29. DIO ✔

390 14 0
                                    

Na trenutak smo svo troje samo tako stajali, a onda je Harry izašao iz sobe i jako zalupio vratima.
Lorena: Pa Zayn jesi li ti normalan?!
Zayn: Izvini, ali nisam se mogao suzdržati.
Lorena: Pa vidiš li šta si učinio?!
Istrčala sam iz sobe i krenula za Harryem. Išao je niz stepenice.
Lrena: Harry! Harry, stani molim te!
Nije se želio ni okrenuti. Uzeo je jaknu i krenuo da izađe. Uhvatila sam ga za ruku.
Lorena: Harry, saslušaj me molim te!
Oči su mu bile pune suza kao i meni. Nisam znala odakle da počnem. Glas mi se izgubio, u grlu mi se nešto jako steglo, mislila sam da ću se ugušiti.
Lorena: Objasnit ću ti...
Samo se otrgnuo i izašao napolje.
Lorena: Molim te stani!
Nisam ga uspjela zaustaviti. Bilo bi besmisleno da se sada derem po ulici jer bih samo izazvala pažnju novinara i ispao bi skandal. Sjela sam na pod i počela plakati. Zaista nemam sreće. Ništa mi ne ide, ne mogu biti sretna i gotovo. Šta sada? Šta da radim? Kome da se požalim? Ne smijem pred Miom ništa govoriti zbog Zayna. Ako kažem Ivoni bojim se da će joj nešto izletiti pred Miom, Eleanor ne želim zamarati time, neka bude sretna sa Louisom. A šta da ja radim. Tada je došao Zayn.
Zayn: Gdje je?
Lorena: Otišao je. Pa jesi li ti normalan?! Vidiš li ti šta se sada desilo?! Harry mi više nikada neće vjerovati, ostavit će me. Šta će biti sa grupom?!
Zayn: Ne brini, razgovarat ću sa njim. Sve ću mu objasniti.
Lorena: Neće ti povjerovati. Mislit će da mu lažemo. Sada smo samo potvrdili Meganine riječi!
Zayn: Ne brini sve će biti u redu.
Krenuo je da me zagrli, ali sam samo ustala i otišla u sobu. Zaključala sam se i legla na krevet. Nekoliko puta sam zvala Harrya, ali se nije javljao. Gdje li je? Šta radi? Bilo mi je užasno. Šta ako sada ode kod Megan. Meni u inat? Ako joj da drugu šansu? Počela sam još više plakati. Nisam mogla da se zaustavim. Tada sam se se sjetila Sam. Ona je inače u svom stanu, ali bih je mogla zovnuti da dođe. Treba mi neko da razgovaram sa njim, da mu se pojadam. Nazvala sam je.
Sam: Molim?
Lorena: Ejj, Sam. Možeš li doći malo?
Glas mi je drhtao, ponovo sam bila na rubu plača.
Sam: Jesi li dobro Lorena?
Lorena: Jesam samo...Treba mi pothitno neko da razgovam sa njim.
Sam: Važi. Dolazim odmah.
Prekinula sam vezu i počela plakati. Ne mogu vjerovati šta mi se dešava. Pokušala sam još jednom nazvati Harrya, ali se nije javljao. Stvarno se brinem. Nakon nekih 15-ak minuta neko je pozvonio na vrata. Strčala sam niz stepenice i otvorila. To je bila Sam. Samo sa je zagrlila i počela plakati.
Sam: Jesli li dobro? Šta je bilo?
Otišle smo u sobu i ispričala sam joj sve što se desilo.
Sam: Jao pa ne mogu vjerovati.
Lorena: Ne znam šta da radim. Bojim se.
Sam: Slušaj, Harry tebe voli. Znam to, vidi mu se u očima, vidi se u načinu na koji te gleda. Sigurno će ti povjerovati.
Lorena: Svejedno me je jako strah. Šta ako me ostavi? Ako bude želio da prekinemo?
Sam: Neće, ne brini. Ako bude trebalo i ja ću razgovarati sa njim.
Lorena: Hvala ti Sam. Stvarno ne znam šta bih bez tebe.
Sam: Pa čemu služe prijatelji.
Zagrlile smo se. Bilo mi je lakše sada kada sam razgovarala sa nekim, kada sam se povjerila nekome. Tada sam joj rekla i za nestanak snimka.
Sam: Aaa pa strašno! Morat ću razgovarati sa prijateljicom da vidim u čemu je riječ.
Lorena: Pa stvarno mi se ništa ne da.
Sam: Nemoj tako. Sada je možda loše krenulo, ali znaš kako kažu "Poslije kiše uvijek dolazi sunce".
Lorena: Nadam se da će tako biti.
Sam: Naravno, vidjet ćeš. A gdje je sada Zayn?
Lorena: Nemam pojma. Trenutno me nije briga za njega. To što je učinio je stvarno nepromišljeno. Ne mogu vjerovati.
Sam: Pa da, ali moraš i njega shvatiti. Ipak nije lako kada si zaljubljen u nekoga, a prisiljen si da gledaš tu osobu sa svojim prijateljem.
Lorena: A znam...Ali je sada još gore.
Tada su se čula vrata. Izgleda da su se i ostali vratili. Brzo sam obrisala suze.
Lorena: Nemoj nikome ništa govoriti.
Sam: Važi.
Sišle smo u prizemlje. Svi su bili tu, izuvali su se. Bio je i John, Ivonin dečko.
Lorena i Sam: Heej.
Oni: Heej.
Pokušavala sam da se ponašam sasvim normalno.
Lorena: Pa gdje ste vi do sada.
Mia: Pa bili smo malo u šopingu, u šetnji i tako. Mislili smo zvati i vas, ali nismo znali kakvi su vam planovi.
Liam: Gdje je Hazza i Zayn?
Lorena: Hm, pa izašli su negdje.
Louis: Gdje?
Lorena: Nisu rekli.
Mislim da je bilo previše očito da nešto nije u redu, ali sam nastavila sa pretvaranjem.
Louis: Aham...
Niall: Ima li nešto za ručak?
Sam: Sada ćemo spremiti.
Ivona: John će večeras noćiti kod nas.
Lorena: Aaa pa super. Idemo Sam i ja da nešto spremimo za jelo.
Otišle smo u kuhinju. Tada je došla Eleanor.
Eleanor: Lorena, je li sve u redu?
Lorena: Jeste, zašto?
Eleanor: Pa ne znam...Nekako si mi čudna. Jesi li plakala?
Lorena: Nisam, nisam. Sve je u redu.
Okrenula sam glavu pokušavajući da sakrijem oči, ali mislim da nisam uspjela.
Eleanor: Hajde mi sada fino reci šta je bilo jer ja vidim da nešto nije u redu. Zar ne Sam?
Sam: Pa...
Eleanor: Ne možete vi mene prevariti. Hajde govori.
Lorena: A ne mogu El stvarno. Žao mi je.
Eleanor: A zašto ne možeš? Zar nemaš povjerenja u mene.
Lorena: Ma ne. Nije to ni slučajno. Nego...Jednostavno te ne želim zamarati svojim problemima.
Eleanor: Vidi, ti si meni prijateljica i moramo se povjeravati jedna drugoj. Kad i ja budem imala problema povjerit ću se vama dvjema.
Sam mi je uputila pogled kojim mi je stavila do znanja da bih trebala reći Eleanor.
Lorena: U redu, ali nikome ni riječi o ovome.
Eleanor: Naravno. Hajde govori.
Tada sam joj ispričala sve što se desilo. Ostala je začuđena jer nije očekivala takvo nešto.
Eleanor: Aaa pa zašto mi prije nisi rekla da je Zayn zaljubljen u tebe.
Lorena: Pa mislila sam da je to nešto prolazno, ali je sada stvarno prešlo u problem.
Eleanor: Jaoo. Ma sigurna sam da će ti on povjerovati. Ako ne razgovarat ću i ja sa njim.
Lorena: Hvala ti.
Eleanor: Ma naravno draga.
Tada je došao Niall.
Niall: Ide li to?
Eleanor: Evo, evo upravo smo počele.
Niall: Baš...Počele ste sa pričom, ali ja mislim na hranu.
Lorena: Ide, sad ćemo mi nešto nabrzaka.
Niall: Samo neka bude ukusno.
Sam: Hoće Nialler ne brini.
Niall: A ima li nešto da pojedem do tada?
Otišao je do frižidera i počeo tražiti nešto. Haha, nismo se obazirale na to već smo počele praviti ručak. Eleanor mi je samo šapnula.
Eleanor: Nemoj se brinuti. Sigurna sam da će sve biti u redu. Sada je otišao da se malo ispuše, ali kada se vrati već će biti bolje i onda ćete razgovarati.
Lorena: Nadam se da će biti tako.
Elanor: Ma naravno, vidjet ćeš.
Nisam im govorila za Miu. Ne bi bilo fer prema njoj da bilo kome kažem. Ona je moja sestra i ne želim izgubiti njeno povjerenje ni pod koju cijenu. Završile smo ručak. Ubrzo je došao i Zayn. Izbjegavali smo poglede. Jednostavno nismo znali šta da kažemo jedno drugome pa smo se izbjegavali. Nisam bila nimalo gladna, ali sam jela da neko nešto ne bi posumnjao. Harrya i dalje nije bilo. Zvala sam ga bezbroj puta, ali mu je sada telefon bio izgašen. Ne znam šta da radim. Skoro cijeli dan sam provela u sobi zovući ga, ali ništa. Vrijeme je užasno sporo teklo. Već odavno je pao mrak i bila sam sve zabrinutija. Gdje li je? Šta radi? Sišla sam malo kod ostalih. Po običaju su gledali filmove.
Louis: Heej, 'ajde sa nama.
Lorna: Neću hvala, samo sam došla da vidim šta radite.
Liam: Jesi li se čula sa Hazzom?
Lorena: Umm...Pa nisam, telefon mu je izgašen. Ali brzo će on.
Krenula sam nazad u sobu.
Niall: Lorena.
Lorena: Reci.
Niall: Je li sve u redu.
Lorena: Da zašto?
Ivona: Ne bih se baš kladila.
Louis: Posvađali ste se zar ne?
Mia: Krijete nešto.
Eleanor: A dajte ljudi, ne vršite pritisak na nju. To je njihova stvar.
Sam: Pa da.
Liam: Oke, upravu ste. Sorry.
Lorena: Ma ništa. Idem ja...
Zayn je cijelo vrijeme šutio. Bojim se da će neko nešto posumnjati, a to mi stvarno ne treba.
Legla sam na krevet i razmišljala. Nisam mogla vjerovati da sa samo 18 godina imam toliko problema. Ponovo sam zvala Harrya ali se nije javljao. Čula sam da su ostali otišli na spavanje. Ja nisam mogla zaspati. Bilo je oko pola 12 kada su se začula vanjska vrata. To je sigurno Harry. Skočila sam sa kreveta kao oparena. Otvorila sam vrata i ugledala njega kako se penje uz stepenice. Kao da mi je pao kamen sa srca. Bilo mi je drago što ga vidim živog i zdravog.
Lorena: Harry?
Samo je prošao kraj mene.
Lorena: Harry molim te možemo li razgovarati?
Harry: Nemamo o čemu.
Po glasu sam mu primijetila da je pijan. Mislim da ne bi bilo smisla da razgovaram sa njim u takvom stanju. Ionako se sutra ne bi ničega sjećao.
Lorena: U redu...Jesi li dobro?
Nije ništa govorio. Samo je uzeo stvari i krenuo u drugu sobu.
Lorena: Gdje ćeš?
Harry: Idem da spavam.
Po načinu na koji je hodao vidjela sam da je stvarno pijan. Bila sam i dalje nervozna. Legla sam i pokušala spavati, ali nije bilo šanse. Zaspala sam tek negdje oko o2:ooh.
Jutro je. Probudila sam se veoma kasno tako da sam već bila zakasnila na fakultet. Odlučila sam da neću ni ići. Sada mi je bitnije da razgovaram sa Harryem. Vidjela sam da su ostale djevojke već otišle, a dečki su spavali. Polako sam otišla do Harryeve sobe i ušla. Još uvijek je spavao. Ne bi me čudilo ni kada bi spavao cijeli dan jer je sinoć bio stvarno pijan. Sjela sam kraj kreveta i odlučila čekati da se probudi. Nije se pomicao, bio je kao mala beba. Loknice su mu bile svuda po licu. Nježno sam mu ih sklonila sa lica. Imao je ogromne podočnjake kao i ja jer je plakao. Promatrala sam ga tako nekih pola sata, a onda je polako počeo das se budi. Prvo se počeo protezati, a onda je otvorio oči. Tada je ugledao mene.
Lorena: Dobro jutro.
Harry: Dobro jutro...Otkud ti?
Lorena: Čekala sam da se probudiš jer moramo razgovarati.
Harry: Mislim da nemamo o čemu jer je sve jasno.
Lorena: Harry, molim te saslušaj me. Ništa nije onako kako se čini.
Harry: Pa naravno, to je tipična rečenica.
Lorena: Ali samo mi dopusti da ti objasnim. To je sve što tražim od tebe.
Polako se uspravio i naslonio na krevet.
Harry: Slušam...
Lorena: Ovako Harry...Znači Zayn je već neko vrijeme zaljubljen u mene...Ja sam mu već mnogo puta dala do znanja da među nama ne može biti ničega i mislila sam da smo rasčistili s tim, ali očito on nije mislio tako. Jučer sam se vratila kući i nije bilo nikoga. Ušla sam u sobu i željela sam da se presvučem. Tada je neko ušao u sobu i mislila sam da si to ti. Počeo je da me ljubi i nisam se otimala, ali kunem se da sam mislila da si to ti i onda si ti došao i ostatak znaš...
Harry: I ti stvarno misliš da ću ti ja povjerovati?
Lorena: Kunem ti se da je tako bilo. Harry, ja tebe nikada ne bih prevarila.
Harry: Žao mi je ali...Ne vjerujem ti. Zaista jer mi ta priča nema nikakvog smisla.
Oči su mi se ponovo napunile suzama. Ne mogu vjerovati da mi ne vjeruje, ali iskreno ni ja ne bih povjerovala u takvu priču. Ne znam kako da ga uvjerim. Zar nema nimalo povjerenja u mene?
Lorena: Harry...
Harry: Izvini, ali treba mi malo vremena. To je nešto što ja stvarno ne mogu oprostiti tako lako, ali ni povjerovati u te priče. Ponekad mi se čini da...
Lorena: Šta?
Harry: Da je možda Megan imala pravo. Možda se samo igraš mojim osjećajima radi slave i novca.
Lorena: H-Harry ne mogu vjerovati da to govoriš.
Harry: Ni ja ne mogu vjerovati da sam ono jučer vidio.
Lorena: Ali...
Harry: Žao mi je...I što se tiče onoga snimka...Nisam više siguran ni da je ikada postojao. Ne vjerujem više ni u one slike...Ništa...Izgubila si moje povjerenje...
Lorena: Molim te nemoj to govoriti...
Harry: Žao mi je, ali treba mi vremena da o svemu dobro razmislim...
Tada sam istrčala iz sobe i počela plakati. Pa on mi ne vjeruje. Misli da sam kao Megan, a što je najgore sada izgleda vjeruje njoj. Šta da sada radim? Otišla sam u sobu, uzela kofere i spakovala se. Odlučila sam da ću na par dana otići u neki hotel dok se situacija malo ne slegne. Moram nešto poduzeti i što se tiče snimka jer ne smijem izgubiti Harryevo povjerenje. Previše ga volim i kada bismo prekinuli imam osjećaj da bih umrla...

"I wish" by LoRa Styles* (Harry Styles Fanfiction) [Završena/Completed] ✔ Where stories live. Discover now