11

395 37 13
                                    

Εχει περασει μια βδομαδα. Ειναι η περιοδος που τα διαγωνισματα κυριαρχουν στη ζωη ολων οσων βρισκονται στο πανεπιστημιο. Ετσι και σε μενα. Γι'αυτο και δεν εχω βρει χρονο να φτασω στο σημειο του ημερολογιου οπου η Rose αναφερεται στην εγκυμοσυνη της.

Σημερα ομως ειναι η μερα. Βρισκομαι στη γνωστη καφετερια με το ημερολογιο μπροστα μου μη μπορωντας να το ανοιξω. Δεν αντεχα αλλο το καταθλιπτικο περιβαλλον του δωματιου μου και πιστευα οτι λιγος καθαρος αερας θα με βοηθουσε. Τιποτα ομως δεν μπορει να με βοηθησει.

Αγαπημενο μου ημερολογιο,

βρισκομαι επισημως στη χειροτερη μου κολαση. Η καθε μερα ειναι ολο και πιο ανυποφορη και το μαρτυριο απλα συνεχιζεται.

Εχει περασει ενας μηνας απο αυτο που συνεβη μεταξυ εμενα και του Zayn. Καταφερα για ενα διαστημα να προσποιουμαι οτι ειμαι ολα καλα μετα απο ολα αυτα μεχρι καποια στιγμη που οντως ημουν καλα. Ειχα ολους οσους αγαπω διπλα μου και χωρις να το καταλαβαιναν επαιρνα λιγη απο τη δικη τους ενεργεια προς οφελος μου. Μεχρι που η μηχανη μου γεμισε.

Αλλα τωρα εχει περασει ενας μηνας. Ενας μηνας αποκαταστασης και ηρεμιας. Επρεπε να το περιμενω ομως οτι κατι θα συνεβαινε. Δεν υπηρχε περιπτωση να συνεχιζοταν για πολυ ετσι.

Οπως ολες οι γυναικες, ετσι κι εγω εχω τον μηνιαιο μου επισκεπτη. Μονο που στην αρχη καθυστερουσε και το δικαιολογησα στο γεγονος οτι ειχε μπει ο χειμωνας και εκανε κρυο. Οσο περναγαν ομως οι μερες, ανησυχουσα ολο και πιο πολυ. Εκανα συνεχως ζεστα μπανια μπας και ερχοταν αλλα τιποτα. Ολα φυσιολογικα.

Μεχρι που μια μερα με χτυπησε. Τι κι αν.. στην αρχη δεν μπορουσα να το εκμηστηρευτω ουτε στον εαυτο μου. Τι κι αν ο Zayn με αφησε εγκυο;

Πριν μου ερθει αυτο για τον Zayn, η πρωτη μου σκεψη φυσικα ηταν οτι εγινε με τον Harry, αλλα οχι. Χρησιμοποιουσαμε παντα προστασια. Γι'αυτο και οσο σκεφτομουν οτι η κατασταση αυτη αφορουσε παλι τον Zayn μου εφερνε αναγουλα.

Αναγουλα. Αναγουλα και ζαλαδες. Δεν ειναι δυο συμπτωματα της εγκυμοσυνης;

Παναγια μου, πρεπει να το ελεγξω. Τι κι αν εχω δικιο;

Θεε μου, βοηθησε με...

Εχω πληρωσει και ηδη φυγει απο την καφετερια. Βρισκομαι σε κατασταση σοκ, πανικου, αηδιας και αφανταστου θυμου.

Το ΗμερολογιοWhere stories live. Discover now