Nakon nekih pola sata, crtež je bio gotov. Prvo sam protrljala oči jer su me bile zaboljele od crtanja, a onda sam pogledala da vidim kako izgleda. Bila sam prezadovoljna. To je bila najljepša kreacija koju sam do tada nacrtala. Tada je u sobu ušla Mia.
Mia: Heej.
Lorena: Eee šta ima?
Mia: Ma ništa. Jesi li nacrtala.
Došla je do mene, ali sam brzo sakrila papir.
Mia: Heej! Pa daj da vidim!
Lorena: Ništa od toga dok ne bude sve gotovo.
Mia: Ma daaj! Šališ se.
Lorena: Potpuno sam ozbiljna. Ne želim da iko gleda dok ne bude sve gotovo.
Mia: Nja, nja. Nije fer!
Lorena: Bolje ti je da se počneš sređivati jer svi znamo čija ćeš biti pratnja.
Mia: E, da. Željela sam da te naružim i zbog toga. Otkud ti samo ta glupa ideja da ja i Zayn...
Lorena: Eee hajde ti sad samo meni reci da ti je kao krivo zbog toga.
Mia: Pa nije...Mislim...
Ušutjela je, a ja sam je samo značajno pogledala.
Lorena: Ehh, da...
Mia: Samo se ti zezaj sa mnom. Znaš kako sam sad nervozna?
Lorena: A nemaš razloga. Samo se opusti i sve će biti super.
Mia: A nadam se.
Lorena: Vjeruj mi.
Mia: I baš mi nećeš dati da vidim kreaciju?
Lorena: No way!
Mia: Eee, baš si neka!
Lorena: Hajde, idemo kod ostalih.
Sišle smo u dnevni gdje su bili i ostali.
Liam: Eej. I gdje je ta kreacija da je vidimo?
Mmia: Neće da je pokaže...
Ivona: Aaa daj! Pa hoćemo da je vidimo.
Lorena: Calm down. Vidjet ćete kad bude vrijeme.
Louis: A to je prekostutra?
Lorena: Aham.
Sam: Pihhh...A mi se ponadali.
Lorena: Hahaha. Nego šta ćemo mi raditi?
Harry: Donio sam neke filmove pa smo planirali da ih svi zajedno gledamo.
Lorena: Aaa pa super.
Tada je neko pozvonio na vrata. To je bio John. Sada smo svi bili na okupu.
Eleanor: E tako. Sada fino možemo početi gledati.
Niall: Čekajte malo ljudi. Jeste li vi ikada čuli da se uz film jedu kokice?
Zayn: Samo neka je hrana.
Sam: 'Ajde idem na brzinu napraviti.
Niall: Samo neka ih bude dosta jer će biti dug film.
Sam: Bit će Niall, bit će.
Kada je Sam završila sa kokicama, svi smo zajedno cijelo večer gledali filmove. Bilo je i komedije i horora i romantičnih, ma svega. Sve to smo završili oko 3h poslije ponoći i izgledali smo kao neki vampiri, hahaha. Svima su nam oči bile krvave od pospanosti i pretjeranog gledanja TV-a. Poželjeli smo laku noć jedni drugima i polako krenuli na spavanje. Harry i ja smo ušli u sobu, samo se zavalili na krevet i zaspali, hahaha. Ujutro smo se svi probudili oko 12h. To je bilo i više nego kasno jer su dečki morali na nekakvo snimanje popodne, a djevojke moraju ići da traže haljine. Ja nisam znala šta ću raditi pa sam otišla zajedno sa njima. Pomogla sam im da izaberu haljine. Mia je bila posebno nervozna zbog toga jer je željela da ostavi utisak na Zayna. Na kraju smo jedva pronašli jednu predivnu ljubičastu haljinu koja se svima dopala. To je bila prva koja se Miji svidjela pa smo uzeli nju.
Ivona: A što se to ti tako sređuješ Mia?
Mia: Ko ja? Ma nisam...To ja...
Lorena: 'Ajde Ivona, pusti je. Hoće da lijepo izgleda, šta je strašno u tome?
Ivona: Ma ništa, samo kažem...
Ja sam usput kupila materijal koji mi je potreban za moju haljinu. Kad smo se vratile kući, počela sam da je krojim. Bilo je veoma zabavno. Eleanor mi je pomogla da uzmem neke mjere. Ostalo sam odradila sama. Haljina je bila pri kraju pa sam odlučila da je završim sutra jer su se dečki vratili. Željela sam da budem sa njima jer smo ih se bile poželjele.
Sam: Iii kako je bilo na snimanju?
Liam: Ma dosadno kao i uvijek...
Louis: Užasno smo umorni...
Harry mi je prišao i poljubio me.
Harry: Šta ima?
Lorena: Ma ništa. Bile smo malo u šopingu, onda sam skrojila haljinu i tako. Jesi li umoran?
Harry: Pa mogu ti reći da jesam...
Ivona: Sada ćemo vam mi napraviti večeru pa onda idite na spavanje da se odmorite.
Niall: Može.
Otišle smo u kuhinju i spremile im večeru. Nakon večere su Ivona i Mia još ostale da gledaju neku seriju, a mi smo ostali otišli na spavanje. Prije spavanja sam odlučila nazvati mamu.
Mama: Molim?
Lorena: Ejj, mama.
Mama: Eee, šta ima?
Lorena: Ma ništa nego da vas pitam, jeste li krenuli.
Mama: Jesmo, jesmo. Stići ćemo ujutru veoma rano.
Lorena: Važi, čekamo vas. I sretno.
Mama: Važi ljubavi. Vidimo se.
Lorena: Vidimo se.
Prekinula sam vezu. Tada je došao Harry iz toaleta.
Harry: Eee, ko je to bio?
Lorena: Mama. Zvala sam je da vidim jesu li krenuli.
Harry: Ii?
Lorena: Jesu. Stižu ujutru.
Harry: Huu. Jedva čekam da ih upoznam.
Lorena: Aaa daj. Nemaš razloga da budeš tako nervozan.
Harry: Ma znam, ali opet...
Lorena: Uostalom ni ja još uvijek nisam upoznala Anne.
Harry: Znaš, mogli bismo i nju sutra zovnuti pa da imamo obiteljski ručak.
Lorena: Eee pa super. Ujutru je nazovi i reci joj.
Harry: Važi.
Legli smo, poljubili se, Harry me je zagrlio i tako smo zaspali. Ujutru me je alarm probudio u sedam sati. Krenula sam da ustanem, da se spremim, ali se Harry probudio. Polako je otvorio one svoje zelene oke i zbunjeno me pogledao.
Harry: Kuda ćeš?
Lorena: Spavaj ti.
Harry: Ali gdje ćeš ti?
Lorena: Idem da se obučem pa da idemo Mia, Ivona i ja pred njih na aerodrom.
Tada je kao oparen skočio sa kreveta.
Harry: Pa idem i ja.
Lorena: Ali Harry, ne moraš ti. Neka te još, spavaj dok se mi ne vratimo.
Harry: Nema šanse, idem i ja.
Lorena: Ali ne moraš se uopšte oko toga toliko opterećavati.
Harry: Moram. Ne želim da tvoji roditelji vjeruju medijima. Želim da vide da sam ja jedan pristojni dečko.
Lorena: Hahahaha, pristojni moj. I stvarno ćeš ići?
Harry: Najstvarnije.
Lorena: Okej onda, počnimo se oblačiti.
Krenula sam da ustanem, ali me je Harry povukao za ruku.
Harry: A poljubac?
Lorena: Hahaha.
Prišla sam mu i nježno ga poljubila.
Lorena: Eto poljupca.
Harry: E tako, sad je bolje.
Spremili smo se za nekih 15-ak minuta i onda smo krenuli u prizemlje. Na moje veliko čudo tamo su bili svi.
Lorena: Dobro jutro. Otkud svi tu?
Liam: Svi idemo na aerodrom.
Ivona: Nagovarale smo ih da ostanu, da ne moraju ići. ali su oni navalili.
Sam: Pa normalno. Želimo da oni vide kako vi imate pristojne prijatelje.
Harry: I dečka.
Sam: Hahahah i dečka.
Mia: 'Ajde ljudi idemo. Mama je maloprije rekla da slijeću za pola sata.
Izašli smo iz kuće, posjedali u auta i krenuli na aerodrom. Neki novinari su nas već pratili. Nije nas bilo briga. Stigli smo na aerodrom. Za nekih pet minuta, avion je sletio. Krenuli smo prema njemu. Bilo je puno putnika, ali sam uspjela da primijetim Teu.
Lorena: Eno Tee!
Mia: Gdje?
Lorena: Eno je odmah kod ulaza.
Mia: A vidim je.
Tada smo vidjeli i ostale. Krenuli smo prema njima. Počeli smo ih dozivati. Tada su i oni vidjeli nas. Brzo sam potrčala prema njima.
Oni: Eeej.
Lorena: Eeej.
Svi smo se zagrlili. Bili su tu svi. Mama, tata, Ivonini mama i tata, Tea, Ivonin brat. Svih sam ih se mnogo poželila.
Mama: Pa kako si ti meni?
Lorena: Ma super kako je bilo putovati?
Tata: Odlično.
Tea: Jaoo meni jesu li ono svi tu?
Lorena: Aham.
Tea: Pa jel' ti hoćeš da ja srčani ovdje dobijem?
Lorena: Nemoj, bilo bi šteta.
Tea: Je li tu i Niall?
Lorena: Ofc.
Tea: Lelelee.
Tada su nam priši i ostali. Ivona i Mia su se zagrlile sa svima, a dečki, Sam i El su čekale svoj red da se upoznaju. Svi su išli redom, a Harry je sve propuštao kao da će mu biti lakše, ako bude zadnji. Tada je došao red i na njega.
Tata: I jesi li ti taj famozni Harry Styles koji mi je kćerci ukrao srce?
Primijetila sam da se Harry malo zacrvenio. Samo se nasmijao onim svojim neodoljivim osmijehom i pružio ruku.
Harry: Da, ja sam...
YOU ARE READING
"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja prva priča i nadam se da će vam se svidjeti. Volim pisati i imam talenta tako da ću se potruditi od sveg srca da vam se priča dopadne. Bit će mnogo zapleta i svega :') Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa...