Άννα
Θέλω να μιλήσω, να φωνάξω, να τρέξω πάνω του και να τον χτυπήσω, αλλά το σώμα μου δε με υπακούει.
Έχω μείνει ακίνητη να τους κοιτάζω με το στόμα ορθάνοιχτο.
Πώς μπόρεσε...
Μέσα σε μια στιγμή διαλύθηκαν όλα όσα έζησα τις τελευταίες δύο εβδομάδες.
Τα λόγια της Εβίτας επανέρχονται στο μυαλό μου. Μόλις πριν από λίγα λεπτά ήμουν μαζί της και με προειδοποίησε, λες και το ήξερε.
Περνάνε από το μυαλό μου τα χειρότερα σενάρια.
Αποκλείεται η Εβίτα να είναι μπλεγμένη σε αυτό με τον οποιονδήποτε τρόπο. Προσπαθούσε να με κάνει να σκεφτώ λογικά εδώ και πολύ καιρό.
Εγώ όμως δεν την άκουγα. Δεν ήθελα να την ακούσω.
Μέχρι και ο Δημήτρης είχε αποπειραθεί να μου ανοίξει τα μάτια.
«Είμαι βέβαιος ότι δε θα δίσταζε να σε πληγώσει με τον οποιονδήποτε τρόπο».
Ναι, αυτό ακριβώς μου είχε πει.
Τα λόγια του, που τότε μου έμοιαζαν ανόητα, έγιναν πραγματικότητα.
Υπήρξα πράγματι τόσο τυφλή ή ο Μάριος αποδείχθηκε τόσο μαλάκας;
Συνεχίζει να φιλιέται με την κοκκινομάλλα που είναι από πάνω του χωρίς κάποιος από τους δύο να έχει αντιληφθεί την παρουσία μου.
Όταν τον έψαχνα πριν λίγο είχα φωνάξει το όνομά του. Πώς γίνεται να μη με άκουσαν;
Ήταν απασχολημένοι με άλλα πράγματα, Αννούλα. Σύνελθε.
Παρόλο που η εικόνα που έχω μπροστά μου, μου φέρνει εμετό και θέλω να το βάλω στα πόδια όσο πιο γρήγορα γίνεται, δεν μου επιτρέπω να μείνω άπραγη.
Όχι αυτήν τη φορά.
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και μπαίνω στο δωμάτιο χτυπώντας επίτηδες το πόδι μου στο πάτωμα.
Και οι δυο τους γυρνάνε ταυτόχρονα και κοιτάζουν προς το μέρος μου.
Το ύφος της κοκκινομάλλας είναι μάλλον λίγο ένοχο, αλλά δε δείχνει σε καμία περίπτωση έκπληκτη.
Σηκώνεται πάνω ισιώνοντας τα ρούχα της και στέκεται δίπλα στο κρεβάτι με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος.
Την παρατηρώ για λίγο. Το χρώμα των μαλλιών της είναι το φυσικό της και έχει σχιστά καστανά μάτια. Είναι όμορφη. Σίγουρα ομορφότερη από μένα, ίσως και μεγαλύτερη. Το πρόσωπό της μου φαίνεται οικείο, αλλά αυτή τη στιγμή δεν είμαι σε θέση να σκεφτώ αν όντως την έχω δει κάπου ή αν απλώς κάτι μου θυμίζει.
YOU ARE READING
Μείνε
Teen Fiction-Μείνε για δύο εβδομάδες, είπε προκλητικά. Κι αν μετά θες να φύγεις, φύγε. -Αποκλείεται! του έκοψα κατευθείαν τη φόρα, παρόλο που ήξερα ότι αργά ή γρήγορα θα δεχόμουν... Η 17χρονη Άννα έχει περάσει πολλά για να καταφέρει να είναι σήμερα ο εαυτός τ...