35.••*

13K 637 46
                                    

Pomaly som začala otvárať oči a prevalila sa na druhý bok. Môj zrak zablúdil ku hodinkám a ja som zistila, že je 11:54. Už dosť dlho som nespala až do obeda, no včera som bola poriadne unavená. Netušila som z čoho, možno z toľkých pocitov, ktoré sa vo mne počas dňa miešali.

Posadila som sa a ruky natiahla do hora aby som si ponaťahovala vyležané svaly na tele. Prstami som si pretrela celú tvár a s povzdychom sa postavila z vyhriatej postele.

Zamierila som ku dverám, ktorými som vyšla na chodbu. Prešla som pár krokov a vstúpila do kúpeľne, kde som si opláchla tvár a spravila ostatné raňajšie veci.

Ešte stále mierne ospalými očami som docupkala do svojej izby. Prešla som ku prádelníku, z ktorého som vytiahla spodné prádlo. Spolu s ním som vošla do šatníka.

Na seba som si obliekla čierne legíny a krémovú mikinu cez hlavu. Bol víkend, čo znamenalo, že si nepotrebujem vyberať nejaké komplikované outfity.

Znova som vyšla na chodbu a zamierila ku schodom. Ako som po nich kráčala započula som hlasy, ktoré vychádzali z kuchyne. Vedela som, že jeden patrí Matiasovi, no počula som ešte jeden hlas a to ženský.

Pomaly som prišla ku vchodu do kuchyne a váhavo vstúpila. Všetky páry očí boli na mne.

"Dobré ráno." nesmelo som ich pozdravila A vstúpila hlbšie do kuchyne.

"Ahoj.. Ja som Elison, veľmi rada ťa spoznávam." pristúpila ku mne a pred seba natiahla ruku.

"Ahoj..Tak isto ťa veľmi rada spoznávam.. Ani si nevieš predstaviť ako o tebe Matias stále básnil." povedala som a jej ruku prijala.

"Ehm.. Vážne?" neisto sa opýtala.

So širokým úsmevom som prikývla.

"No tak Ella, zase to nepreháňaj." nervózne sa zasmial Matias.

"Nič nepreháňam.. Hovorím len pravdu." odpovedala som.

Opäť som sa pozrela na Elison, ktorej líca sa zafarbili do červena. "Naozaj si o mne "básnil" Elle?" S úsmevom odo mňa odstúpila a vrátila sa na stoličku, na ktorej pred tým sedela.

Chvíľu bolo úplne ticho. Až nakoniec si Matias povzdychol. "No dobre máte ma.. Áno Elison básnil som Elle o tebe." povedal a na tvári sa mu vytvoril malý úsmev.

So spokojným úsmevom som tak isto prešla ku stolu a posadila sa na jednu zo stoličiek, keď sa oproti mne ozval hlas.

"A to sa so mnou ani neprivítaš?" ozval sa Alex a na jeho tvári sa sformovalo hrané sklamanie.

"Bože..Prepáč.. Zabudla som na teba." s ospravedlňujúcim úsmevom som odpovedala a postavila sa zo stoličky. Prešla som ku Alexovi, ktorý ma chytil za boky a posadil do jeho lona. Zachichotala som sa a ruky mu obmotala okolo krku.

"Chýbala si mi." povedal a zahľadel sa mi do očí.

"Veď aj ty mne." povedala som.

Alex sa ku mne naklonil a naše pery spojil. Pomaly a nežne spolu začali "tancovať" no vyrušilo nás Matiasové odkašlanie. Úplne som zabudla, že v kuchyni sú s nami aj Elison a Matias.

Pomaly sme sa od seba s Alexom odtiahli a pozreli sa na Matiasa.

"Nerád vás ruším, ale ak ste si nevšimli stále tu sme." povedal s menším hnevom v hlase.

"No ták Matias, nechaj ich.. Veď sú spolu zlatí." ohriakla ho Elison a milo sa na mňa usmiala. Matias na chvíľu stíchol a pozrel sa na Elison, ale po chvíli sa znova otočil na nás.

Ella and AlexWhere stories live. Discover now