Harry's POV
Σημερα ειναι η μερα που η Rose κι εγω θα παμε να επισκεφτουμε τους γονεις της. Απο τους δυο μας, φαινεται πως μονο εγω ειμαι ελαφρα αγχωμενος για το πως θα καταληξει αυτη η επισκεψη. Η Rose παλι ειναι πιο αποφασιστικη απο ποτε. Δεν θελω να της θυμισω οτι οι γονεις της ειναι που εχουν συμμαχησει με τον Zayn, γιατι απο την αλλη δεν θελω να την εγκαταλειψει η αυτοπεποιηθηση της.
-Harry;
-Ναι;
-Εισαι καλα;
Ειλικρινα, δεν ξερω.
-Ει, μην ανησυχεις. Ολα θα πανε καλα. ΕΙμαστε οι δυο μας τωρα. Δεν μας σταματα τιποτα ετσι;
Γυρναει και με κοιταει απο τη θεση του συνοδηγου και την κοιταω στιγμιαια και εγω. Τα ματια της ειναι γεματα σιγουρια και μου πιανει το χερι σε μια προσπαθεια να μου δωσει λιγη απο την αυτοπεποιθηση της.
-Ναι, δεν μας σταματα τιποτα.
Μεχρι να φτασουμε στο σπιτι των γονιων της, ειμαστε και οι δυο σιωπηλοι. Ειναι λες και δεν θελει κανενας μας να μαθει τις σκεψεις του αλλου. Βγαινουμε και οι δυο απο το αυτοκινητο.
-Εισαι ετοιμη;
-Ετσι νομιζω.
Προχωραμε ισια μπροστα και χτυπαμε το κουδουνι. Τακουνια ακουγουνται σχεδον αμεσως και μια καμαριερα μας ανοιγει την πορτα.
-Μπορεις να μας πας στους γονεις μου;
-Συγγνωμη κυρια μου, αλλα αυτη την ωρα δεν δεχονται επισκεψεις.
-Θα δεχτουν απο τη στιγμη που ειμαι η κορη τους.
-Κυρια Lancaster; Με συγχωρειτε πολυ, περαστε μεσα. Θα ενημερωσω τους γονεις σας οτι ειστε εδω.
-Ευχαριστω.
Μπαινουμε μεσα και καθομαστε στον καναπε. Πιανω το χερι της Rose στα δικα μου και τη βεβαιωνω οτι ολα θα πανε καλα. Μου χαμογελαει και γυρναει αμεσως το κεφαλι της, μιας και μπαινουν οι γονεις της.
Ξεχναω παντα ποσο επιβλητικοι ανθρωποι ειναι. Ειναι παντα ντυμενοι με πολυτελεια και σου δινουν την εντυπωση οτι εχουν πληρη κυριαρχια παντου. Οχι οτι δεν την εχουν. Υπο αλλες περιπτωσεις θα με τρομαζε το παρουσιαστικο τους, αλλα δεν ειναι μια τετοια περιπτωση.
-Rose. Προς τι αυτη η ευχαριστη εκπληξη. Και μαλιστα με αυτον εδω.
-Λοιπον, μπαμπα αυτος εδω εχει ονομα και αυτο ειναι Harry. Και πιστεψε με. Αυτη η επισκεψη δεν ειναι καθολου ευχαριστη. Το αντιθετο θα ελεγα.
YOU ARE READING
Το Ημερολογιο
RomanceΤι γίνεται όταν ολος ο κοσμος σου καταστρεφεται; Οταν μεσα σε μονο μια στιγμη, ξεχνας να αναπνεεις; Ξεχνας το νόημα της ζωης σου όλης; Τι συμβαινει οταν μετα απο την αυτοκτονια της πρωτης σου αγαπης, ανακαλυπτεις το ημερολογιο που εχει κρυμμενο ολα...