45.••

10.7K 672 282
                                    

Všetci okrem mňa viedli s Mayou rozhovory, ktoré zahŕňali otravné otázky typu: "Odkiaľ ste prišli?", "Páči sa ti tu?" "A ste tu nastálo?" Všetci mali kopec otázok, na ktoré nutne potrebovali odpovede. Len ja som nemala ani jednu. Nezaujímala ma ona a ani jej život, ktorý viedla pred tým ako sa prisťahovali sme.

Mne osobne by prekážalo stále odpovedanie na otázky zvedavých ľudí, no ako som si stihla všimnúť Mayi to zrejme nijako neprekážalo. Práve naopak. Povedala by som, že sa priam vyžívala v tom byť stredobodom pozornosti a záujmu. A hlavne ak sa jednalo o pozornosť, či záujem Alexa.

Už dlhšiu dobu som ju pozorovala a videla ako sa na neho pozerá. Celého ho skenovala pohľadom zastretým chtíčom a túžbou, ktorý priam kričal ako veľmi Alexa chce aj bez toho aby jej z pier vyšlo čo i len jediné slovko.

A mňa presne toto privádzalo do šialenstva. Privádzala ma tam skutočnosť, že som s tým nemohla nič urobiť. Jediné čo som mohla spraviť bolo sa na to len tupo prizerať a znášať jej pohľady, ktoré Alexa vyzliekali.

"Takže to znamená, že budete všetci piati chodiť na tú istú školu.. To je skvelé." povedala nadšene a so širokým úsmevom na perách mama, čím ma vytrhla zo zamyslenia.

Počkať. To mi chcete povedať, že Maya bude chodiť na tú istú školu ako ja?? Nie, nie, nie to.. Musí byť len nejaký zlý vtip...alebo jednoducho len realita zlatko. Ozval sa po naozaj dlhej dobe môj vnútorný hlas, ktorý mal opäť pravdu.

Prečo si z toľkých škôl, ktoré v okolí sú musela vybrať práve tú našu? Predsa ostatné školy ponúkajú presne to isté čo tá naša a dokonca sú niektoré aj o niečo lepšie ako tá naša, tak prečo si vybrala práve túto?

Hlavou mi neustále vírili otázky tipu: Prečo? No odpovede na ne neprichádzali.

"Oh netušila som, že tam chodíte tiež.. Ale musím súhlasiť s pani Reed je to naozaj skvelé vidieť v novej škole aspoň pár známych tvári." povedala Maya s úsmevom od ucha k uchu, ktorý by vyhral prvé miesto za ten najfalošnejší úškrn roka.

"Takže to znamená, že budeš chodiť do tej istej triedy ako my traja." skonštatovala s úsmevom na perách Elison.

Ak sa mám priznať mne práve dvakrát do úsmevu nebolo.

"No už to tak vyzerá.. Ale je tu jeden háčik.. Ja totiž vôbec netuším, kde sa škola nachádza a ako sa tam mám dopraviť." povedala Maya sklesnutejším hlasom a nahodila šteňací pohľad.

"To nie je problém..Môžeš chodievať každé ráno so mnou a s Ellou.." navrhol Alex a mne v tom momente išli oči vypadnúť z jamiek. Nemohla som uveriť, že jej navrhol aby každé ráno chodievala s nami v jednom aute.

"Alex naozaj si tvoj návrh veľmi vážim, ale to predsa nemôžem prijať.. Nechcem vám tam prekážať." povedala a pokrútila hlavou.

"Ale aké prekážanie? Mne a ani Elle tam určite prekážať nebudeš.. Nemám pravdu Ella?" opýtal sa a svoj pohľad upriamil na mňa.

"No.. Ak mám pravdu-" už som chcela namietať, no pred tým ako by som to stihla dopovedať ma niekto prerušil

"Tak dobre.. Tvoj návrh prímam." povedala Maya s úsmevom akoby som sa práve vôbec nechystala nič povedať.

Ella and AlexWhere stories live. Discover now