=Dün=
0543**: Bana seni seviyorum dedin
0543**: Lan bana seni seviyorum dedin
0543**: Beni seviyorsun
0543**: Seviyorsun beni
0543**: Delireceğim çok güzel ya
0543** Cümlenin mükemmelliğine bakar mısın
0543**: Bana seni seviyorum dedin
0543**: Beni
0543**: Ben olan beni
0543**: Henüz o anlamda olmasa da bana herhangi bir duygu beslemen bile yeter benim için
0543**: Hem ben artık inanıyorum
0543**: Beni gerçekten seveceğin günler de gelecek
=Bugün=0543**: Günaydın beni seven kız
0543**: Bak bu lakap sana çok yakıştı
0543**: Hep kullan olur mu
0543**: Çünkü beni seviyorsun
0543**: Unutma
0543**: Esin'im
-Ne var?
0543**: Beni sevdiğini biliyor musun
Elimi alnıma vurup yaptığım hataya sövmeye başladım. Gerçekten böyle bir şeyi nasıl ağzımdan kaçırabilmiştim ki?! Ensemde ki sıcak nefes, boynuma dokunan titrek parmaklar ve o parmaklardan vücuduma yayılan garip elektrik aklımı bulandırmıştı. İleride gerçekten onu seversem bunu ona söylemeyecektim. Maazallah kırk yıl dilinden kurtulamazdım.
"Esin hadi kızım hazırlanamadın mı hala?"
"Hazırım geliyorum."
Anneme cevap verdikten sonra dolabımı açıp kıyafet bakmaya başladım. Eğer ben hazırım dediysem hazırlanmaya başladığımı ima etmiştim demektir. Karışık raflara göz attıktan sonra menopozlu teyzeler için çok da süslenmeye gerek görmeyip, beyaz pantolonumun üzerine gri örme kazak geçirdim ve saçımı düzenleyerek çıktım odamdan. Anonimimin aldığı yılan kolyesi kalın kazağımın altında kalmıştı ve onu boynumdan asla çıkarmayacaktım. Mutfaktan çıkan annemin elime tutuşturduğu kıymalı börek kabını kenara koyup ayakkabılarımı giydikten sonra hızlıca merdivenleri inerek çıktım binadan. Birkaç saniye sonra annem de yanıma ulaştığında kol kola iki sokak üstümüzde ki Mihriban Teyzenin evine yürümeye başladık.
"Baştan söyleyeyim yine laf atıp dururlarsa susmam anne."
"Hele bir diklen bacaklarını kırarım senin. Kızım senden kaç yaş büyük kadınlar onlar saygılı davran."
"Banane ya onlar da bana saygılı davransın. Karışmadıkları bir çorabımın markası kaldı."
Annem derin bir nefes alıp başını yana çevirdiğinde Kerem'in annesi Mihriban Teyzenin evine geldiğimiz için uzanıp zile bastım. Kapıyı yüzünde ki koca sırıtmasıyla Kerem açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış / Texting <𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı>
Novela JuvenilEsin: Koskoca iki yıldır beni seviyorsun ve ben bunu fark etmedim mi? 0543**:Fark etmedin. 0543** :Fark etmeyeceksin. 0543**:Gözünün içine bakıyorum kalbimden taşan aşkı biraz da olsa hisset diye. 0543**:Yanındayken elim ayağıma dolaşıyor, ne yap...