Κεφάλαιο 12

1.1K 113 19
                                    

Άννα

Έχω κυριολεκτικά παγώσει στη θέση μου. Νιώθω το σώμα μου τόσο μουδιασμένο που είμαι σίγουρη ότι άμα δοκιμάσω να κουνηθώ, θα πέσω στο πάτωμα. Στο σαλόνι επικρατεί απόλυτη-και εντελώς τρομακτική-ησυχία. Ο Μάριος έχει μείνει ακίνητος και κοιτάζει τον Νίκο με την απόλυτη σαστιμάρα. Ο Νίκος, πάλι, έχει μείνει ακίνητος και κοιτάζει τον Μάριο με την απόλυτη ανησυχία.

Και εγώ, έχω μείνει ακίνητη και κοιτάζω και τους δύο, καθώς εύχομαι σιωπηλά να ανοίξει η γη να με καταπιεί. Αντί για αυτό, όμως, αρχίζουν να καταπίνουν το μυαλό μου αναμνήσεις.


Μαζεύω τα βιβλία και τα τετράδια της Χημείας από το θρανίο μου και τα στοιβάζω όπως-όπως μέσα στην τσάντα μου. Χημεία τρίτης γυμνασίου. Η απόλυτη καταστροφή.

Ενώ έχω βάλει την τσάντα στους όμως μου και είμαι έτοιμη να βγω από την αίθουσα, βλέπω τον Νίκο να μπαίνει κοιτάζοντας τριγύρω. Μόλις με βλέπει χαμογελάει.

-Γεια Άννα.

-Γεια, απαντάω απλά και ανταποδίδω το χαμόγελο. Πώς κι από 'δω;

-Είχαμε κενό τις δύο τελευταίες ώρες και περάσαμε από 'δω μερικά παιδιά, εξηγεί ο Νίκος ενώ παρατηρεί την αίθουσα. Μόνη σου είσαι;

Ελπίζω στα «μερικά παιδιά» να μη συμπεριλαμβάνεται και ο Μάριος. Μου έχει γίνει πλέον απόλυτα κατανοητό ότι δε θα γυρίσει ποτέ να με κοιτάξει, ό, τι κι αν κάνω. Από τότε που πήγε στο λύκειο και δεν αναγκάζομαι να τον βλέπω κάθε μέρα, καταβάλω μεγάλη προσπάθεια για να ξεκολλήσω από αυτόν μια και καλή. Μια απρόσμενη συνάντηση μαζί του, όμως, θα διέλυε σε δευτερόλεπτα όλη την πρόοδο που έχω κάνει.

-Άννα; με βγάζει από τις σκέψεις μου ο Νίκος κάνοντάς με να θυμηθώ ότι πρέπει να του δώσω μια απάντηση.

-Ναι, μόνη μου είμαι, λέω ανασηκώνοντας τους ώμους μου. Έχουμε κι εμείς κενό την τελευταία ώρα και μας αφήνουν να φύγουμε. Όλοι πετάχτηκαν έξω σε χρόνο ρεκόρ.

-Μια από τα ίδια, γελάει ο Νίκος. Η Εβίτα;

-Νομίζω έφυγε πριν από λίγο με ένα κορίτσι. Τώρα θα πήγαινα να τις βρω.

-Πάμε μαζί; ρωτάει τότε βάζοντας τα χέρια στις τσέπες της ζακέτας του. Είχαμε κανονίσει να πάμε στη θείας μας μετά το σχολείο, και είπα να έρθω να την πάρω. Αφού σχολάσατε κι εσείς νωρίτερα ακόμα καλύτερα.

ΜείνεDonde viven las historias. Descúbrelo ahora