Veoma zanimljvo.
Lorena: A daaj Harry! Zar ćeš uvijek tako tražiti da ti polažem sve račune?
Harry: Pa naravno. Ti si moja djevojka.
Lorena: Ma da, ma da. E pa dobro onda ću i ja tako.
Harry: Dogovoreno.
Lorena: Budalo jedna.
Legla sam kraj njega i zagrlili smo se.
Harry: Jes li zadrijemala?
Lorena: Nope.
Harry: E super onda se možemo još maziti.
Lorena: Hahaha, o yeah.
Još dugo smo tako ležali i pričali. S vremena na vrijeme sam pomislila na Zayna. Sigurno mu je jako teško...Ali ne mogu mu pomoći. Ujutru sam se probudila oko sedam. Polako sam ustala da ne probudim Harrya i spremila se za fakultet. Otišla sam u kuhinju, nabrzinu napravila sendvič i krenula. Nisam vidjela nikoga od cura. Sigurno još spavaju. Kada sam išla prema fakultet, svi su me nekako čudno gledali. Tada sam se sjetila da svi znaju da sam Hazzina cura, bila sam zaboravila da znaju. Malo je teško priviknuti se. Mogu misliti šta će sada na fakultetu pričati. Prvo po nju dolazi Zayn, pa onda sa Harryem, ali baš me briga. Neka misle šta hoće. Kada sam napokon stigla, a svi su u mene gledali kao da sam s Marsa pala. Na svakom uglu su se nešo došaptavali, tračali i tako, ali sam se pravila da ne primjećujem. Jednostavno ne mogu da ih razumijem. Jučer su mi se svi nešto ulizivali zbog Zayna, a sad ne smiju da mi priđu i kažu u lice ono što misle ako sam Harryeva djevojka. Pa nisam nikoga ubila. Tada su mi prišle Rosie i Taylor.
Rosie: Heej. Šta ima?
Lorena: Eee. Ma evo ništa premotavam malo po glavi da nisam počinila neki zločin pa me svi ovako gledaju.
Taylor: Haha, ma nisi ne brini. Samo su ljubomorni. I da čestitam ti. Uspjela si osvojiti srce Harrya Stylesa, pa ne mogu da vjerujem.
Rosie: Daa. Ni ja. I obavezno nas moraš upoznati sa njima.
Lorena: Naravno i hvala.
Rosie: A šta je bilo sa onom kako ono bješe...Megan!?
Lorena: Ah, pa ništa prevarila ga je.
Taylor: Krava.
Lorena: Hahaha. Da.
Taylor: A kako ste vas dvoje već zajedno.
Lorena: Pa...Ovo bi trebalo ostati među nama jer ne želim da se to pročuje. Ja sam već prije bila sa Harryem, ali onda nismo mogli zbog Megan biti zajedno jer nas je ona rastavila. Ma duga je to priča, a nije ni važno.
Rosie: Ma da. Nego, ovaj...Nemoj misliti da mi tako mislimo nego svi sada pričaju kako si ti kriva što su Harry i Megan prekinuli i da si ti ono namjestila Megan.
Lorena: A, mogla sam pretpostaviti da će doći do toga. Zato me ovako svi i gledaju. Ali nije me briga. Važno mi je da ja znam šta je istina.
Taylor: Tako je. Ne daj da te spuste na zemlju.
Lorena: Haha, ma neću.
Otišle smo na predavanja. Cijeli dan smo crtali neke kreacije i gledali kako to rade drugi. Bilo je zaista zabavno. Volim to raditi i nadam se da ću jednoga dana uspjeti u tom poslu. Uvijek sam sama sebi prepravljala haljine, majice i druge stvari. Jednostavno, volim to raditi, volim smišljati neke nove kreacije koje nema niko. Imali smo i zadatak da kući nacrtamo neke kreacije tako da mislim da danas neću imati vremena za zezancije. Desio se i neizbježni susret sa Lauren. Pokušala sam da samo prođem pored nje, ali očito su njeni planovi bili drugačiji.
Lauren: Ooo, pa princezica se napokon sjetila da dođe? Gdje si to bila?
Lorena: Nije tvoja stvar!
Krenula sam da je zaobiđem, ali je onda ispred stala i ostala njena družina.
Lorena: Šta sada hoćete?!
Lauren: Ahh, pa ništa posebno samo hoćemo da ti damo do znanja koliko si jadna.
Lorena: A zašto bih ja bila jadna?
Lauren: Zato što se prvo ližeš nešto sa Zaynom Malikom. Sigurno si bila i sa njim. Praviš se faca okolo, onda te nestane na nekoliko dana. Kada se napokon vratiš Harry Styles prekine sa svojom djevojkom, neko joj podmiješta fotografije i on sada ko iz vedra neba s tobom. Kako te nije stid?
U tom trenutku sam se toliko iznervirala. Otkud nekome pravo da me osuđuje, a ne zna ništa od onoga što sam ja proživjela. Otkud im to da ono nije Megan? Stvarno ne mogu da vjerujem koliko su ljudi jadni.
Lorena: Otkud ti znaš Lauren šta se desilo? Ti nemaš pojma! Ne samo ti nego niko od vas što sada tu stojite, buljite i tračate!
Svi oni koji su se bili okupili su počeli da okolo gledaju jer su se pomalo postidili.
Lauren: Pa i lud bi shvatio!
Lorena: Ma vi ništa ne shvaćate. Vi samo izmišljate i tračate jer nemate drugog posla i jer ste ljubomorne. Ti nemaš pravo da me osuđuješ. Niko nema pravo da me osuđuje jer niko ne zna šta sam ja proživjela. Ja Harrya volim i niko ne može tvrditi suprotno!
Lauren: E pa ja mogu! Ti si jedna bezosjećajna gadura koja nikoga ne voli i mogu se kladiti da Harrya varaš sa Zaynom!
U tom trenutku sam joj opalila toliku šamarčinu da je cijeli fakultet odjeknuo.
Lorena: Još samo jednom reci takvo nešto, vjeruj mi nećeš se dobro provesti.
Svi su ostali zaleđeni i samo su buljili. Lauren se samo držala za obraz i nije mogla doći k sebi. To je za nju bilo još jedno poniženje zbog mene. Samo sam se progurala kroz gomilu i izašla van. U tom trenutku sam je mogla zadaviti. Laže, petlja, neka je. Ali da kaže da ne volim Harrya i da ga još varam sa Zaynom. E pa to je bila kap koja je prelila čašu. Svi su gledali za mnom kao da sam je ubila, a ne opalila šamar koji je i zaslužila. Ispred me je čekao Harry u autu. Odlučila sam da mu neću ništa govoriti. Kada sam sjela u auto, već su se svi bili okupili ispred fakulteta i buljili.
Harry: Heej.
Lorena: Eeej.
Harry: Kako je bilo u školi?
Lorena: A fino...Šta ima kod tebe?
Harry: Ma ništa posebno...Ovi te baš vole?
Lorena: Hah, ko?
Harry: A evo ovi što su se okupili i bulje.
Lorena: Hazza, ne vole oni mene nego tebe.
Harry: A too.
Lorena: Ijaaoo. Ne pravi se lud.
Harry: A šta ja znam. Mislio sam da su te sad zavoljeli zbog toga.
Lorena: A nisu...Još je gore.
Harry: Ma samo su ljbomorni. Pa hajdemo ih napraviti još ljubomornijim.
Tada me je poljubio.
Lorena: Harry!
Harry: A šta je.
Lorena: Pa hoćeš da me kamenuju ovdje?
Harry: Ma neće, ne brini. Onda bih ja kamenovao njih.
Lorena: Hahaha.
Harry: Nego idemo mi.
Krenuli smo. Posvuda je bilo novinara koji su nas slikali u prolazu.
Lorena: Gdje idemo?
Harry: Pa malo ćemo se vozati, a onda ćemo negdje na sok.
Lorena: Ham, važi samo ćemo morati malo ranije kući, moram nacrtati neke kreacije.
Harry: Važi. Nego, bio sam danas u onoj agenciji kojoj si dala one slike i snimak.
Lorena: Stvarno?
Harry: Pa da, znaš da sam ti rekao da ću vidjeti šta je sa onim snikom.
Lorena: Znam, znam. I???
Harry: Pa kažu da nemaju snimak.
Lorena: Molim? Pa kako nemaju?
Harry: A rekla mi je ona urednica da je to za sada povjerljivo, ali da je snimak nestao.
Lorena: Pa ne mogu da vjerujem. Čekaj da vidim, valjda je ostao na telefonu.
Harry: Upravu si. Hajde potraži.
Počela sam prebiram po telefonu i tražim snimak, ali ga nije bilo.
Lorena: Stvarno ne mogu da vjerujem!
Harry: Šta je?
Lorena: Pa nema ga. Izbrisan je.
Harry: Izbrisan?
Lorena: Da...
Harry: Ovo je sad sumnjivo.
Lorena: Da. Izgleda da nas je neko prevario...
Harry: I taj neko ima neke veze sa agencijom...
YOU ARE READING
"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja prva priča i nadam se da će vam se svidjeti. Volim pisati i imam talenta tako da ću se potruditi od sveg srca da vam se priča dopadne. Bit će mnogo zapleta i svega :') Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa...