3.••

14.3K 946 25
                                    

Ja: Čože?

Laura: Aby si bola o 19:00 u mňa. ;-)

Ja: No to som pochopila ale prečo?

Laura: Party!!

Ja: Zase? Laura dnes sa mi fakt nechce ísť a ešte sa musím aj tak učiť.

Laura: Hádam by si nenechala svoju najlepšiu kamarátku ísť samú. :-(

Ja: A ver, že by som nechala. Naozaj sa potrebujem učiť.

Laura: Ty sa učíš stále. Aspoň pre tento raz urob výnimku. 🙏 Sprav to pre mňa prosíím, prosíím.

Nemala som ani tú najmenšiu chuť niekam. Chcela som večer stráviť zamotaná v perinách a aspoň na chvíľu sa pokúsiť zresetovať. No rovnako ako som nechcela ísť som nechcela nechať Lauru ísť samú.

Ja: Dobre.

Laura: Áno, áno. Ella ja ťa zbožnujem. 😘😘

Ja: A u koho to vlastne bude?

Laura: Mark, tretiak na našej škole.

Ja: Pane bože Laura! Ako sa ti tam podarilo dostať?

Laura: Nikto nevie odolať môjmu šarmu. Ale dosť už o tom jednoducho ku mne príď...Jasné?

Ja: Jasné.

Na jej odpoveď som už nečakala a odhlásila sa. Zaklapla som laptop a zvalila sa na posteľ. Vedela som, že rodičia doma nebudú, takže presvedčovacie frázy na povolenie odchodu nebolo nutné použiť. V hlave som si začala skladať klamlivú vetu, ktorú som sa chystala povedať Matiasovi. Nechcela som mu klamať, no veľmi dobre som vedela, že ak mu poviem pravdu nedovolil by mi odísť.

Prevalila som sa na bok a z nočného stolíka som zobrala telefón. Pozrela som sa na hodiny ukazujúce 12:43. Mala som ešte veľa voľného času. Ľahla som si späť na chrbát, telefón
som zablokovala a hodila vedľa mňa. Pohľad som zapichla do bieleho stropu nado mnou.

Rozmýšľala som čo si zobrať na seba. Posadila som sa a nohy som položila na zem. Rozhodla som sa ísť skontrolovať môj šatník a tak aspoň čiastočne skrátiť čas čakania. Prešla som ku šatníkovým dverám, ktoré som otvorila. Vošla som dnu a zasvietila žiarovku visiacu zo stropu. Prehrabávala som a vyhadzovala všetky možné kusy oblečenia ale ani jeden kus, ktorý prešiel pomedzi moje prsty sa mi nezdal vhodný na dnešný večer.

Po niekoľkých únavných minútach som dospela k záveru, že si budem musieť niečo požičať od Laury.
Upratala som všetku spúšť, ktorú som spôsobila a zhasla svetlo vypínačom na stene pri dverách. Vyšla som zo šatníka a šla skontrolovať čas. 14:35. Nezdalo sa mi, že to trvalo tak dlho, no na druhú stranu som bola rada, že sa hodivá ručička aspoň o čosi priblížila k 19 hodine.

Keďže som ešte stále mala veľa času rozhodla som sa pre v rámci možností dlhý relaxačný kúpeľ. Otvorila som dvere od mojej izby a zamierila do kúpeľne, kde som sa zamkla.

Potočila som kohútikom vo vani odkiaľ začala vytekať príjemne teplá voda. Zbavila som sa všetkého oblečenia čo som mala na sebe a vlasy som si s gumičkou vypla do vysokého drdolu. Ľahla som si do horúcej vody vďaka, ktorej sa moje telo dokonalo uvoľnilo.

Vedela som, že aj keď sa moje telo uvoľní napätie, ktoré už dlhú dobu prebývalo v mojej hlave sa nepodarí uvoľniť. Myšlienky som mala plné len a len Alexa. Nevedela som na neho prestať myslieť aj napriek tomu, že som si uvedomovala, že mi to nijakým zázračným spôsobom nepomôže získať jeho srdce. Závidela som dievčaťu, ktorému sa rozhodne darovať ho.

Voda sa začala po uplinutých minútach ochladzovať a ja som sa rozhodla vyjsť.

Vypustila som vodu a okolo tela som si obmotala uterák. Odomkla som dvere a dúfala aby na chodbe nikto nebol. No moje prosby neboli vyslišené.

Hneď ako som sa dostala z teplej a parou pokrytej kúpeľne som započula Matiasov krik vychádzajúci z jeho izby. "Alex! Kde doriti si s tými pukancami!" zakričal vo chvíli kedy som otočená chrbtom ku schodisku zatvárala dvere.

Chcela som sa otočiť a rýchlo ísť do izby, ale keď som počula Alexov hlas, pritiskla som silno viečka k sebe a modlila sa aby len prešiel okolo a nevšimol si ma.

"Veď už i-" zasekol sa uprostred vety.

Potlačila som pocit zahanbenia a otočila som sa. Alex stál pri dverách mojej izby, v rukách držal misu s popcornom a s naširoko otvorenými očami, pootvorenými ústami a rukou plnou popcornu držiac ju skoro pri svojich perách sťažka preglgol a pohľadom mi blúdil po celom tele.

Moje líca ihneď naberali všetky odtiene červenej aké len boli možné.

"Alex, vážne kde toľko trčí-" z izby sa razom vyrútil Matias, no svoju vetu nedokončil a vyjavene sa na nás pozeral.

Cítila som sa viac než nepríjemne, keďže som pred nimi bola prakticky úplne nahá. Nervózne som sa usmiala a utekala do izby.

Zavrela som za sebou dvere a s úľavou si vydýchla. Ešte nikdy som sa necítila tak trápne ako tomu bolo pred pár sekundami.

Nemohla som však popierať to, že by sa mi nepáčilo ako ma Alex hltal pohľadom alebo ako sťažka dýchal keď ma celú mapoval očami. Pri predstave jeho výrazu som si musela zahryznúť do pery. Po ničom inom som netúžila tak veľmi ako po tom aby som mohla aspoň na malý moment spojiť moje pery s tými jeho.

Snívala som o ňom aj keď som vedela, že to pre mňa nebolo vôbec dobré. Každou ďalšou a ďalšou myšlienkou na neho som mu prepadala viac a viac.

Po chvíli premýšľania som prešla ku prádelníku odkiaľ som si vytiahla potrebné veci, ktoré som na seba natiahla. Uterák som položila na posteľ a prešla do šatníka kde som vybrala čierne skinny jeans a sivý sveter.

Už oblečená som sa vybrala do Matiasovej izby, oznámiť mu môj odchod ku Laure. Váhala som či mu to mám povedať osobne po tom incidente na chodbe alebo mu proste zavolať, že odchádzam. Nakoniec som si povedala, že predsa za ním pôjdem.

Po mojom malom zaklopaní sa za dverami ozvalo tiché "ďalej" načo som otvorila dvere. Pohľad sa mi naskitol na Matiasa a Alexa sediacich na zemi, vyjedajúc popcorn pri filme, ktorý som ešte nemala možnosť vidieť.

"Ja..Ehm...chcela som ti len povedať, že dnes nebudem doma." obidvaja na mňa upreli svoje pohľady.

"A kam ideš?" opýtal sa Matias s nadvihnutým obočím a nechápavo mi hľadel do očí.

"Ku Laure." jednoducho som odpovedala. Samozrejme som vynechala tú časť s party.

"Dobre, ale neponocujte." mala som na ňom rada, že sa z nezávislého teenegera dokázal behom mihnutia oka premeniť na starostlivého strašieho brata.

"Jasné, neboj." rozlúčila som sa s nimi a odpochodovala dole. Obula som si svoje čierne conversy a obliekla koženú bundu. Do vrecka som si ešte hodila telefón a mohla som vyraziť.

➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕
Ďalšia časť na svete 😃 dúfam, že sa páči váš názor by ma potešil.😄
Prepáčte za chyby 😜

Ella and AlexWhere stories live. Discover now