Άννα
-Είσαι πολύ ηλίθιος αγόρι μου, μουρμουρίζω καθώς μπουκώνομαι με μια χούφτα πατατάκια. Με την κολλητή της, ρε γελοίο υποκείμενο; Αν ήμουν εκείνη θα είχα ήδη θάψει τα κοκαλάκια σου κάπου στο Αφγανιστάν.
Κάθομαι οκλαδόν και κοιτάζω με προσήλωση την ξανθιά κοπέλα, καθώς έχω στενέψει τα μάτια και δαγκώνω τα πατατάκια με αγωνία.
-Ναι! πανηγυρίζω τόσο έντονα που τα μισά πατατάκια πέφτουν από το μπολ. Να αγιάσει το χέρι σου βρε κοπέλα μου, του άστραψες το χαστούκι και το κεφάλι του έκανε στροφή 180 μοιρών.
Παίρνω άλλη μια χούφτα πατατάκια και τη βάζω στο στόμα μου, παρόλο που δεν έχω μασήσει ακόμα τα προηγούμενα. Περιμένω με ένα τεράστιο χαμόγελο κοτσαρισμένο στο πρόσωπό μου να δω την ξανθιά τύπισσα να παίρνει το αίμα της πίσω από εκείνον τον αχρείο που ισχυρίζεται ότι την αγαπάει, αλλά το έκανε με την κολλητή της. Τι μουλάρι.
-Έτσι! φωνάζω με τη γροθιά μου υψωμένη στον αέρα. Σπάσε του τη μούρη! Λιώσε του τα κόκκαλα! Στρίψε του τα έντερα! Όπα, μισό. Ωχ. Όχι, όχι, μην το φιλάς! Έκανε σεξ με την κολλητή σου, στραβάδι!
Όσο και να ουρλιάζω, η οθόνη της τηλεόρασης δε με ακούει και οι δύο πρωταγωνιστές συνεχίζουν να φιλιούνται ανενόχλητοι, ξεχνώντας ότι σφάζονταν πριν από δύο λεπτά.
-Να, παρ' τα, χαζή! λέω και μουντζώνω την άμυαλη ξανθιά. Εμ, τα θέλεις και τα παθαίνεις.
Μασάω εκνευρισμένη τα πατατάκια μου όσο κατακεραυνώνω με το βλέμμα μου την τηλεόραση. Ο μόνος λόγος που βλέπω αυτές τις σαχλές ρομαντικές ταινίες είναι για να βρίζω τις ανεγκέφαλες πρωταγωνίστριες, οι οποίες συγχωρούν από ψέματα και κοροϊδίες μέχρι πηδήματα του αγοριού τους με την κολλητή τους.
Ακούγεται ο ήχος του ασύρματου σταθερού τηλεφώνου και ψάχνω ανάμεσα τα πόδια μου και τα χυμένα πατατάκια για να το βρω.
-Ναι; λέω στο ακουστικό χαμηλώνοντας ταυτόχρονα την ένταση της τηλεόρασης.
-Πώς είσαι, Αννούλα; Α, και καλό μήνα παρεμπιπτόντως, ακούω τη φωνή της Εβίτας από την άλλη άκρη της γραμμής.
-Μια χαρά, και επίσης, απαντάω μασουλώντας μερικά πατατάκια ακόμη.
Αν δε μου το είχε πει η Εβίτα, δε θα συνειδητοποιούσα ποτέ πως σήμερα ξεκίνησε ο δεύτερος μήνας του καλοκαιριού. Έχει ήδη βραδιάσει και ούτε που το πήρα χαμπάρι ολόκληρη τη μέρα πως πλέον είναι Ιούλιος.
YOU ARE READING
Μείνε
Teen Fiction-Μείνε για δύο εβδομάδες, είπε προκλητικά. Κι αν μετά θες να φύγεις, φύγε. -Αποκλείεται! του έκοψα κατευθείαν τη φόρα, παρόλο που ήξερα ότι αργά ή γρήγορα θα δεχόμουν... Η 17χρονη Άννα έχει περάσει πολλά για να καταφέρει να είναι σήμερα ο εαυτός τ...