Zayn's POV
Επιτελους σημερα ειναι η μερα που μου εδωσαν εξιτηριο μετα απο μια εβδομαδα που ειμαι κλεισμενος σε αυτο το ηλιθιο νοσοκομειο. Δεν εχω παραπονο. Μου εχουν φερθει και γενικοτερα προσεξει καλυτερα απο οποιοδηποτε δημοσιο νοσοκομειο.
Βεβαια τωρα πρεπει να συνεχισω οτι εκανα πριν ο Harry με σπασει στο ξυλο. Και αυτο ειναι να βρω τη Rose. Οχι. Δεν θα της κανω τιποτα κακο. Τουλαχιστον οχι ακομα. Ειναι το πιο απροβλεπτο κοριτσι που εχω γνωρισει ποτε. Μετα ομως απο ολα αυτα και παλι δεν μπορεσα να την προλαβω απο το να μου ξεφυγει.
Ηταν λαθος μου αυτο το παραδεχομαι. Εχει περασει τοσος καιρος ομως και ακομα να εμφανιστει εδω. Περιεργο απο τη στιγμη που ολοι οσοι αγαπαει βρισκονται σε αυτη την περιοχη. Ισως φοβαται. Ισως παλι θελει να τα ξεχασει ολα αυτα και να θελει να προχωρησει. Οτι και να συμβαινει παντως πρεπει να τη βρω και να τη συρω αν χρειαστει μεχρι το σπιτι μου.
Για λιγο καιρο παντως θα εχω στο νου μου τον Harry μηπως ξερει κατι και το κρυβει.
Harry's POV
Εδω και μια βδομαδα, εγω, η Rose, η Felicity και η Lisa εχουμε ριξει του κοσμου τις ερευνες προκειμενου να βρουμε οτι στοιχειο διαθεσιμο υπαρχει για να μπορεσουμε να κλεισουμε τον Zayn στη φυλακη.
Δεν ειναι ευκολο. Για ακριβεια δεν ειναι καθολου ευκολο και οτι προσπαθεια κι αν εχουμε κανει εχει βυθιστει μαζι με τις λιγες ελπιδες μας. Και οι τεσσερις μας βρισκομαστε στο πιο απεγνωσμενο σημειο. Η Rose ειναι αυτη που προσπαθει περισσοτερο πρεπει να το παραδεχτω. Κουραζεται και εχουμε περασει ελαχιστη ωρα μαζι, ωστε να καλυψουμε οσο καιρο εχουμε χασει.
Παρολ'αυτα, τωρα βρισκομαστε στο σπιτι της Rachel για ακομη μια φορα μπας και βρουμε το οτιδηποτε. Εχουμε ξοδεψει και εξαντλησει οτι πορο εχουμε αλλα και παλι, πεφτουμε στο κενο.
-Το βρηκα, το βρηκα, το βρηκα.
Η Rose πεταγεται και χοροπηδαει σε ολο το δωματιο. Εγω και η Felicity πεταγομαστε πισω πιο τρομαγμενοι απο ποτε.
-Τι συνεβη;
-Felicity, μολις βρηκα την καλυτερη ιδεα του κοσμου. Βασικα δεν ξερω αν ειναι η καλυτερη αλλα παντως ειναι καλυτερη απ'οτι κι αν εχουμε σκεφτει εδω και μια εβδομαδα.
-Θα ειχες την καλουσυνη να μας πεις;
-Εισαι πολυ ανυπομονη εχω να πω. Λοιπον. Θυμαστε που σας ειχα πει οτι μαζι με τον Zayn ζουσε και η μικροτερη αδερφη του που με προσεχε οσο εγω ημουν εγκυος; Ε, νομιζω οτι ηρθε η ωρα να την επισκεφτουμε.
YOU ARE READING
Το Ημερολογιο
RomanceΤι γίνεται όταν ολος ο κοσμος σου καταστρεφεται; Οταν μεσα σε μονο μια στιγμη, ξεχνας να αναπνεεις; Ξεχνας το νόημα της ζωης σου όλης; Τι συμβαινει οταν μετα απο την αυτοκτονια της πρωτης σου αγαπης, ανακαλυπτεις το ημερολογιο που εχει κρυμμενο ολα...