🌼🌼+🌼

15.6K 638 689
                                    

Cevap zamanııı

Barış

Neden bu kadar süre bekledin ve anonimlik yaptın?

+ Esin ve diğerleriyle ilk tanıştığımızda birbirimizi çok sevdik ve kısa süre içinde yakın arkadaşlar olduk. Daha sonra Esin'in benim için diğerlerinden farklı olduğunu anlasam da aramızda ki ilişkiyi bozmak istemedim. Anonim olarak hem onunla istediğim gibi konuşmak hem de arkadaşlığımızı sürdürmek mantıklı geldi.

Neden Esin?

+Esin'i ben değil kalbim seçti. Ben onu sadece bir şey için sevmedim ki sana bir neden sunayım. O çok güzel, çok akıllı, çok merhametli, çok tatlı ve çok çok daha fazlası. Asıl Esin olmaması için bir sebep yok.

Okyanus'la bir plan kurup Esin'i kıskandırmaya mı çalışıyorsunuz?

+Hayır, asla öyle bir plan yapmadım.

Neden bu kadar yakışıklısın?

+Gamze beni mükemmel yapmış. Ona çekmişim.

Kalbimi zorluyorsun çocuk, bu kadar güzel sevme.

+ Hemen kalbin için önlemini al bence. Çünkü daha asıl seven halimi görmediniz.


Savaş

Neden Barış'ın teklifini kabul ettin? Esin'e neden söylemedin.

+ Barış Esin'in beni sevdiğini düşünüyordu ve buradan gitmeyi kafasına koymuştu. Sevdiği kızın aşk acısı çekmesini istemedi ve bana çok baskı yaptı. Kardeşime hayır diyemedim çünkü o zaten karşılıksız aşkı yüzünden perişan haldeydi. Esin'e söylemedim çünkü ona ben de kıyamadım. Eğer cidden beni seviyor olsaydı üzülürdü ve ben onun üzülmemesi için elimden gelen her şeyi yapmak istedim.

Barış ikizin olduğu için gurur duyuyor musun?

+O benimle gurur duysun.

Peki cidden Esin'e karşı bir şey hissettin mi?

+Üstüme iyilik sağlık. Ben Gigi aşkımı aldatır mıyım?

Gigi gibi kız bulmak zordur. Onu sana istemeye gidelim mi ben de Zayn'i alırım?

+Bak şuan seni çok sevdim. Çiçekleri, çikolataları alıyorum hazırlan.


Gözde

Esin'den sakladığın bir şey var mı?

+Hayır, ben dayanamam ki hemen söylerim.

Aslında Kerem'i seviyordun ve bu iddia işine yaradı değil mi?

+Evet ama bu aramızda bir sır olarak kalsın.

Dedektif olma hayalin var mı?

+ O benim genlerimde var. Her şeyi sorgularım, elimden uçan da kurtulamaz kaçan da.

Yerli mikser olarak markan var mı?

+Size Gözde yerli mikser diye Gamze dedi değil mi? Aslında düşününce aklıma yatmadı değil. GözAy mikserleri çok yakında...

Bir ara dedikodu yapalım mı?

+Soru mu bu? Dedikodu var de, yanına gelmem 3 saniye sürer.

Esin

Neden hiç Barış olacağını düşünmedin? Neden hep Savaş odaklı gittin?

+Barış'ın beni sevebileceğine ihtimal vermemiştim. Onu tanıdığım günden beri yanında hiç kız görmedim hatta bir kızın lafını bile etmedi. Onun çok farklı standartları olduğunu düşünmüştüm. Savaş konusu ise daha çok Taşkın yüzünden ortaya çıktı yoksa onu da aklıma getiremezdim. Sanırım ben gruptan herhangi birine bu ihtimali verememiştim.

Esin'cim o kızı parçalayacaksan beraber parçalayabiliriz?

+Şuan zararsız duruyor. Beklemede kal balım.

Okyanus'u öldürmen için yardım ve yataklık yapabilirim eğer istersen?

+İngiltere - Türkiye arası kaos yaratmayalım.

Eğer Okyanus'u öldürmek istemezsen Savaş'a ayarla.

+Savaş Gigi dışında bir kıza bakmıyor ki. Bu biraz benziyor diye ben de umutlandım ama tık yok.

Aklımda mükemmel işkenceler var Okyanus' a uygulayalım mı?

+Kan görmek istemiyorum midem bulanır. Başka neler var?

Barış'a karşı ne zaman bir şeyler hissettin? Anonim olana değil bildiğimiz Savaş' ın çakması olan Barış'dan bahsediyorum.

+Bir kere çakma olan o, benim sevdiğim çocuk orijinal, bu konuda anlaşalım. Ve ona ne zaman bir şeyler hissetmeye başladığımı bilmiyorum. İnan hiç anlamadım. Ama anonim işi ortaya çıktıktan sonra insanlara daha dikkatli baktığım için hislerimi anlamaya başlamış olabilirim. Çünkü o tarihten sonra benim için Barış'ın hareketleri daha heyecan vericiydi. Barış da anonim olmanın cesaretiyle sanırım daha cesur davranmaya başlamıştı.

Kerem

Doğum tarihin ne?

+ 3 Mart 2002.

Neden bu kadar şapşiksin?

+Ay o senin şapşikliğin.

Seni gidi seni. Gözde'yi seviyordun ama çaktırmıyordun değil mi?

+Hoşuma gidiyordu onunla uğraşmak. Daha yakın olmak istiyordum ama sevmiyordum. Sevgili olduktan sonra hislerim değişti. Ben ona bu iddia olayını unutturur buradan yürürüm.

Bir lahmacun yiyelim mi?

+Ismarlayacaksan olur.

Taşkın

Hikayeden ne zaman çıkmayı düşünüyorsun?

+Sevdim ben buraları. Çıkmak gibi bir niyetim yok.

Taşkın taş gibisin mübarek.

+Başından beri beni seviyorsun değil mi? Teşekkür ederim senin de benim için yerin ayrı. Bana laf atanı sana yönlendireceğim.

Taşkın'cım Okyanus diye boşta bir kız var. Ona bakmak ister misin?

+İlgi alanıma girmiyor o kız.

Her şey senin yüzünden biliyorsun değil mi?

+Özür dilerim. Küçük bir yanlış anlaşılma oldu sadece.

Nerdesin, kayıplara karıştın?

+Gamze, sinirler yatışana kadar beni korumak istedi sanırım. Uzakta bekletti.

Okyanus

+Sorulardan önce söylemek istediğim bir şey var. Ağzımı, burnumu, gözümü ve diğer tüm organlarımı vücudumda seviyorum. Ölmek istemiyorum. Parçalanmak hiç tercihim değil. Hiçbir işkence ve katliam yöntemi bana hitap etmiyor.

Üzerimde hayal ettikleri kötü şeyler dışında soru var mı yazar?


Hikayeden ne zaman çıkarsın?

+ Taşkın'ı bana yaparsanız hiç çıkmam. Beni sevdin değil mi ondan soruyorsun?

Barış'ı seviyor musun?

+Ben mavi göz tercih ediyorum.

Neden geldin?

+Bir Türkiye havası soluyayım dedim. Ayrıca Barış'ın anlata anlata biteremediği Esin'i de merak etmiş olabilirim.

Esin'i kıskandırmaya çalışıyorsun.

+İşe yaradı değil mi?

Amacın ne senin?

+Sevenleri birleştirmek. Yöntemlerim sizi sinirlendirmiş ama aslında iyi bir kızım ben. Zaten Gamze kitaba kötü karakter sokmazmış.








Şarkı önerisi olan var mıı 😍😍

Yanlış / Texting  <𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin