Πολλες φορες βγαινω βολτες μονος μου, χωρις αυτοκινητο η την παρεα καποιου μονο και μονο για να χαλαρωσω και να κατσω να σκεφτω. Να καθαρισω το μυαλο μου και να λογικευτω οταν χρειαζεται.
Τωρα ομως γινεται το αντιθετο. Η διαδρομη απο το παρκο μεχρι το δωματιο μου, ισως με θολωνει περισσοτερο. Σκεφτομαι ολα οσα εγιναν τις τελευταιες ωρες και κοντευω να τρελαθω.
Ολη η οργη, η λυπη, αναστατωση, απογνωση και απελπισια ειναι σαν να βγαινουν τωρα. Ξερω οτι δεν σκεφτομαι καθαρα αλλα δεν θελω και να σκεφτω καθαρα. Το μονο που θελω ειναι να μαθω.
Αλλα και που εμαθα τωρα τι εβγαλα; Οτι η Rose ολο αυτο τον καιρο μας ελεγε ψεματα και ειναι ζωντανη. Για ονομα του Θεου ειναι ζωντανη. Το μεγάλυτερο ονειρο και ελπιδα μου εγινε πραγματικοτητα, αλλα εγω γιατι δεν ειμαι χαρουμενος; Γιατι δεν ετρεξα να την αγκαλιασω και να την φιλησω παντου; Γιατι τωρα δεν κραταω το χερι της;
Γιατι ολα ειναι πιο περιπλοκα απ'οτι στο ονειρο μου. Εμπλεκονται πολλοι και διαφοροι παραγοντες που εγω ακομα δεν γνωριζω. Αλλα τωρα προσπαθω να μαθω.
Ενα μονο πραγμα με τρωει. Γιατι δεν ημουν εγω στη θεση της Felicity; Τι την εμποδιζε απο το να μου πει την αληθεια; Ο Zayn; Οι γονεις της; Γιατι χρειαστηκε να σκηνοθετησει το θανατο της; Με ποιο σκοπο; Τελικα δεν ειναι μονο μια η σκεψη.
Σε ολη λοιπον αυτη τη διαδρομη απο το παρκο μεχρι το σπιτι μου αυτα σκεφτομουν. Ηταν ολα ενα μπερδεμενο κουβαρι σκεψεων. Μπαινω μεσα και η Felicity καθοταν και με περιμενε.
-Ξερω οτι με παρακολουθουσες.
Το ξερει. Γαμωτο. Τελικα δεν θα γινω ντετεκτιβ. Φτου.
-Ναι, οντως. Περιμενες να μην το κανω;
-Το αντιθετο. Ηθελα να το κανεις. Επιτηδες αφησα το κινητο μου αφυλαχτο ωστε να δεις το μηνυμα. Δεν ειμαι τοσο ηλιθια Harry.
-Ωστε ετσι.
Καθομαι αγανακτισμενος στο κρεβατι μου και τη νιωθω να καθεται διπλα μου.
-Πρεπει να εχεις πολλες ερωτησεις.
-Felicity, φυσικα και εχω πολλες ερωτησεις. Μολις εμαθα οτι το νεκρο κοριτσι μου ειναι στην πραγματικοτητα ζωντανο. Τι θα εκανες στη θεση μου; Πρεπει να μου πεις οσα ξερεις.
Την κοιταω με ματια τρελου που μολις απεδρασε απο ασυλο. Με κοιταει πολυ πιο ηρεμα και αναστεναζει.
YOU ARE READING
Το Ημερολογιο
RomanceΤι γίνεται όταν ολος ο κοσμος σου καταστρεφεται; Οταν μεσα σε μονο μια στιγμη, ξεχνας να αναπνεεις; Ξεχνας το νόημα της ζωης σου όλης; Τι συμβαινει οταν μετα απο την αυτοκτονια της πρωτης σου αγαπης, ανακαλυπτεις το ημερολογιο που εχει κρυμμενο ολα...