Všetci traja sme vyšli z domu a zamierili ku Alexovmu autu. Ja som kráčala vedľa Alexa, ktorý si na prste krútil koliesko s kľúčami, čo vydávalo mierne cinkavý zvuk. O bok stehna sa mi ošuchovala moja čierna stredne veľká kožená kabelka, ktorú som mala prehodenú cez plece. Laura kráčala tesne za mnou.
Keď sme sa už dostali ku autu, Alex prešiel na stranu vodiča, kde otvoril dvere a nastúpil. Spolu s Laurou sme tak tiež nastúpili a dvere za sebou zabuchli. Ihneď ako som sa dostala do vnútra auta ucítila som krásnu vôňu, ktorá unikala zo stromčeka zaveseného na spätnom zrkadle.
"Tak.. Kde to bude dámy?" opýtal sa Alex a svoj pohľad premiestnil na mňa a na Lauru.
"Do nákupného centra pochopiteľne." povedala Laura s úsmevom na tvári.
"A, do ktorého?" znova sa opýtal a mierne nakrčil obočie.
"Alex.. Koľko tu tých nákupných centier asi tak máme?" s pobaveným výrazom som sa spýtala.
"Vlastne tiež pravda." odpovedal s úsmevom a otočil sa ku volantu. Kľúč strčil do zapaľovania a pretočil ho na stranu. Autom sa ozvalo pradenie motora a my sme sa pohli.
Zapla som si bezpečnostný pás a pohodlne sa usadila do sedadla. V rádiu začala hrať mne známa pieseň od Troye-a Sivan-a - YOUTH. Začala som si potichu pohmkávať melódiu pesničky a pritom si podupkávať nohou do rytmu.
Zrazu som započula ako sa ku môjmu pohmkávaniu pridalo ďalšie. Hlavu som otočila na stranu a zistila, že hmkanie prichádza od Laury. Naše pohľady sa stretli a obidve sme sa na seba usmiali, no v hmkaní sme neprestávali.
Z ničoho nič sa ozval hlbší tón hmkania, čo naznačovalo, že sa pridal aj Alex. Otočila som sa od Laury a svoj pohľad som premiestnila na Alexa. Pohľad mi na chvíľu opätoval a usmial sa.
Všetci traja sme si začali hlasno hmkať, no to nám dlhú dobu nevydržalo a začali sme spievať.
"My youth.. My youth is yours trippin' on skies, sippin' waterfalls.." spievali sme refrén piesne a popritom sa na seba všetci traja usmievali.
Alex pridal na hlasitosti piesne a tým hlas speváka zosilnel. V spievaní sme pokračovali až do chvíle kedy melódia úplne nestíchla.
Okamžite sme sa začali všetci traja smiať.
"Tak toto nemalo jedinú chybu." povedala pomedzi smiech Laura.
"To teda nemalo." súhlasila som so širokým úsmevom na perách.
"Počuj Alex.. Nevedela som, že vieš tak dobre spievať." povedala Laura.
"Ver, že aj ja som sám sebou prekvapený." odpovedal a zasmial sa. Tak isto som sa uchechtla.
"Vidím, že tvoje ego je dostatočne veľké." skonštatovala Laura a ja som sa zasmiala. Alex pokrútil hlavou a zabočil na parkovisko pred nákupným centrom. Ani som si nestihla všimnúť ako tá cesta rýchlo ubehla.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ella and Alex
RomansaElla Reed a Alex Thomson. Alex je 19-násť ročný chlapec a najlepší kamarát Ellinho brata. Ella nikdy nebola dôležitou súčasťou Alexovho života. Vždy to bola len Matiasova mladšia sestra. No to sa zmenilo dňom kedy Ella dovŕšila 15-násť rokov. Od to...