🎶Nevale🎶

21.7K 1K 354
                                    

Bölüm notu:
(Amish) Amiş'ler basit yaşama inanırlar arkadaşlar. Telefon, araba gibi modern ve teknolojik şeyleri kullanmazlar.

Medya:Gözde ve Kerem

🌺🌺

Gözde'den;

12 kişilik grubumuzla huzurevine girdikten sonra danışmada ki kızın yardımıyla ortak salon olarak kullanılan odaya ulaşmıştık. Etrafımızda bulunan tonton teyze ve amcalar genel olarak tavla oynuyor, örgü örüyor ya da televizyondan Müge Anlı izliyorlardı. Bir süre çevremi taradıktan sonra gözüme kestirdiğim amcanın yanına doğru ilerledim.

"Merhaba efendim Gözde ben."

"Merhaba kızım hoşgeldin. Dursun ben de.

"Siz mi ilgileniyorsunuz bu balıklarla?"

"Evet. Balıkları izlemek bana her zaman huzur vermiştir. Onları beslemek ister misin?"

Heyecanla başımı salladığımda birkaç tane yemi sayarak elime bıraktı. Zaten küçük olan yemleri parmaklarımın arasında daha da küçülterek suya bıraktığımda hepsinin ağızlarını kapatıp açarak yukarı çıkması kahkaha atmama sebep olmuştu.

"Çok tatlılar. Belki ben de bir tane almalıyım."

"Aman kızım onlar da birer can. Küçücük bir fanusta suyunu değiştirmeden, düzenli beslemeden bakacaksın sakın alma."

"Merak etmeyin eğer alırsam çok güzel ilgileneceğim."

Gülümseyerek akvaryumun yanından uzaklaşıp büyük bir masanın etrafını çeviren teyzelere doğru yürüdüm. Yanlarında bizim sınıftan İrem ve Ezgi de oturuyordu.

"Selamlar kızlar."

"Hoşgeldin kızım gel otur dedikodu yapıyorduk biz de."

"Dedikodu mu? En sevdiğim. Olay ne?"

"Bak şimdi şu karşıda uyuklayan pembe yelekli kadını görüyor musun?"

Başımı salladığımda heyecanla devam etti adını bilmediğim teyze.

"Onun kocası onu sekreteriyle aldatmış gençken. Bu saf da hiçbir şey anlamamış tabi. Kız bir gün gelmiş bunun kapısına demiş ki biri var taktı bana kafayı bu da vicdan yapmış almış eve. Saf olduğunu dedim miydi?"

"Dedin Zümrüt teyze."

İrem adının Zümrüt olduğunu öğrendiğim kadını onayladığında teyze ağzından bir homurtu çıkarıp devam etti.

"Kendi eliyle kocasıyla metresini aynı eve sokmuş, aylarca yine hiçbir şey fark etmemiş. Ayakta uyutmuşlar garibi. Biraz saf olduğunu söylemiş miydim?"

"Söyledin Zümrüt teyze."

Bu sefer de Ezgi onayladığında dayanamayıp ben sordum.

"Ee hiç mi anlamamış aldatıldığını?"

"Anlamış canım anlamaz olur mu? İşte bu kız hamile kalmış -"

"Haaa hamile kalınca fark etmiş yani."

"Yok kız hamile olunca anlamamış sonra bu doğum yapmış -"

"Heee doğurunca dna testi yaptırıp öyle öğrenmiş dimi?"

"Yooo çocuk bir güzel büyümüş okul çağına gelmiş. Sonra demişler ki bu senin herife çok benziyor."

Yanlış / Texting  <𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin