Bölüm 66

3.9K 257 39
                                    


Bir bölüm daha gelmesi sizi şaşırtmasın :) Bitmek üzere olan şeyleri, bitirmekte üzerime yoktur çünkü! Son bölümler diye vote sayısını arttırmanız beni gider ayak mutlu eder unutmayın.. :) Bu arada bölümleri düzenlemeye başlıyorum yavaştan...

Keyifli okumalar...

***

Tüm şehir ağladı, sen gittin diye...

2 Gün Sonra

Sabahın erken saatlerinde uyanıp uzunca Çınar'ı izledim. Son bir kaç gününün kaldığını öğrendiğimden beri sürekli ağlıyordum e birde kusuyordum. Ya size de oluyor mu böyle şeyler? Başım ağırınca kusma ne biliyim stresten mide bulanma falan. Bana çok oluyor. Televizyonda Gökhan Özen'in 'Sana yine muhtacım, sana yine muhtacııığğğm. '   şarkısında ağlamış ve tüm midemi dışarı çıkarmıştım.

'Zeynep? Zeynep ne oldu? '

'Kustum hayatım iyiyim. '

'Zeynep neden kusuyorsun? '

'Bilmiyor musun beni üzüntüden oluyor bana bunlar hep. '

'Canım bugün istersen ailenin yanına gidelim. Onlarla vedalaşayım hem babanın arabasını vermiş olursun. '

'Olur, olur. Erken gidelim geç olmadan döneriz. Sayılı vakitlerimiz var. Ailenlede vakit geçirmen gerekiyor. '

'Yarın abimler küçük bir asker eğlencesi düzenliyorlar bana. Orada bol bol geçiririm vakit. '

***

Yola yine iki araba çıkmıştık bu sefer o babamın arabasını almış bana kendi arabasını vermişti. Uzun yola gitmeye onunla alışmam gerekiyormuş. Hatta o gidince benimde okulum bitmiş olacakmış diye arabayı alıp bol bol Pelinsu snap i çekmem için uzun yola çıkmam gerekiyormuş. Mesela tek başına tatil yapmalıymışım. Ama gerçekten tek başıma. Başkası olursa askerliğini yakarmış!

Gülerek dediklerini düşündüm ve yoluma baktım. Eminim şuan babamın arabasında cinnet geçiriyordur. Vites girmiyor diye az delirmedim ben geçen gün gelene kadar. 

***

Evin önünde durduğumuzda arabanın anahtarlarını bana atmış ve sinirle gömleğini düzeltmişti. Bu hali ne kadarda baştan çıkarıcıydı?

'Mehir için alacağım aynalı körüğü babana vermeye ne dersin? İki tanede beygir alırız önüne. Eminim daha hızlı gider? '

'Hadi oradan gayette hiç hız kesmeden geldin benimle. Daha sekiz buçuk yaşında o araba sıfır almıştık sıfır!'

'Sinirlenince pek seksi oluyorsun, ne dersin senin yatağına mı geçsek? Oyuncu değişikliği olmuş olur? '

'Çınar annem seni bir döver yemin ediyorum elinden alamam. '

'Sustum. Tamam sevgilim. '

Eve girip helallik alındı babam ile uzun uzun askerlik muhabbeti yapıldı. Çınar bir ara babama arabasına ne kadar iyi baktığını söylediğinde ağzımdan 'Çakaaaal!' diye bir cümle kaçırmıştım ki zil çaldı. Kimin geldiğini tahmin etmekte zorlanmamıştım. HALAMLAR!

'Ayyy bizim damat askere mi gidiyormuş, aman evladım ortalık çok karışık neden gidiyorsun ki ne gerek vardı? '

'Hoş geldin halacığım. '

Halacığım?! Babama efendim diyor halacığıma halacığım mı dedi o? Koparırım o dili yemin ediyorum koparıyorumda bazen işime yarıyor o yüzden kalsın bence...

Şiş-MAN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin