#9

900 46 4
                                    

Merhabaaalar! Çok uzun zaman sonra geldim ama geldim :) Yarın yığınla online dersim var ama yazmaktan vazgeçmeyeceğim, henüz şimdi değil :) 

Bir önceki bölümlerden 2 tane okursanız daha keyifli olur diye düşünüyorum :)

***


"Kerem ile naptık dedin? Ben hala uyuyorum değil m? Çınar bak bakayım ben uyuyor muyum?"

"Zeynep! Uyumuyorsun... Çınar duydu mu dediğimi?"

"Duydum Güneş, duymamazlığa verebilirim?"

"Çok iyi olur teşekkürler..."

Elime telefonu alıp koşarak balkona doğru gittim. Detayları almam lazımdı yoksa kafayı sıyırırdım!

"Tüm detay istiyorum lütfen, ya biz eve bıraksın dedik yatak odasına değil!"

"Of Zeynep, aynı dizilerdeki gibi oldu. Kapıda bi başladık--"

"Tamam tamam daha detay istemiyorum vazgeçtim çünkü patronumu o şekilde düşünmemem lazım iğğreeençsiniz.."

"Yoo gayet iyiydi bebişim gerçi uyandığımda yanımda yoktu basıp gitmiş sence benden tiksinmiş olabilir mi?"

"Bu sabah onun uçağı vardı o yüzdendir Adana'ya gidecekti her neyse, bugün hastane çıkışı yanına geleyim bi göreyim yüzünü- şey Sümeyye?"

"Sakın Zeynep! Sinan ikizim olabilir ama bunu kaldırabilecek kadar rahat değil..."

"Tamam sen ben ve Çınar biliyor şimdilik- biraz sır saklayabilirim."

"Teşekkürler..."

Telefonu kapattıktan sonra oğlum minik kıpırtılarla bana günaydınını veriyordu. Elimle üzerinden sevip geri yatak odasına ilerledim. Çınar uyumasına devam etmişti. Canım kocam üç nefeste uykuya dalmaya meyilli biri olduğu için şanslıydım. Bebeğimiz doğduğunda sürekli geri uyuyabildiği için kalkıp o ilgilenecekti. 

Mutfağa gidip kahvaltımızı hazırlamaya başlamıştım artık bu kahvaltı hazırlama işinden de sıkılmıştım çünkü hep aynı şeyler... Kendimi aç hissetmezken yemek yemek beni yoruyordu.

Arkamdan belime sarılan ellere karşılık verircesine gülümsemiştim.

"Tekrar günaydın güzelim..."

"Günaydın, dükkana gidecek misin? "

"Gideceğim birazdan yavrum, vitaminlerini aldın mı?"

"İçtim evet, hadi otur kahvaltı yapalım..."

"Kerem ve Güneş e mi sıkıldı canın?"

"Evet biraz, niye sıkıldı inan bende bilmiyorum galiba hormonlarım beni yönetiyor."

"Olabilir... Yetişkin insanlar sen yorum yapmamaya çalış."

"Sanki çok mümkünmüş gibi..."

****

Çınar dükkana gitmişti. Benim bugün şirkette pek işim yoktu ama gidip bir kaç evrak imzalamam gerekebilirdi. Duruma göre aranacaktım. Gebeliğin verdiği her türlü rahatlığı kullanıyordum çünkü bu günler bir daha geri gelmeyecekti. 

Önce bi alışveriş merkezine uğrayım mağazaları gezdim, çok beğendiğim siyah elbiseyi kendime aldım. Oğlum için çok tatlı bir tulum aldım. Sonrasında elime kahvemi alıp arabama doğru yürüdüm. Çınar mesaj atmıştı.

"Sevgilim nasılsın?"

"İyiyim, şirkete geçiyorum. Sen nasılsın?"

"Akşama annemlere gidelim mi yemeğe? Evde yorulma."

Şiş-MAN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin