- Selam canım, ben amcanım.
(mesajı sildiniz)-Selam bebek, ben kelebek.
(mesajı sildiniz)-Selam yavrum, ben akvaryum.
(mesajı sildiniz)"Esinsin sen Esin. Kendini başka varlıklara benzetmeyi bıraksana kızım."
Gözde'ye başımı salladıktan sonra telefonumu alıp tekrar mesaj yazmaya başladım.
-Haritan var mı? Gözlerinde kayboldum da.
(mesajı sildiniz)-Konum atar mısın? Cennete giden yolu merak ettim.
(mesajı sildiniz)-Annen arı mı? Bal gibi çocuk yapmış.
(mesajı sildiniz)-Kalbimin hırsızını arıyordum da tüm ipuçları seni gösterdi.
(mesajı sildiniz)-Bir sebebim yok, sebebim olur musun?
(mesajı sildiniz)-Cennetten düşerken canın acıdı mı yakışıklı?
(mesajı sildiniz)"Esin Allah aşkına romantik olmaya çalışma."
"Niye ya? Bence gayet güzeldi bunlar."
"He kanka he! Ciddi bir şey yaz."
-Gayem zat-ı alinizi taciz etmek değil, efkari umumide muhhabbet kurmaktır. Cevabı müspetiniz kalb-i hazı halimi tamir ve temin edeceğinden dest-i muhabbetinize talibim.
(mesajı sildiniz)-Şeb-i yeldayı müneccim, muvakkit ne bilir? Müptelâ-i gâma sor geceler kaç saat?
(mesajı sildiniz)"Amin."
"Ne?"
"Dua mı ediyorsun çocuğa Esin?"
"Off! Sen ne anlarsın edebiyattan ya?"
Gözde bana göz devirerek kafama yastığını fırlattığında elimde ki telefon yeri boyamıştı. Gözlerimi korkuyla büyütüp yerimde zıplayarak bağırmaya başladım. Sesim Adile Naşitin gitti gitti gitti gitti repliğinde ki tonlamada çıksa da hiç umursamamıştım.
"Gitti evladım gitti!"
"Ölmüş mü?"
Telefonumu parmağımın ucuyla yerden alıp tuş kilidini açtıktan sonra tek gözümü kısarak korkuyla ekrana baktım.
Çatlak yok.
Kırık yok.
Çalışıyor.
"Oh annem benim. Teyze seni öldürmeye çalıştı ama sen hayata tutundun anneni, tam da babanı etkilemeye çalışırken, yarı yolda bırakmadın teşekkür ederim."
Telefonumu öptükten sonra göğsüme bastırıp birkaç saniye sevgi gösterisi yaptım ve tekrar mesaj kısmını açtım.
-Bana eski günlerim lazım, bir de şimdi ki aklım.
(mesajı sildiniz)-Hayat bana vız gelir, aşk bize hız verir.
(mesajı sildiniz)-Arabasız yol olmaz, sensiz hayat olmaz.
(mesajı sildiniz)-Karayollarında değil, senin kollarında öleyim.
(mesajı sildiniz)"Hah hoşgeldin kamyoncu Mahmut dayı."
"Yine mi olmadı ya?"
"Ben sana hiçbir şey demiyorum. Bulsun Barış bir İngiltere hanımefendisi evlensin çocuğun başını yakmayalım."
"Ne demek İngiltere hanımefendisi? Kimmiş o şırfıntı? Nereye evleniyorlar? Evlendirtmem. İlla bir yerin hanımefendisiyle evlenecekse gönlünün hanımefendisiyle evlensin."
"Sen mi oluyorsun o da?"
"Tabi ki benim. 3 yıldır bana aşık o çocuk alooo. Sevmez benden başkasını."
Gözde kahkaha atmaya başladığında ben de nedensizce ona katılıp gülmeye başladım. Olmayan kızdan Barış'ı kıskanmam gerçekten çok akıllıca hareket.
"Ya ben olmayan kızdan Barış'ı kıskanınca bile kötü oldum Barış benim dibimde onca erkeği; hepsini geç Savaş'ı, Taşkın' ı oyunumuz yüzünden Kerem'i sürekli gördü. Ah minnoşumun ponçik kalbi nasıl da kırılmıştır."
Kahkaham yavaşça solup çenem titremeye başladığında ağlayacağımı anlayan Gözde koşarak yanıma geldi beni kollarının arasına aldı.
"Kuzum ağlama ama nerden bilebilirdin?"
"Bilemezdim ama yine de onu üzdüğümü bilmek canımı acıtıyor."
"Üzdüğünden daha çok mutlu ederek tüm yaralarını sarabilirsin güzelim. Hadi son bir kez al şu telefonu eline ve savaşmaya başla."
"Barış'ı buraya dönmeye ikna etmeli sonra da onu çok severek mutlu etmeliyim."
Gözde'nin kollarından çıkarak telefonumu alıp son kez denedim şansımı, onun bana yazdığı ilk cümlelerle.
-Kaç gündür uykusuz gözlerim.
-Geceleri uyumak yerine sana uyuyorum.
Yazıyor...
Görüldü.
Yazıyor...
Görüldü.
Yazıyor...
Görüldü.
Barış: Esin?
🌺🌺
Esin ve Barış'ın mesajlaşmalarının hepsini günlük olarak paylaşacağım. Yani uzun bölümler değil de 2-3 mesajlık bölümler gelecek bir süre şaşırmayın diye söylüyorum 😂
Arkadaşlar sanırım ben Barış'ı mutlu edememe hastalığına yakalanmışım. Biri benim yerime şu çocuğu sevindirsin çok üzülüyorum☹️
Ayrıca alakasız ama ergen erkek kardeşi olanlara çok sabır diyorum. Ben yakında delireceğim çünkü😭 Bölüm gelmezse bilin ki akıl hastanesine yatmışımdır.
Sizi çok çok seviyorum ❤️
Bölüm ithafı: merveslvr23 ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış / Texting <𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı>
Teen FictionEsin: Koskoca iki yıldır beni seviyorsun ve ben bunu fark etmedim mi? 0543**:Fark etmedin. 0543** :Fark etmeyeceksin. 0543**:Gözünün içine bakıyorum kalbimden taşan aşkı biraz da olsa hisset diye. 0543**:Yanındayken elim ayağıma dolaşıyor, ne yap...