35

226 32 20
                                    

Harry's POV

Τις επομενες μερες το μονο που καναμε ηταν να φτιαχνουμε πιθανα σχεδια για να παρουμε τη Felicity. Ολοι ασχολουνταν και με κατι. Η Lisa και η Rose σχεδιαζαν ενα προχειρο χαρτη γυρω απο την περιοχη που ξεραμε οτι βρισκονταν, ο Liam και ο Niall κανονιζαν τις τελευταιες λεπτομερειες με τους γονεις τους και εγω με τον Louis καναμε το πιο απλο. Η δουλεια μας ηταν να κατσκοπευουμε. Επισκεφτηκαμε αρκετες φορες την αποθηκη του Zayn, μηπως και εντοπισουμε κανενα σημαδι του.

Το μονο που βλεπαμε ομως καθε φορα ηταν οπλισμενοι αντρες να κανουν περιπολια. Κυριολεκτικα κανενας δεν μπορουσε να περασει απαρατηρητος. Το μερος ηταν φρουριο.

Εκτος απο ολα αυτα ομως, ειχα και το θεμα με τη Rose. Ακομα απαντηση δεν της ειχα δωσει. Και δεν σκοπευα. Το σκεφτηκα αμετρητες φορες και σε ενα πραγμα κατεληξα. Ξερω με ποια θελω να ειμαι. Και δεν προκειται να το πω, αλλα θα το δειξω. Μονο ετσι γινεται.

Ολες αυτες τις μερες που αναγκαστικα χρειαζοταν να δουλευω με τη Rose, μου εδωσαν αρκετες αποδειξεις για να συνειδητοποιησω με ποια θελω να ειμαι. Και ολοι θα το μαθαιναν την καταλληλη στιγμη.

-Harry, εισαι ετοιμος;

Καθομουν εγω και οι υπολοιποι εξω απο την αποθηκη εκτος των κοριτσιων που για λογους ασφαλειας τις πεισαμε να μεινουν πισω στο σπιτι της Rose. Νομιζα οτι η Lisa πραγματικα θα μας πυροβολουσε οταν της ειπαμε οτι δεν θα ερχονταν.

Τελος παντων, οι γονεις του Liam ειχαν την καλοσυνη να μας δωσουν καποιους απο τους πιο εμπιστους μπραβους τους για να μας βοηθησουν να κατατροπωσουμε τους αντρες του Zayn. Ειχαμε ολοι μας περικυκλωσει την αποθηκη και ολοι περιμεναν να δωσουμε το συνθημα για να μπει το σχεδιο σε εφαρμογη.

-Ναι, ειμαι ετοιμος.

Ολοι νευουμε στον Liam και αμεσως παιρνει την σφυριχτρα του και τη φυσαει. Αυτο ειναι και το συνθημα μας. Απο παντου ακουγουνται βηματα και μεχρι στιγμης ολα καλα.

Το σχεδιο μας ειναι σχετικα απλο. Υπερβολικα απλο. Οποιον δουμε, πρεπει να τον σκοτωσουμε. Πλακα κανω. Η περιπολια τους ειναι χωρισμενη σε χρονικες περιοδους των 20 λεπτων. Σκοπος ειναι να τους αιφνιδιασουμε. Και μετα θα χωριστουμε και μεταξυ μας και θα αναλαβουμε απο ενα ξεχωριστο μερος της αποθηκης, μεχρι καποιος να βρει τη Felicity. Και αυτο, αν ολα πανε βαση σχεδιου.

Στην αρχη οντως ολα πανε τελεια. Βεβαια, δεν εχουμε συναντησει κανεναν. Μα κανεναν. Το σφυριγμα του Liam ηταν αρκετα δυνατο και κανονικα θα επρεπε να προκαλεσει καποια αντιδραση.

Το ΗμερολογιοWhere stories live. Discover now