Bölüm-20

2.9K 157 2
                                    

Sabah uyandığımda kalkıp banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Banyodan çıkıp aşağı indim. Kızlar birlikte kahvaltı hazırlıyorlardı. Yanlarına gidip hepsini tek tek öpüp günaydın dedim ve masadaki yerime geçtim. Ege akın aras arda da uyanıp yanımıza gelince hep birlikte kahvaltı yaptıktan sonra hep birlikte salona geçtik ve oturmaya başladık.

Arda:Dışarı çıkalım mı?

Damla:Yok canım hiç istemiyor.

Ege:Ne oldu?

Damla:Birşey olmadı başım ağrıyor.

Ege:Tamam.

Kafamı arkaya yasladım ve yarın ki dönüşümüzü düşünmeye başladım. Bu gün son günümüzdü ve ben ardadan ayrılmak istemiyordum. Telefonla konuşucaktık ama yüz yüze konuşamıyacaktık. Kafamı ardanın kucağına koydum ve gözlerimi kapattım. Arda saçlarımla oynamaya başlayınca daha çok yayıldım. Arda alnımı öpüp bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Bütün bir ömür bu şekilde kalabilirdim. Onu çok seviyorum ve işlerimin beni ondan ayırması çok berbat. Ardadan istemeye istemeye ayrıldım ve kafamı yine kucağına koydum. Oda saçlarımla oynamaya devam etti. Ege yerinden kalktı ve

Ege:Hadi kalkın gidiyoruz.

Damla:Nereye?

Ege:Bilmiyorum nere istersek oraya.

Damla:Benim canım hep bu şekilde kalmak istiyorum.

Ege:Hadi kalk bakalım fıstık.

Arda:Hadi canım biraz hava almaya gidelim.

Damla:Ben gelmek istemiyorum.

Arda:Hadi ama damla hadi kalk.

Damla:Ya zorlamayın gelmiyeceğim.

Dedim ve kalkıp yukarı odama çıktım. Odam girdim ve kapıyı kilitledim.  Üstümü giyindim ve kapımı açıp yatağıma uzandım ve yatağın yanındaki resmi alıp bakmaya başladım. İkimizin resmiydi. Ben dil çıkarmıştım o da kollarını bana sarıp otuz iki diş sırıtmıştı. Resme biraz daha baktım ve yerine koydum. Yattığım yerden kalktım ve üstümü değiştirmek için dolabımı açtım. Beyaz bir gömlek altınada siyah bir etek alıp yatağın üzerine bıraktım ve kapımı kilitleyip duşa girdim. Suyu soğuk kısmına çevirdim ve tıpayı takıp suyu doldurdum. İyice dolunca suyu kapattım ve üstümü çıkartıp buz gibi suya girdim. Girdiğim gibi titremeye başladım ama umursamadım. Gözlerimi kapattım ve kafamı suyun içine sokup beklemeye başladım. Nefesim bitince kafamı sudan çıkardım ve nefes alıp gözlerimi açtım. Yattığım yerden kalkıp tıpayı çektim ve saçlarımı köpükleyip yıkadım vücudumu da köpükleyip yıkadım. Son bir kez durulanıp çıktım ve bornozumu giyip odama girdim. Tam havluyla saçımı kuruluyordum ki kapım kırıldı ve üstüne de ege düştü. Ağzımdan ufak bir çığlık kaçtı. Hemen bornozumun önüne yapıştım ve daha sıkı kapattım.

Damla:Napıyorsunız siz be.

Ege:O kadar seslendik neden cevap vermiyosun?

Damla:Salak duş alıyordum.

Ege:Niye ses vermedin ki ?

Damla:Duymdım hadi gidin bir zahmet kapıyıda yerine koyun.

Ege:Tamam.

Ege kapıyı kaldırdı ve herkes çıkınca kapıyı yerine takıp kapattı. Hemen iç çamaşırlarımı giydim ve gömleğimi giydim. Eteğimide giyip gömleğin uçlarını içine soktum ve birazcı yukarı çektim ve dökümlü bir görüntü verdim. Saçlarımı da tarayıp kuruttum ve iki yanıma saldım. Makyaj masama oturdum ve bordo rujumu sürüp eyeliner çektim. Maskara da sürüp masamdan kalktım. Siyah ve kahve rengilerden oluşan deri bilekliklerimide koluma taktım ve gözlüklerimi gözüme takıp saçlarıma kaldırdım. İşim bitince kapıyı dikkatlice açtım ve çıktım. Aşağı inince herkesin oturduğunu gördüm.

Damla:Hadi dışarı çıkalım.

Arda:Az evvel istemiyorum diyen sen değilmiydin?

Damla:Banane hadi gidelim.

Ege:Biz gelmek istemiyoruz siz gidin.

Damla:Hadi ben çok sıkıldım gidelim.

Arda:Hadi o zaman biz seninle gidelim.

Damla:Olur.

Arda kalktı ve odasına gitti ve üstünü değiştirip indi bende kapının yanına gidip siyah çok uzun topuklu olan botlarımı giydim ve turuncu çantamı alıp omuzuma astın ve içine telefonumla cüzdanımı koyup kapattım ve arda da ayakkabılarını giyince çıktık ve ardanın elini tutup yürümeye başladım.

Arda:Neden suratın düşük.

Damla:Gidiyoruz

Arda:Bende gelicem.

Damla:Ama hemen değil.

Arda:Bu kadar mı çok seviliyorum?

Damla:Aklım burda kalıyo yani senin adın çapkın olarak biliniyor ben gidince yine eskiye dönersen atlarım uçağa gelirim.

Arda:Sen gelene kadar ben gelicem zaten.

Damla:Neyse hadi şuraya gidip oturalım.

Arda:Tamam.

Yol kenarında ki bir kafeye girip oturduk ve garson gelince iki limonata istedik ve garsonda gitti. Bir süre sonra limonatalarımızı getirdi ve bizde sessizce içmeye başladık.

Damla:Arda.

Arda:Efendim.

Damla:Hani biz yarın gidicez ya.

Arda:Evet.

Damla:Sen ne zaman geliceksin?

Arda:Bir iki ay sonra gelmeye çalışıcam.

Damla:İki ay çok değil mi?

Arda:Anca.

Damla:Neyse tamam.

Limonatalarımızı bitirdik ve kalktık. Arda parayı ödedi ve kafeden çıktık. Arda elimi tuttu ve birlikte yürümeye başladık. Biraz öylece yürüdük ve eve geri döndük. Eve gelir gelmez ayakkabılarımı çıkartıp ayakkabılığa koydum ve odama çıktım. Kapımı kilitleyip dolabımı açtım ve pijamalarımı çıkartıp giydim. Üst raftan valizlerimi indirdim ve kırmızı gömleğim düz beyaz göbeğimi açıkta bırakan bir tişmrt ve bir şort hariç diğer bütün kıyafetlerimi düzgünce valize yerleştirdim ve ağızlarını kapattım. Ufak sırt çantamada makyaj malzemelerimi koydum ve kitaplarımıda koyup kapattım. Valizlerimi kapının yanına bırakıp kapımı açtım ve yatağıma yatıp uykuya daldım........ uynadığımda akşam olmuştu. Yattığım yerden kalktım ve aşağı indim kızlar yemek yapıyorlardı. Onların yanına gittim ve izlemeye başladım. Rüya makarnanın başında sude fırının başında eylül de ocaktaki çorbanın başındaydı.

Damla:Akşama zehirlenmeyiz demi?

Sude:Eğer korkuyorsan gitte dışarda ye damla hanımcık.

Eylül:Biz burda yemek yapmaya çalışalım sen gel laf yap.

Damla:Tamam bir şey demedim.

Kızlar yemeklerle uğraşırken bende masayı hazırladım. Yemeklerde pişince lavaboya gidip ellerimizi yıkadık ve diğerlerinide çağırıp yemeğe oturduk. Yemeğimiz bitince ellerimizi yıkayıp salona geçtik ve bir korku filmi açıp oturduk. Koltukta en sağ da eylül onun yanında ege onun yanında sude onun yanında da akın onların önünde yerde rüya onun yanında aras karşı da koltukta da ben ve yanımda da arda vardı. Birden ekranda birşeyler çıkınca korktum ve arda nın kolunu sıkıp kafamı omzuna gömdüm. En son filim bittiğinde de hep birlikte yatmaya gittik ama ben korku filmi izlediğimiz için tek uyuyamam bu yüzden ardanın odasına gittim ve kapıyı çalıp içeri girdim. Yatağında yatıyordu.

Damla:Şey ben korktum da

Biraz kenara kaydı ve kolunu açıp gelmemi işaret etti. Hemen yanına gittim ve ona sarılıp uyumaya başladım.

Mafyanın   Kızı   Bayan   MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin