46. DIO ✔ (Posljedni)

601 15 3
                                    

...Dani su prolazili sve brže...Sve je bilo u redu...Pomalo čudno? Pa ko zna možda je i nama došlo sretno vrijeme. Školska godina je pri kraju, a i dosta toga se promijenilo. Dečki su skoro cijelo vrijeme odsutni jer imaju turneju...Mia je skoro svaki dan u studiju...Snimaju njenu prvu pjesmu...Svi se iskreno nadamo da će uspjeti...El je otišla sa Louisom na turneju, Sam piše knjigu...Svoju prvu knjigu, ali još uvijek neće da mi kaže o čemu se radi...Tea završava gimnaziju i planira da upiše nešto vezano za kulinarstvo, haha. Što se tiče mene, gospođa Marry mi je predložila da radim za njenu kuću jer je bila oduševljena mojim kreacijama na natjecanju, tako da ću čim završim ovu godinu početi. Marry je zaista ugodna žena i jako draga osoba, ali u zadnje vrijeme ima nekih problema sa mužem...Nitko ne zna šta je u pitanju...Naši roditelji će se uskoro preseliti u London u novu kuću koju smo kupili samo za njih. Što se tiče Ivone i Johna, veoma dobro im ide, a i Marry im je predložila da rade za nju jer joj se svidjela njihova prezentacija mojih kreacija. Misli da bi nas troje bili dobar tim. Nego vratimo se mi trenutnoj situaciji. Dakle, dečki su na turneji i skoro da se i ne viđamo. Sa Harryem se čujem jednom ili dva puta na dan i to je sve...Jako sam pokisla u posljednje vrijeme zbog toga...Strah me je da ćemo se previše udaljiti. Došao je i jun i oni napokon dolaze kući na sedam dana. Mia, Sam, Tea, Ivona, John i ja smo ih nestrpljivo čekali. John nas je odvezao na aerodrom i čekali smo njihov let. Bilo je rano jutro. Sjeli smo na stolice i čekali. Avion je napokon sletio nakon nekih 15-ak minuta kašnjenja. Stigli su. Potrčali smo prema njima.
Oni: Heej.
Mi: Heej.
Svi smo se snažno zagrlili jer se nismo dugo vidjeli. Tada sam se zagrlila sa Harryem nakon toliko vremena.
Lorena: Jooj, kako si mi nedostajao...
Harry: I ti meni...
Mia: Jeste li umorni?
Zayn: Pa da malo...
Niall: Ja sam ljudi gladan pa...
Liam: 'Ajde Nialler šuti, idemo kući.
Stigli smo kući. Tih dana nam je stvarno bilo lijepo, ali Harry je bio nekako ozbiljan...Ozbiljniji nego inače...Ponekad mislim da možda to i umišljala, ali je nekako hladniji. Šta ako je ta udaljenost uticala na njega? Šta ako me više ne voli? Sjedila sam u sobi i razmmišljala o tome. Oči su mi se napunile suzama...Šta ako ga izgubim? Tada je neko ušao u sobu. To je bio Harry. Brzo sam obrisala suze i nabacila lažni osmijeh.
Lorena: Eee.
Harry: Ee...
Lorena: Šta ima?
Harry: Ma ništa...Nego...
Lorena: Šta je?
Harry: Moram ti nešto reći...
Nešto me je snažno presijeklo preko grudi...
Lorena: Š-šta?
Harry: Pa...Ne mogu ti to ovako reći...
Lorena: Kako to misliš?
Harry: Pa veoma je važno...Dođi večeras u osam kod Big Bena...
Lorena: Harry, šta se dešava?
Harry: Ma ništa...'Ajde idem ja sada.
Lorena: Harry...
Izašao je iz sobe. Nekoliko sekundi sam samo buljila u vrata, a onda sam briznula u plač. Mislim da je gotovo...Udaljenost je učinila svoje...Ko zna, možda je tamo u Americi već pronašao neku drugu...Legla sam na krevet i počela još više plakati. Tada je u sobu ušla Eleanor.
El: Lorena, šta je bilo?!
Lorena: Ništa...
El: Kako ništa? Pa što plačeš?
Lorena: Ma nije ni bitno...
El: Ma daj Lorena. Reci meni.
Lorena: Pa ionako ćeš večeras saznati.
El: Šta to?
Lorena: ...
El: Lorena?
Lorena: Pa eto to da će Harry prekinuti samnom.
El: Khmmp hahahahahaha.
Lorena: Šta je smiješno Eleanor?
El: Da mi je samo znati, otkud ti takva glupost.
Lorena: Eleanor molim te. Pa šta misliš da bih plakala zato što mi je to tek tako došlo u glavu.
El: U redu...A zašto to misliš?
Lorena: Zato što smo u zadnje vrijeme jako udaljeni i Harry se veoma čudno ponaša...Iii...Večeras želi da mi nešto važno kaže...
El: Pa dobro to je normalno...
Lorena: Normalno? Pa je li se tebi i Louisu ikada desilo da ste postali hladni jedno prema drugome zbog udaljenosti?
El: Pa i ne...
Lorena: Eto vidiš!
El: Ali kod svakoga je drugačije...Sve ćete vi to nadoknaditi...
Lorena: Nadoknaditi, a on će večeras nešto reći meni...
El: Ma vidjet ćeš da će sve biti u redu...'Ajde držim ti fige.
Lorena: Hvala ti.
Zagrlile smo se. El mi je zaista postala poput druge sestre. Još više sam počela plakati na samu pomisao na ono što bi se večeras moglo desiti. Harrya taj dan više i nisam vidjela...Nije ga uopće bilo kući...
Lorena: Ljudi gdje je Harry?
Svi su odjednom postali nervozni na to pitanje.
Liam: Umm...Pa...
Zayn: Ovaj...
Louis: Ja misliim...
Niall: Možda negdje jede...
Lorena: Niall molim te, ne jede cijeli dan. Čak ni ti to ne bi mogao podnijeti...Znate nešto zar ne?
Ivona: Mi? Ma kakvi.
Mia: Pih. Šta ti pada na pamet.
Lorena: Znate...
Sam: Ma ne znamo ozbiljno...
Lorena: Pa sad sam stvarno ljuta. Imam osjećaj da samo ja ne znam šta se dešava. Pa baš vam hvala.
Pogledala sam na sat i vidjela da je prošlo 19:ooh. Bilo je vrijeme da se počnem spremati. Kroz glavu mi je prolazilo tisuću misli...Šta ako je cijeli dan sa nekom fuficom i svi za to znaju i kriju to od mene? I zato večeras raskida samnom...Ušla sam u sobu i nabrzaka nešto obukla...Krenula sam van...
Liam: Gdje ćeš?
Lorena: A znate i sami...Izgleda čak i bolje od mene...
Izašla sam van. Svi mi lažu. Svi nešto znaju. Osjećam se glupo i povrijeđeno...Pozvala sam svog taxistu Harolda da dođe po mene. Došao je za nekih pet minuta. Ušla sam u auto.
Lorena: Dobro večer.
H: Dobro večer.
Xxx: Dobro večer draga...
Na trenutak sam se trgnula kada sam čula ovaj drugi glas. Neko je još sjedio pored mene. Nesigurno sam pogledala ko je to...Bila je to gospođa Marry.
Lorena: Marry?
Marry: Ja sam draga.
Lorena: Haha, koja slučajnost da smo u istome taxiju.
Marry: Pa baš i nije slučajnost.
Zbunjeno sam je pogledala.
Lorena: Kako to mislite?
Tada se Harold okrenuo.
Harold: Pa...Marry i ja...Marry je ona djevojka koju sam izgubio prije mnogo godina.
Tada san ostala u čudu.
Lorena: Šta?
Marry: Da draga...Ja sam pronašla drugog muškarca, ali sam ustavri oduvijek voljela Harolda.
Lorena: A zato imate problema sa mužem?
Marry: Da...Planiramo se razvesti. Možda malo zvuči čudno za naše godine, ali jednostavno želimo ovo života što nam je ostalo provesti zajedno.
Lorena: Jaoo...Pa baš mi je drago.
Marry: Hvala ti.
Harold: A ti si zaslužna za to.
Lorena: Kako?
Harold: Pa ti si me naučila mnogo toga...Zahvaljujući tebi sam odlučio potražiti Marry i našao sam je...Nadahnula me je tvoja ljubav...
Lorena: Da...
Tada su mi se oči nakupile suzama...Moja ljubav?
Marry: Je li sve u redu draga?
Lorena: Ma jeste...
Harold: A gdje idemo?
Lorena: Big Ben.
Harold: Važi.
Za jedno desetak minuta smo stigli.
Harold: Treba li te pričekati?
Lorena: Ma ne...
Marry: Pa hajdemo mi Harolde malo prošetati ovuda i onda neka nam javi Lorena kad završi to što treba i odvest ćemo je.
Harold: E, pa može.
Lorena: Kako hoćete. Pa eto vidimo se.
Marry: Vidimo se dušo.
Duboko sam udahnula i krenula prema satu. Zaista je bilo prelijepo. Mrak...Sva ta svijetla...Zaljubljeni parovi na sve strane...Sva ta svijetlost se oslikava u rijeci i most...Sve je zaista prelijepo...Ali nešto u meni mi govori da će se nešto desiti...Bojim se...Pogledala sam na sat...Na Big Benu. Njegove ogromne kazaljke su pokazivale točno pet minuta do osam...Nervozno sam se okretala i pogledom tražila Harrya...Nije ga bilo. Tada mi je prišlo nekoliko fanovkinja koje su željele da se slikaju samnom i da im dam autograme. Rado sam to učinila. Kada smo sve to završili bilo je točno jedna minuta do osam. Sve nervoznije sam pogledom tražila nekoga kovrdžavog. Pa nije valjda da će me zeznuti? Svaku sekundu sam gledala na sat. Više me je i vrat zabolio. Napetost je u meni sve više rasla. Kada je bilo točno 2o:ooh neko je stavio ruku na moje rame. Naglo sam se okrenula. To je bio Harry.
Lorrena: Uh!
Harry: Eee...Jesam li te uplašio?
Lorena: Malo...
Harry: Izvini...
Lorena: Pa gdje si ti cijeli dan?
Samo je šutio. Ta šutnja me je samo presijecala iznutra.
Harry: Hajde, hoćemo li malo prošetati?
Lorena: Može...
Šetali smo okolo, promatrali vodu, ljude, sat...Cijelo vrijeme smo samo šutjeli...Došlo mi je da pobjegnem i izbjegnem ono što me vjerovatno očekuje.
Lorena: Harry, hoćeš li mi napokon reći šta se dešava?
Harry: Pa...Moram ti nešto reći...
Lorena: U redu...Reci...
Zatvorila sam oči i počela plakati u sebi...Nisam željela da to Harry primijeti. Stali smo pored mosta. Stao je ispred mene i pogledao me ravno u oči. Duboko sam uzdahnula i čekala da mi napokon kaže to što ima.
Harry: Ovako...Ne znam kako da ti to kažem...
Vrlo poznat početak rečenice koji se obično izgovara kada želite da raskinete sa nekim. Nisam više mogla da se suzdržžim.
Lorena: Pa u redu Harry. Reci mi napokon više da me ne voliš, da si našao neku drugu i da želiš da prekinemo! Molim te nemoj mi više otežavati!
Harry: Lorena...
Lorenna: Šta Lorena?! Pa vidim i sama koliko je sati! Znaš šta?! Najbolje je da taj dio i preskočimo.
Počela sam plakati ko luda.
Lorena: Samo ti želim reći da sam te voljela i voljet ću te do kraja života i želim ti sve najbolje! I da budeš sretan!
Harry: Čekaj...
Lorena: Ma neću! Šta hoćeš da još više patim? Idem po stvari i odselit ću se iz kuće i pokušati da te zaboravim iako mislim da neću nikada moći!
Krenula sam ali me je Harry uhvatio za ruku. Okrenula sam se prema njemu i krenula da ga napadnem, ali se tada pred mojim očima pojavila prekrasna crvena kutijica u kojoj se nalazio dijamantni prsten. Riječi koje su krenule da izađu iz mojih usta su se naglo zaustavile i kao da je sve oko nas se zaustavilo. I ljudi i vrijeme...I život...S nevjericom sam pogledala u Harrya.
Lorena: Ja...
Harry: Budalo jedna ne želim da prekinemo.
Kleknuo je na koljeno i pogledao me onim svojim smaragdnim očima.
Harry: Hoćeš li se udati za mene?
Ostala sam zaleđena...Nisam mogla da progovorim.
Lorena: Molim? Ja...
Tada sam se trgnula iz tog nekakvog transa i napokon postala svjesna stvarnosti.
Lorena: Hahaha da! Naravno da da!
I Harry se nasmijao, ustao, podigao me u zrak i počeo vrtiti. Počeli smo se ljubiti. Odjednom se noćna mora pretvorila u prekrasnu bajku.
Novinari i fanovi su počeli da se okupljaju i da nas slikaju. Harry me je spustio i stavio mi prsten na ruku. Snažno sam ga zagrlila. Tada sam primijetila da nam prilaze i ostali. Niall, Liam, Louis, Zayn, Ivona, Sam, El...Svi su tu.
Lorena: Otkud vi?
Ivona: Pa kud će nešto da prođe bez nas?
Lorena: Hahah, vi ste znali zar ne?
Louis: Pa naravno.
El: Nego da mi vama čestitamo.
Harry: Pa hvala. Nego kako je tebi ludo moglo pasti na pamet da ću te ostaviti.
Lorena: Hu...
Odjednom u se one moje suze pretvorile u suze radosnice. Tada su nam se preidružili i Harold i Marry.
Marry: Jako nam je drago zbog vas.
Lorena: Eee...Pa i vi ste znali?
Harold: Pa da.
Lorena: Jao. Pa ne mogu vjerovati da ste svi sve znali.
Zayn: Hahaha, pa iznenađenje je iznenađenje.
Lorena: Pa mogla sam šok doživiti.
Niall: Eto happy end. Idemo li sad negdje na neku večericu ili nešto?
Mia: Hahaha, 'ajde idemo, idemo.
Svi smo se zagrlili i krenuli. Smijali smo se, zabavljali, ganjali...Ma uživali!

...15 godina kasnije...

Ehhh...Sigurno vas zanima šta se desilo za sve te godine. E pa ovako...El i Louis imaju predivnog malog dječaka, a El je trudna sa djevojčicom. Presretni su i jednostavno su stvoreni da budu zajedno. Mia i Zayn su također još zajedno. Vjenčali su se i Mia čeka blizance. Inače, Mia se proslavila sa svojom pjesmom "Do you love me?" koja je postala svjetski hit. Poslije toga je snimila još pet albuma i sve pjesme je sama napisala. Jednu je snimila i sa dečkima. Svi smo jako ponosni na nju. Sam i Liam su prekinuli prije par godina, ali su ostali u jako dobrim odnosima tako da niko nije patio. Tea i Niall su zaručeni, ali još uvijek ne planiraju da se vjenčaju. Tea je postala jako dobra u kuhanju, otvorila je i svoj restoran tako da ih zasad osim ljubavi povezuje samo hrana, hahaha. John i Ivona su sada samo par u poslu, ali više nisu u vezi. Jednostavno ni Ivona ni John nisu oni tipovi koji se vežu za nekoga dugog. Oni su oni koji lako mijenjaju dečke, djevojke, ali su ostali najbolji prijatelji. Ivona je već našla nekakvog Paula, hahaha. Za nju nema zime. William se doselio u London u pronašao neku djevojku sa kojom je već nekoliko godina u vezi. Što se tiče Megan...Ona je sada na slobodi i preselila se negdje u Australiu. Opametila se i odlučila nastaviti normalnim životom. Više nitko nije ništa čuo za nju. Lauren i njena ekipa su također negdje nestali. Svi su se razišli na sve strane. Ja sam postala poznata modna kreatorica i sada imam svoju modnu kuću. Fakultet nisam ni završila jer sam se preslavila čim sam počela raditi za Marry. Hodala sam po fakultetima i pokazivala svoje kreacije tako da možete zamisliti kako mi je bilo drago gledati spuštene poglede Lauren, njene ekipe, svih onih koji su me ismijavali i naravno direktora koji me nije obranio kada je to bilo potrebno...Marry i Harold se još uvijek drže. Jako su ostarili ali će u duši zauvijek ostati mladi...I na kraju što se tiče mene i Harrya...A ništa, još uvijek smo zajedno, veoma smo sretni i imamo malu Darcy. Hahahah, Harryu se ispunila želja. Uskoro planiramo imati još jednu bebicu. Ni jednom nismo bili na granici raskida ili takvog nečeg iako nam svi govore kako nećemo još dugo biti zajedno. Kažu da je jednostavno nemoguće da neko dvoje poznatih ostanu dugo u braku ili vezi. Mi samo ignoriramo te komentare i volimo se. Godine prolaze i mi smo još uvijek zajedno i smijemo se onima koji su nam govorili i koji će nam govoriti da nećemo uspjeti...I eto. To je moja životna priča...Možda malo djeluje nestvarno, ali kako kažu "Život piše romane". Hahaha, moglo bi se reći da se moj baš raspisao. Ono glavno što svi trebaju da znaju da treba vjerovati u čuda. Ona se dešavaju, ali samo ih treba primijetiti i iskorisititi...I nikad, a ma baš nikad ne treba odustati niti reći da je nešto nemoguće jer takvo nešto ne postoji...

THE END!


Eto, "I wish" avantura je završena. Nadam se da vam se priča svidjela.
Love ya
LoRa Styles*

🎉 You've finished reading "I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔ 🎉
"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔ Where stories live. Discover now