ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ! (ΔΕΎΤΕΡΟ ΒΙΒΛΊΟ;)

297 16 8
                                    

Έχω πραγματικά να γράψω τόσο καιρό στο Μείνε που δεν ξέρω από πού να αρχίσω. Συγκινούμαι και μόνο που πατάω το edit σε αυτήν την ιστορία. *συγκρατεί τα δάκρυά της*

Αρχικά, στέλνω καραντινάτα φιλιά και αγκαλιές σε όλους σας ❤️

Ας μπω στο ψητό λοιπόν! Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό που επέστρεψα στην εφαρμογή είδα ότι το Μείνε ξεκίνησε να έχει και πάλι μεγάλη απήχηση.

Δεν το περίμενα καθόλου και πραγματικά ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τους καινούργιους αναγνώστες που κρατάνε την σπίθα αυτού του βιβλίου ζωντανή, ακόμα και μετά από τόσα χρόνια. Οι ψήφοι και τα σχόλιά σας σημαίνουν πολλά περισσότερα από ότι φαντάζεστε (ε, κι εσάς που το προσθέσατε και στις λίστες σας, σας αγαπάω λίγο παραπάνω. Σςςς, μεταξύ μας αυτά).

Πολλοί με ρωτήσατε αν είχα σκοπό να συνεχίσω το Μείνε. Η απάντηση ήταν όχι, καθώς πιστεύω ότι η ιστορία του Μάριου και της Άννας έχει βρει το τέλος που της αξίζει, και δε θα ήθελα να την επεκτείνω και να "ξεχειλώσει".

ΑΛΛΆ!

(Όσοι δεν έχετε ολοκληρώσει την ιστορία προειδοποιώ ότι ακολουθεί μικρό spoiler)

Πάντα είχα στο μυαλό μου να γράψω ένα Prequel του Μείνε (σχετικά σύντομο, γύρω στα 10 κεφάλαια) με πρωταγωνιστές ένα αγαπημένο μου ζευγάρι που αποκαλύφθηκε στο τέλος του βιβλίου. Μιλάω για τη Σάντρα και τον Άρη φυσικά! Τη λατρεμένη badass μηχανόβια και τον μυστήριο λιγομίλητο αδερφό του Μάριου.

Στο prequel θα βλέπαμε το πώς άρχισε και εξελίχθηκε η σχέση τους, ενώ ταυτόχρονα προσπαθούσαν να ξεφύγουν από τον γερο-ξεκουτη
(εντάξει, θα έχει και λίγο Άννα - Μάριο μέσα, αλλά λίγο όμως ε).

Θεωρώ ότι η ιστορία τους θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον και εγώ προσωπικά ενθουσιαζομαι στην ιδέα γιατί αυτή η σκέψη τριγυρνάει καιρό στο μυαλό μου (το έχω απωθημένο μάλλον).

Το θέμα όμως είναι αν θα σας ενδιέφερε εσάς να το διαβάσετε. Θέλω να δω αν κάτι τέτοιο θα είχε απήχηση στους αναγνώστες του Μείνε. Αλλιώς φυσικά δεν έχει τόσο νόημα.

Τι λέτε λοιπόν; Να γράψω prequel του βιβλίου με κύριους πρωταγωνιστές τη Σάντρα και τον Άρη;
Απαντήστε εδώ ➡️

Πείτε ναι, θα σας στείλω σοκολάτες και λουτρινα κοάλα. Όχι ότι προσπαθώ να σας εξαγοράσω, εγώ την καραντίνα σας θέλω να κάνω καλύτερη *γκουχ γκουχ*

Αν δω ότι όντως σας ενδιαφέρει αυτή η ιδέα, θα βγάλω δεύτερη ανακοίνωση σχετικά με το πότε θα ανέβει το βιβλίο (θέλει και μια προετοιμασία βρε αδελφέ, έχουμε και εξεταστική σε λίγο καιρό, δείξτε κατανόηση).

Ακόμα κι αν δω ότι τελικά δεν ενθουσιαζεστε στην ιδέα του prequel, και πάλι σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τη στήριξη και την αγάπη που δείχνετε στο Μείνε, γιατί την αγαπάω πολύ αυτήν την ιστορία ❤️

See you,
-eirilena

ΜείνεWhere stories live. Discover now