Barış;
"Sen bence tanrıdan belanı istiyorsun."
Omzuma yediğim ani darbeyle irkilerek başımı arkaya çevirip ne zaman geldiğini anlamadığım Okyanus'a baktım.
"Sen benim mesajlarımı mı okuyorsun, otobüste yandan yandan bakan teyzeler gibi?"
"Evet."
"Çok da açık sözlüyüz."
Gözlerimi devirip telefonumu kilitledim ve kenara koydum. Kilitlemediğim takdirde elimden çekip en eskilerine kadar utanmadan okuyordu çünkü.
"Kız resmen yalvarıyor, neyin inadı bu Barış?"
"İnat değil Okyanus. Böyle olması gerekiyor sadece."
"Ama neden?"
Derince ofladıktan sonra Okyanus için garsonu çağırıp başımı masaya dayayarak sorgulamamasını diledim. Saçımdan tutup çekiştirerek başımı tekrar kaldıracağını düşünmemiştim tabi.
Acıdı.
"Geçiştirme beni."
"Esin'in çok güzel bir kalbi var. İçi tamamen sevgi ve merhamet dolu. Şuan vicdan yapıyor Okyanus. Biz 3 yıldır beraberiz. Yediğimiz, içtiğimiz ayrı gitmedi şimdiye dek. Bu kadar yakınında ki, çok değer verdiği bir arkadaşının yıllarca onu sevdiğini öğrendi. Kendisini suçladığına eminim. Umut verdim, yanlış bir şey yaptım, benim yüzümden beni sevdi ve ben ona acı çektirdim diye düşünüyordur şuan. "
"O zaman neden geri dönmüyorsun? Kız boş yere vicdan azabı çekiyor. "
"Dönemem işte. Gittiğimde ne olacak sanıyorsun? Benim onu sevdiğimi bildiği için hep diken üzerinde olacağım. O da beni kırmamak için kendini zorlayıp bana yakın olmaya çalışacak. Hareketlerini kısıtlayacak. Her zaman beni düşünecek. Ben benim yüzümden Esin'in istemediği bir şey yapmak zorunda kalmasını istemiyorum. Hem.."
"Hem?"
"Yok bir şey boşver."
"Anlat işte Barış. Biz bizeyiz burada."
"Ben Esin'in Savaş'ı gerçekten sevmediğine emin olamıyorum. Belki de onu seviyor ama sırf benim kardeşim diye bunu dillendiremiyor. Benim yanımda Savaş'la olursa nasıl üzüleceğimi biliyor. Hatta sırf bu yüzden buraya kaçtığımı da anlamış. Eğer geri dönersem bana acır Okyanus. Sevdiğim kızın bana acıyarak bakmasına gerçekten katlanamam. Eğer ben burada kalırsam Savaş'la, Taşkın' la ya da bir başkasıyla birlikte çok mutlu olabilir. Ama eğer dönersem onu da kendimle birlikte yalnızlığa sürükleyeceğim. "
"Kendini ona sevdirmeye çalışsan?"
"Aylarca bunun için uğraştım zaten. Anonimi oldum onun biliyorsun. Ama beceremedim işte. Sevmedi beni."
"Böyle düşününce çok mantıklı geldi. İkinizin de üzülmesini istemem. Ne karar verirsen ver hep yanındayım tamam mı? "
Minnetle başımı sallayarak gülümsedim. Ne yapacağımı henüz ben de bilmiyordum ki...
🐰🐰
- Bir yanlış anlaşılma olmuş
Akrep🖤: Ne
- Ben Savaş'a neden yakın olmak istedim biliyor musun
- Neden onu sevmeye çalıştım
Akrep🖤: Bilmek istemiyorum
- Bileceksin Barış
- Öyle yaptım çünkü onu sen sanıyordum
Akrep🖤: Sen bizi 3 yıldır hiç karıştırmadın Esin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış / Texting <𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı>
Teen FictionEsin: Koskoca iki yıldır beni seviyorsun ve ben bunu fark etmedim mi? 0543**:Fark etmedin. 0543** :Fark etmeyeceksin. 0543**:Gözünün içine bakıyorum kalbimden taşan aşkı biraz da olsa hisset diye. 0543**:Yanındayken elim ayağıma dolaşıyor, ne yap...