Kráčala som po prázdnej chodbe späť do triedy. Nemôžem uveriť tomu, že som vážne odišla z hodiny a šla za Alexom.
Pomaly som otvorila dvere aby som nespravila veľký hluk, a tak na mňa neupútala priveľkú pozornosť. No nepodarilo sa. Okamžite ako som vstúpila všetky pohľady boli na mne.
Rýchlo som sklopila hlavu do dola a ponáhľala sa ku svojmu miestu.
Posadila som sa na stoličku a znova sa poobzerala po triede. Pohľady, ktoré boli nasmerované na mne, tentoraz patrili opäť učiteľovej zavalitej osobe."Slečna Reed cítite sa už lepšie?" opýtal sa a ja som svoj pohľad z ľudí v triede premiestnila do jeho očí, ktoré sa skrývali za dioptrickými sklíčkami.
"Á-áno už je to lepšie.. Ďakujem." vykoktala som a nervózne sa usmiala.
Úsmev mi opätoval a znova sa vrátil ku predošlej téme, ktorú vysvetľoval.
Vydýchla som si a ruky, ktorými som sa držala sedadla stoličky som vyložila na lavicu.
"Povieš mi čo to malo znamenať?" opýtala sa Laura šeptom vedľa mňa.
Hlavu som otočila jej smerom. "Vysvetlím ti to na obede." odpovedala som a jemne sa na ňu usmiala.
"No v to dúfam." povedala a tak isto sa usmiala.
Otočila som sa späť ku tabuli a sledovala učiteľove pohyby rukami a jeho mimiku tváre. Všimla som si, že keď niečo vysvetľuje názorne to predvádza aj rukami. Keď som sa nad tým takto zamýšľala prišlo mi to komické.
Z pozorovania ma vyrušil vibrujúci telefón v mojom vrecku. Mala som tušenie, že jediný kto by mi mohol teraz písať je Alex.
Pod lavicou som naťukala pin kód a rozklikla správu.
Alex: Takéto stretnutia by sme mohli praktizovať aj častejšie 😉
Práve keď som mu chcela odpísať zazvonilo na koniec hodiny. Učiteľ sa rozlúčil a opustil triedu ako aj zvyšný študenti. V triede nás zostalo len pár.
"Idem na toaletu." oznámila mi Laura a postavila sa. Prekĺzla cez priestor medzi mojou stoličku a lavicou za nami.
Chvíľu som pozorovala ako kráča ku dverám, no hneď som sa vrátila ku správe.
Ja: Myslím si, že určite nemohli..
Alex: Nehovor, že sa ti to nepáčilo..😁
Ja: To ani netvrdím..len si nemyslím, že je práve najlepší nápad stretávať sa takýmto spôsobom..✌️
Alex: Prečo by to nebol dobrý nápad? Mohlo by sa z toho stať naše malé tajomstvo..😍
Ja: Nebol by to dobrý nápad, pretože je to proti pravidlám 😑 nemôžeš len tak odísť z hodiny ako sa ti zachce..
Alex: Princezná, pravidlá sú na to aby sa porušovali.. a ak by som ich mal porušovať s tebou tak to kľudne spravím..
Na jeho správu som už nič viac neodpísala. Zahryzla som si do pery a s úsmevom pokrútila hlavou. Telefón som skryla do vrecka a vymenila si knihy na ďalšiu hodinu.
"Prečo sa tak červenáš?" ozvala sa Laura, keď si sadala na svoje miesto a tým mi prerušila tok myšlienok.
"Nečervenám sa.." protestovala som aj keď som veľmi dobre vedľa, že moje líca sú znova pod vplyvom červene.
YOU ARE READING
Ella and Alex
RomanceElla Reed a Alex Thomson. Alex je 19-násť ročný chlapec a najlepší kamarát Ellinho brata. Ella nikdy nebola dôležitou súčasťou Alexovho života. Vždy to bola len Matiasova mladšia sestra. No to sa zmenilo dňom kedy Ella dovŕšila 15-násť rokov. Od to...