30

236 29 6
                                    

Zayn's POV

Ο Harry μου δινει μπουνια και πεφτω κατω απο τον πονο. Ο μαλακας. Δεν προλαβαινω να ανταποδωσω και εξαφανιζεται μαζι με την κουκλιτσα που ηταν μαζι του.

Ποια ειναι αυτη για να εχουμε καλο ρωτημα. Ειμαι σιγουρος πια οτι ο Harry γνωριζει οτι η Rose ειναι ζωντανη, οποτε αυτη που κολλαει; Δεν γινεται, κατι βρωμαει εδω περα.

Πηγαινω κατευθειαν σπιτι και βεβαιωνομαι οτι οντως η Doniya λειπει μαζι με ολα τα πραγματα της. Παλιοηλιθια. Παω στοιχημα οτι τους εδειξε τα ημερολογια μου. Καταπληκτικα. Ξερουν τα παντα. Δεν θα ξαναπεσει στα χερια μου; Εκει να δεις.

Τελος παντων, τωρα εγω τι κανω; Πρεπει να βρω τη Rose. Αλλα τι θα κανω οταν οντως τη βρω; Οι γονεις μας δεν μου εχουν δωσει καμια παραπανω πληροφορια στο τι συμβαινει και ουσιαστικα βρισκομαι σε απολυτο αδιεξοδο. Θα την παρω και θα φυγουμε παλι; Θα τη σκοτωσω;

Πρεπει να κινητοποιηθω μονος μου. Αλλα Zayn, πρεπει να εισαι προσεχτικος. Ενα ενα τα βηματα. Και ξερω ακριβως απο που θα αρχισω.


Felicity's POV

Μεσα σε ελαχιστο χρονο, ο Harry κι εγω συνανταμε τη Rose στο σπιτι της αδελφης. Εκει βρισκεται και η Doniya. Φαινεται πολυ πιο χαρουμενη απο την πρωτη φορα που τη γνωρισα.

Αγκαλιαζω τη Rose και στη συνεχεια ο κανει το ιδιο και ο Harry. Μονο που προσθετα τη φιλαει. Θα επρεπε να το εχω συνηθισει τοσο καιρο που συμβαινει, αλλα για ακομη μια φορα το στομαχι μου σφιγγεται στη θεα τους.

Αφου πληροφορησαμε τη Rose με ολα οσα ειχαν συμβει νωριτερα, καθισαμε οι τρεις μας να αποφασισουμε τι θα κανουμε στη συνεχεια. Προφανως και δεν ειχαμε ιδεα. Το να παμε στην αστυνομια η καπου αλλου θα οδηγουσε στο κενο. Τωρα πια το μαθαμε.

-Παιδια, ξερω τι θα κανουμε. Δεν υπαρχει αλλη λυση. Πρεπει να μιλησω στους γονεις μου. Ξανα.

-Rose, παμε καλα; Ειναι λες και το ζηταει ο οργανισμος σου καθε φορα.

-Μα Harry δεν εχουμε και αλλη επιλογη. Εφοσον πρεπει να μαθουμε την αληθεια, ειναι ο μονος τροπος που μπορω να σκεφτω. Θα το κανω. Τωρα αμεσως.

-Ο Χριστος. Θα ερθω μαζι σου Rose αυτη τη φορα. Δεν υπαρχει περιπτωση να πας μονη σου.

-Harry, θα στο πω απλα και δεν θελω να στεναχωρηθεις. Οι γονεις μου δεν σε πανε καθολου. Οποτε αν ερθεις, μονο χειροτερα θα κανεις τα πραγματα.

Το ΗμερολογιοWhere stories live. Discover now