Bölüm-1

29.6K 691 65
                                    

Merhaba arkadaşlar bu hikaye sıkıntı sonucu ortaya çıkan bir hikaye. Yanlışlarım için en başından özür dilerim.

Medyada Melis var.

Merhaba ben melis poyraz.
17 yaşındayım.lise  öğrencisiyim. Özel poyraz kolejinde okuyorum. Babam Erkan poyraz. Bide benden bir yaş büyük abim Ege poyraz.

Sabah sabah alarmın sesiyle uyandıktan sonra kalkıp banyoya gittim yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım.
Dolabımdan okul üniformalarımı çıkartıp ütüledim ve giyinip aşağıya indim ve kahvaltılıkları masaya dizdim ve babamı uyandırmak için babamın odasına gittim. Kapıyı tıklatıp beklemeye başladım.
-Baba hadi uyan kahvaltıyı hazırladım.
-Tamam melis sen git başla ben gelicem.
-Tamam.
Aşağı inip babamı beklemeye başladım.
Babamda gelince kahvaltımızı yapmaya başladık. Kahvaltımı bitirip meyve suyumuda içtim ve babamda kahvaltısın bitirdiğinde tabakları mutfağa taşıdım.
-Melis hadi geç kalıyoruz.
-Tamam baba geliyorum.
-Tamam.
Ellerimi yıkayıp montumu giydim. Ayakkabılıktan spor ayakkabılarımı çıkartıp giydim ve arabaya bindim.
Babam da gelince arabayı çalıştırdı ve okula doğru sürmeye başladı. 5 dakika sonra okula geldik. Arabadan indik ve babam odasına bende sınıfıma gittim. Bu sene babamın okulunda okumaya karar verdiğim için sürekli babamla gelip gidiyorum.
Sınıfıma gelince en arkada cam kenarına geçip çantamı koydum ve bahçeye çıkıp rüya ve sude'yi beklemeye başladım. Sonunda geldiler.
-Nerde kaldınız kızım ya.
-Servis geç kaldı.
-Bende mecburen babamla geliyorum.
-Boş ver en iyisi o zaten.
-Neyse hadi içeri girelim.
-Hadi.
Sınıfa girdik. Çantamdan defterlerimi kitaplarımı çıkarttım ve hocanın gelmesini bekledim.
Hoca gelince ayağa kalktık.
-Oturun çocuklar.
Kalemliğimi koymayı unutmuşum. Rüyayı dürttüm.
-Rüya rüya
-Ne var.
-Kalemliğimi evde unutmuşum.
-eeeee
-Kalem verirmisin.
-Tamam.
Rüya kelemliğini karıştırıp bir kurşun kalem çıkartıp verdi. Hoca ders anlatmaya başlayınca herkez onu dinlemeye başladı. Bende hocanın yazdıklarını notalıyordum. Sonunda ders bitimini gösteren zil çalınca herkes koşa koşa dışarı çıktı. Bizde kızlarla kantine indik.
Off ama ya sıra yine dolmuş sıraya geçip beklemeye başladık. Sıra bana gelince karışık tost ve süt alıp enkenardaki masamıza geçip oturduk. Ben tostumu yerken rüyalarda konuşuyodu. Muhabbeti kaçırdığım için bahçedekileri izlemeye başladım. Herkes kendi halinde takılıyorlardı. Bazıları tek başlarına kitap okuyo,bazıları yanındakilerle konuşuyor, bazıları da çimlere yatmış gökyüzünü seğrediyorlardı. Tostımu bitirdim ve kalktım.
-Nereye?
-Çöpleri atıp babamın yanına gidicem.
-Tamam sınıfta görüşürüz.
-Görüşürüz.
Çöpleri atıp okula girdim ve asansörü çağırıp beklemeye başladım. Asansör gelince binip üçüncü kata bastım. Asansör durunca inip müdür odasının kapısını çalıp içeri girdim ve koltuğa oturdum.
-Kaçkere dedim sana melis böyle yapma diye.
-Of ama baba ya.
-Melis.
-İyi tamam nasılsın demek için geldim.
-İyim, birşeyler yedinmi?
-Yedim.
-Tamam acıkırsan gel ben para veririm.
-Tamam.
Ayağa kalkıp babamı öptüm ve odadan çıkıp asamsörü beklememek için merdivenleri kullanarak aşağı indim. Bahçeye çıkıp kızlara baktım. Bahçede bulamayınca sınıfa baktım. Ordada olmadıklarını görünce telefonumu çıkartıp rüyayı aradım.
-Alo rüya nerdesiniz?
-Okuldan kaçtık.
-Yazıklar olsun size salaklar beni neden almadınız.
-Kızım senin baban okulun sahibi seni nasıl kaçıralım?
-Offf neyse siz nerdesiniz?
-Bana gidiyoruz.
-İyi tamam geliyorum.
-Tamam.
Çantamı toplayıp babamın yanına gittim.
Kapıyı çalıp girdim.
-Baba benim midem çok bulanıyo rüyalarla son derse girmesek olurmu?
-Tamam.
-Olley be babaların en kıralı.
-Tamama tamam yacılık yapma.
-Tamam ozaman ben gidiyorum.
Çıkıp sınıfa gittim.
-Hocam ben izin aldım derse
girmiycem.
-Tamam melisçim gidebilirsin.
Kapıyı kapatıp bahçeye çıktım. Okuldan çıkıp taksi durağına yürümeye başladım. Durağa gelince boş olan taksilerden birine binip rüyanın evinin adresini verip arkama yaslandım. Beş on dakika sonra taksi durduğunda taksiciye yüz lira verip indim. Bahçe kapısınından içeri girip salona geçtim ve çantamı atıp telefonumu çıkartıp rüyayı aradım. Telefon çaldı çaldı en son açıtı.
- Nerdesin kız ?
-Hiç sizin evdeyim.
-Ha.
-Geldim diyorum.
-Nasıl girdin?
-Bahçe kapısındangirdim. siz nerdesiniz?
-Benim odamdayız.
-Tamam ben salondayım inin aşağı.
-Tamam.
Yukardan kapı sesleri geldi sonrada kıkırtılar sonrada koşa koşa aşağı indiler. İkiside pijamalarla tırnakları ojeli galba çok tehlikeli bölgelere geldim. Kızlara sarıldım.
-Napıyonuz siz böyle ya.
-Kızlar günü.
-O ne lan.
-Bütün gün ünlü modallerin resimlerine bakıcaz sonra akşam filim izliycez sonrada yatarız.
-Tamam size iyi günler benim acil bir işim çıktı ben kaçıyım bay bay.
-Hop hop bir yere gidemezsin.
-Neden salın beni siz naparsanız yapın.
-Olmaz öyle şey madem geldin bize katılmak zorundasın.
-Tamam ama yarın yapalım çünkü bu gün çok yoruldum. Hem babama midemin bulandığını söyledim. Hem yatın tatil bütün gün gezeriz hem de kızlar gecesi yaparız.
-Tamam ama yarın seni almaya gelicez gelmessen küseriz.
-Tamam tamam.
-İyi ozaman şimdi napalım?
-Hadi üstünüzü değiştirin bize gidelim hatta kıyafet alın bizde kalırsınız.
-Tamam sen bekle biz geliyoruz.
Beş dakika sonra rüya elinde kocaman bir çantayla geldi.
-Bu ne lan sadece bir gece.
-Kızım sizin ev büyük dört katlı felan içide büyüktür e haliyle çokta güzel dekor edilmiştir o yüzden benimde doğru kıyafeti giymem gerekir.
-Of tamam tamam hadi daha sudelerin eve gidicez yanınıza para almayı unutmayın.
-Bin lira yetermi?
-Oha kızım yüz lira neyine yetmiyo.
-Boş ver fazla fazla alıyım ki param bitmesin.
-Off ne yaparsan yap.
Çantamı alıp taksiyi çağırdım. Kızlarda gelince sudenin evinin adresini verip arkama yaslandım. Rüyanın kolumu dürtüklemesi ile kafamı kaldırıp etrafa baktığımda geldiğimizi anlayıl kalktım.
-Rüya taksici beye parasını ver.
-Tamam.
Sude çantasından anahtarını çıkartıp kapıyı açtı. İçeri girip kendimi koltuğa attım ve gözlerimi kapatıp uyumaya devam ettim.
Bir kaçdakika sonra yine dürtülerek uyandırıldım. Sonunda eve gitmenin sevinciyle yerimden kalkıp taksiyi aradım. Bi düşündümde bu ödediğim para küçük bir servet yapar. Taksiye binip evimin adresini verdim ve dışarısını izlemeye başladım. Sude ve benim evimin arası çok olmadığından bir kaç dakika sonra geldik. Taksiciye 20 tl verip indim. Cebimden anahtarı çıkartıp kapıyı açtım ve içeri girip ayakkabılarımı çıkarttım ve çantamıda atıp. Odama koştum. Kapıyı açıp kendimi yatağa attım. Kızlarda arkamdan geldi
-Biz nerde yatıcaz.
-Rüya sen merdivenden inince sağda ilk oda.
-E ben nerde kalıcam?
-Çatlama söyliycem sende merdivenden inince soldan üçüncü kapı.
-Tamam.
-Giderken kapımı kapatın.
-Tamam.
Kızlar çıkınca üstümü değiştirip direk yattım ve uyudum.
---------------------------------
Merhaba arkadaşlar. Bu benim yazdığım ilk hikaye umarım beyenirsiniz. Yaptığım hatalar için sizden özür dilerim. Hepinizi çok seviyorum.

Mafyanın   Kızı   Bayan   MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin