Felicity's POV
Ειναι το πρωι της ημερας που θα πηγαινα ο Harry κι εγω στο αστυνομικο τμημα. Δεν κοιμηθηκαμε και πολυ μιας και ολοι μας προετοιμαζομασταν για το πως θα τους φερουμε το θεμα χωρις να μας περασουν για τρελους.
-Felicity;
-Ναιιιι
-Πως εισαι;
-Εεε καλα, ξερω εγω.
-Ναι, κι εγω απ'οτι φαινεται.
Μετα απο αυτο σωπαινουμε. Τις τελευταιες μερες εγω και ο Harry βρισκομαστε αντιμετωποι με πολυ αβολες καταστασεις. Ποτε δεν ηθελα να φτασουμε σε τετοιο σημειο.
-ΕΙΜΑΙ ΠΙΣΩ. Εεε ποια εισαι εσυ;
Γυριζω τρομαγμενη προς το μερος της πορτας που ειχε εκωφαντικα ανοιξει. Μπροστα μου στεκεται ενα αγορι στην ηλικια μας περιπου, με βαλιτσες στα χερια του.
-Louis;-Harry αδερφε, ποια ειναι αυτη;
-Εεε η Felicity. Ειναιι, εε, κοιτα δεν εχω ωρα να σου εξηγησω. Πρεπει να παμε καπου. Χαιρομαι που εισαι πισω. Τα λεμε.
Και με αυτο με παιρνει απο το χερι και φευγουμε βιαστικα. Ο Harry για καποιο λογο εχει κοκκινισει και το μονο που βρισκω να κανω ειναι να σκασω στα γελια.
-Γιατι γελας;
-Γιατι να μην γελασω; Ποιος ηταν αυτος; Louis απ'οτι καταλαβα τον λενε.
-Ναι, εε ειναι ο κανονικος μου συγκατοικος. Ειχε παει για λιγο καιρο πισω στους δικους του και απ'οτι φαινεται επεστρεψε. Και ως συνηθως δεν αξιωθηκε καν να μου το πει για να σε προετοιμασω.
-Να με προετοιμασεις;
-Ναι, κοιτα ο Louis δεν ειναι σαν κι εμενα. Ειναι πιοοο..
-Πιο;
-Εεε πως να το πω.. λιγο πεφτουλας. Οχι με την κακη εννοια παντα.
-Δηλαδη θες να μου πεις οτι εσυ δεν εισαι καθολου;
-Felicity, φυσικα και οχι. Ετσι νομιζεις;
-Κοιτα, δεν ξερω. Σε γνωριζω αρκετο καιρο και..
-Φυσικα και δεν ειμαι πεφτουλας. Ουτε κατα διανοια..
-Ενταξει, ενταξει Harry σε πειραζω.
-Αα νομιζα.
-Καπου εδω κοντα δεν ειναι το αστυνομικο τμημα;-Ναι, μετα απο αυτη την γωνια. Εισαι ετοιμη;
-Ετοιμη για ποιο πραγμα;
YOU ARE READING
Το Ημερολογιο
RomanceΤι γίνεται όταν ολος ο κοσμος σου καταστρεφεται; Οταν μεσα σε μονο μια στιγμη, ξεχνας να αναπνεεις; Ξεχνας το νόημα της ζωης σου όλης; Τι συμβαινει οταν μετα απο την αυτοκτονια της πρωτης σου αγαπης, ανακαλυπτεις το ημερολογιο που εχει κρυμμενο ολα...