Όοχι δεν κεφάλαιο, απλώς έφτασε και η σειρά μου για τα 13 φακτς (γιούπι...)
Με προκάλεσε η PopakiDirectioner (γιατίιι;)
Και σύμφωνα με τους κανόνες:
1) Πρέπει με τη σειρά σου να προσκαλέσεις 15 άτομα (ΜΠΟΥΕΧΕΧΕ)
2) Αν το έχεις ήδη κάνει, ξανακάντο (έτσι για να βασανιστείς περισσότερο)
3) Δεν μπορείς να αρνηθείς (γιατί έτσι και τολμήσεις να το κάνεις θα πέσει πάνω σου η κατάρα του Wattpad και μετά ποιος σε σώζει, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΑΥΤΟ)
4) Πρέπει να γράψεις τους κανόνες
5) Πρέπει να γράψεις 13 φακτς για σένα (και να ελπίσεις ότι έπειτα αυτό δε θα αρχίσουν όλοι να τρέχουν μακριά σου, κάτι που είναι πολύ πιθανό να συμβεί στη δική μου περίπτωση)
Λοιπόον... Αρχίζω:
1) Την περίοδο της εξεταστικής κλείνομαι στο δωμάτιο μου και όλη η οικογένεια νομίζει ότι διαβάζω, αλλά εγώ το μόνο που κάνω είναι να κείτομαι στο κρεβάτι κοιτάζοντας το ταβάνι και κάνοντας σκέψεις του τύπου: θέλω-να-πεθάνω-τώρα.
2) Μου αρέσει να τραγουδάω αλλά έχω το προβληματάκι ότι είμαι εντελώς, ΠΑΝΤΕΛΩΣ άφωνη, γι αυτό συμβουλεύω εντελώς φιλικά όποιον με πετύχει σε φάση που θέλω να αρχίσω να τραγουδάω, να βάλει οτοασπίδες και, (καλού κακού) να απομακρυνθεί τουλάχιστον 13982152915752938 χιλιόμετρα μακριά όπου και πάλι δεν είναι σίγουρο αν θα είναι ασφαλής.
3) Πηγαίνω στην ίδια κατασκήνωση εδώ και 9 συνεχόμενα χρόνια και έχει γίνει πλέον το σπίτι μου, και παράλληλα ο δικός μου επίγειος παράδεισος, γιατί απλά λατρεύω ΤΑ ΠΑΝΤΑ σχετικά με αυτό το μέρος, ακόμα και αυτές τις χαριτωμένες ακρίδες που χοροπηδάνε πέρα δώθε (nottt).
4) Αγαπάω τους Three Days Grace. Ή βασικά τους λατρεύω. Ή μαλλον τους αγαπωλατρεύω. Σε κάθε τους τραγούδι βρίσκω κομμάτια του εαυτού μου, και αναρωτιέμαι ώρες-ώρες πώς κάποιοι που δε γνωρίζουν καν την υπάρξή σου γίνεται να σε ξέρουν τόσα καλά.
5) Είμαι παντρεμένη με τον Adam Gontier, πρώην μέλος των Three Days Grace (απλά εκείνος δεν το ξέρει ακόμα. Είμαι όμως σίγουρη πως θα συμφωνήσει. Το Irene Gontier ακούγεται υπερβολικά ωραίο για να μην συμφωνήσει). Με έχει μαγέψει η φωνή του, οι στίχοι του, τα πάντα του (εσείς τι φταίτε θα μου πείτε, αλλά εντάξει αφήστε με να πω κι εγώ κάπου τον πόνο μου).
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μείνε
Ficção Adolescente-Μείνε για δύο εβδομάδες, είπε προκλητικά. Κι αν μετά θες να φύγεις, φύγε. -Αποκλείεται! του έκοψα κατευθείαν τη φόρα, παρόλο που ήξερα ότι αργά ή γρήγορα θα δεχόμουν... Η 17χρονη Άννα έχει περάσει πολλά για να καταφέρει να είναι σήμερα ο εαυτός τ...