Bölüm 51

4.1K 306 51
                                    

Finallerde yazamayacağım dedikçe bölüm ekliyorum. Aslında eklemeyecektim ama bugüm totem yaptım. 00:00'a kadar 16k olursa bölüm ekleyeceğim dedim ve imkansız duruyordu sabah. Ama oldu! E bende ekleyeyim dedim. Şimdide bir totemim var bakalım oda olursa yarın yine ekleyeceğim :D

Bu da yılbaşı bölümü değil haberiniz olsun :)

***

Aras ile imtihanımımız kısa sürmüştü. Annesi çok ayrı kalamamış bir ksç saat sonra gelip almıştı. Bebeği sağlam teslim etmenin rahatlığı ile koltuğa oturdum.

"Kalk hadi bebeğim kalk."

"Nedenmiş o?"

"İki gün sonra yılbaşı ve bizim dolabımız bomboş. Alışveriş yapsak iyi olur."

"Biraz dinlenelim öyle gideriz. Ay enerjin hiç bitmiyor değil mi senin?"

"Üzerinde kullansam tükenecekte işte kullanamadığımdan ötürü-"

"Kes Çınar kes, şu tişörtü düzgün giy gördükçe gülesim geliyor."

Ben koltukta o arkamda ayakta duruyor ve o güzel gözleriyle bana laf yetiştiriyordu. Bir anda tişörtü çıkardı. Aman yarabbim. Ya zaten hormonlarımı durdurmıyorum Çınar! Süpersin!

"Bakma öyle çıkar diyen sendin."

"Salonda soyun demedim. Odana git giyin bende mutfağı temizleyeyim."

"O güzel ellerine zahmet olmasın?"

"Sen mutluluk hapı falan mı içtin bugün? Ne bu neşe canım!"

"Senin öperek uyandım ya ondandır."

O ellerini omuzlarıma mı koydu benim? Yapma kurban olayım yapma Çınar'ım evimin direği atlamamak için çok zor duruyorum. Yapma!
Yalnız size bir şey itiraf edeyim şahane masaj yapıyor. Resmen omuzlarım pamuğa döndü iki dokunuşuyla.

"Hadi Çınar ayrıca dışarı çıkmayacak mıyız? Evde mi yeni yılı kutlayacağız?"

"Sinan ve Sümeyye'yi davet ettim."

"Benden habersiz? Benim arkadaşlarımı?"

Ya böyle bana sormadan işler yapması bazen sinirimi bozuyor ama olsun ne yapalım her yakışıklının bir kusuru olacaktı elbet.

"Sümeyye pek hazzetmez yeni yıl olayından ama bilemedim."

Yatak odasından konuşmsya başladı.

"Yeni yıl sebebiyle çağırmadım zatrn. Hep beraber olalım. Oyun oynarız. Alkol almayız."

"Keşke banada danışsaydın."

"Özür dilerim prensesim mutlu olursun sanmıştım."

"Ben evimizde sarmaş dolaş, sessiz bir şekilde yeni yıla gireriz diye düşünmüştüm. Hani sen ve ben baş başa mumlar alevler-"

Yatak odasında bir kaç şey yerle bir oldu ve tek nefeste yanıma koştu.

"Vallaha mı? İptal edeyim ben hemen. Hem günah günah öyle şeyler. Edeyim mi Zeynep?"

"Çağırmışsın artık ayıp olur. Neyse bir daha ki sefere diyelim."

Boynuma dudaklarını yapıştırarak konuştu. Kıyamam nasıl üzüldü şebek.

"Ya Zeynep çok haklısın sana sormadan yaptım ama cezasını şimdi çekmeyeyim lütfen iptal edeyim."

"Hayır hadi temizledim ben buraları. Giyinde gidelim."

Büyük bir iç çekmeyle arabaya indik. Anahtarı bana verdi kullanmam için ama onun yanında oturmak çok daha zevkliydi. Bir adam araba kullanırken bu kadar seksi olamaz ya hu! Soldan onu izlemek dünyanın en hoş şeylerinden biri. Hem durduk yerde sevapta kazanıyorum. Güzele bakma sevaptır. Değil mi ama?

"Bu akşam kalırsın bende değil mi?"

"Bilmem ki."

"Kalırsın bende evimi yatağımı özledim. İyi olur hem özlem gideririz."

"Kızıyorum ama Çınar bak."

"Kızma tamam sustum. Bir şey diyeceğim."

"Dinliyorum."

"İyi ki hayatımdasın Zeynep. Hayatıma renk kattın sen. Resmen mucizem oldun. Olmasaydın bende olmazdım."

"Tövbe de ya ne kötü sözler onlar öyle? Sende iyi ki benim hayatımdasın."

***

Markete girdiğimizde yine bir açınar klasiği ile başbaşaydım. Adamın gözüde tok neden bu kadar çok alıyor her şeyden inanın anlamıyorum. Ben geri koydukça o alıyor.

"İsraf oluyor alma."

"Olmaz misafirler gelecek."

"Nasıl aile babası olacaksın sen çok müsrifsin! Bir puan kaybettin!"

"Aile babası diyen o ağzını öperim senin. Tamam hadi sen yap ben bir şeye karışmıyorum. Hatta benim az işim var oraya gideyim. Sen işin bitince ara gelirim olur mu?

"Olur olur. Görüşürüz."

Aaa manyak döndü gitti arkasını bu kadar kolay gidiliyor muydu? Yalnız Zeynep yılbaşı alışverişini sana kilitledi gibi bir şey mi oldu? Yok canım Çınar yapmaz öyle. Onun işi kısadır hemen gider gelir. Yani inşallah.

***
Yarım saat geçti marketin içinde dolanıyorum. Yok adam gelmiyor. Mesaj falanda atmıyor. Bende kalkıp kasaya gittim. Sonuçta gelenler benimde arkadaşımdı. Hem o kadar çok bir şey tutmaz dememle kasada ikiyüz küsür bir lira gördüm. Kısa bir yutkunma ardından ödemeyi yaptım. Öğrenci halimle bu kadar çok paranın benden çıkması beni bitirdi ama ne yapayım. Adam yememi içmemi her şeyimi karşılıyor. Kıyafetlerimin bile bir çoğunu o alıyor. Bunu yapmazsam içim rahat etmezdi zaten.

Poşetleri doldurup market arabasına geri koydum. Çınar'ın numarasını tuşladığımda ensemde bir ıslak öpücük hissettim. Bir kişinin dudakları ancak böyle güzel öpebilirdi.

"Kasaya geldiğinde haber ver demedim mi ben sana?"

"Demedin ama dememen iyi oldu. Yoksa asla ödetmezdin."

"Benim yanımda sana yakışmaz ödemek."

"Ama yanımda yoktun ve ödedim."

"Fiş nerede?"

"İnek aldı."

"İnek nerede?"

"Dağa kaçtı."

"Dağ nerede?"

"Yandı bitti kül oldu!"

Kahkaha atarak birbirimize sarıldık. Poşetleri eline alarak arabaya götürdü ve bende o gider gitmez ona hediye almak için koşar adım bir mağazaya girdim. Allahım yetmedimi bugün harcadığım para? Gerçekten mi?

Çınar'a aldığım hediyeye gülerek baktım. Biraz komik biraz özel ve onu mutlu edeceğini düşündüğüm bir şey aldım.

Yani Zeynep en azından bunu hak ediyor. Seni güzelce seviyor. Mutlu ediyor. Neden ona nu şansı vermeyesin ki? Hem o sevilecek bir adam derken telefonum titredi. Mesaj kutuma bakarken elim titredi. Tam Çınar'a hakettiği değeri vermeyi düşünürken Barış'ın mesaj atması beni yerle bir etmişti.

Bıktım gerçekten bıktım. Ne zaman mutlu olmaya çalışsam önüme çıkıyorsun Barış!


Beğendiyseniz yıldıza tıklamayı unutmayın :) Kütüphanede yazdım bölümü vallahi bu totem zor iş :)

Şiş-MAN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin